ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πιερρακάκης από Θεσσαλονίκη: Διαδραστικοί πίνακες σε όλα τα σχολεία μέχρι τον Σεπτέμβριο

Η νέα νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζεται

 18/04/2024 12:54

Πιερρακάκης από Θεσσαλονίκη: Διαδραστικοί πίνακες σε όλα τα σχολεία μέχρι τον Σεπτέμβριο

Έλενα Καραβασίλη

Στη Θεσσαλονίκη και στο 14ο Γυμνάσιο και Λύκειο στη Σοφούλη βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης προκειμένου να συνομιλήσει με μαθητές και καθηγητές για το νέο τρόπο διδασκαλίας, με τη χρήση διαδραστικών πινάκων. Στο συγκεκριμένο σχολείο έχουν τοποθετηθεί δέκα διαδραστικοί πίνακες ενώ σύμφωνα με τον υπουργό με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, διαδραστικοί πίνακες θα έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα σχολεία της χώρας. Πρόκειται για ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού άνω των 100 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

«Είχα την ιδιαίτερη χαρά να επισκεφτώ με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης το 14ο Γυμνάσιο όπου ξεκίνησαν μα εγκαθίσταται οι διαδραστικοί πίνακες. Θα έχουμε εγκατάσταση πινάκων σε όλη τη χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο, για όλες τις τάξεις, από πέμπτη Δημοτικού μέχρι και την Γ´ Λυκείου. Είδαμε το πόσο πιο ωραίο μπορεί να γίνει το μάθημα μέσα από τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα. Μιλήσαμε και με τα παιδιά του 15μελους και με καθηγητές και μας είπαν ότι το μάθημα γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον κι αυτό λέει πάρα πολλά για εμάς και είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να δει κανείς πώς η τεχνολογία μπορεί να εμπλουτίσει τη διδασκαλία και να κάνει το μάθημα ακόμα καλύτερο».

438245688-1791939837958628-8689247562327034102-n.jpg

Ο υπουργός Παιδείας τόνισε ότι οι μεταρρυθμίσεις που χρειάζονται στην Παιδεία, δεν εξαντλούνται σε αυτό. «Ακούω με πολύ ενδιαφέρον τις προτάσεις του κ. Αγγελούδη για μία σειρά από θέματα και θα είμαστε αρωγός σε όλα τα θέματα τα οποία ζητά η δημοτική Αρχή». 

Όσον αφορά στις σχολικές αυλές ο υπουργός τόνισε πως «Το υπουργείο και τα συναρμόδια υπουργεία θα το στηρίξουμε και αυτή είναι και η φιλοσοφία της νέας νομοθετικής ρύθμισης που θα φέρουμε του ανοιχτού σχολείου. Θέλουμε να δούμε πώς και μέσα από τη σχολική υποδομή να ανοιχτεί ακόμα περισσότερο στην κοινότητα. Έχουμε ήδη μιλήσει στο πλαίσιο του προγράμματος κατά του σχολικού εκφοβισμού για τις δράσεις ενεργού πολίτη στα σχολεία που θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Πρόκειται για την παρέμβαση που πρέπει να έχει ο μαθητής στην τοπική του κοινότητα λύνοντας θέματα καθημερινότητας, περιβαλλοντικά προβλήματα, να είναι ευαισθητοποιημένος για να μπορεί να αναπτύσσει την ιδιότητα του πολίτη. Σε αυτό το πλαίσιο έρχεται και κουμπώνει η διαδικασία που αφορά στις σχολικές αυλές».

437962002-686026296898861-8601418797716561479-n.jpg

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του, ευχαριστώντας τον κ. Πιερρακάκη για την «αποδοχή του αιτήματός μας να δούμε τα θέματα που αφορούν στη σχολική κοινότητα. Τον ευχαριστώ για την αμεσότητα. Είχα την ευκαιρία να του θέσω κάποια αιτήματα για τα οποία επιφυλάχτηκε να απαντήσει οργανωμένα όπως άλλωστε κάνει κάθε φορά. Αναφέρομαι στο αίτημα της δημοτικής Αρχής για τη μετατροπή των σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς, τη δυνατότητα να παρέμβουμε σε δυο τρία δημοτικά γυμναστήρια για να τα μετατρέψουμε σε ανοιχτά γυμναστήρια γειτονιάς και βέβαια να υποστηρίξει, εάν και δεν είναι της αρμοδιότητας του, το μεγάλο πρόβλημα σχολικής στέγης».

Στη Θεσσαλονίκη και στο 14ο Γυμνάσιο και Λύκειο στη Σοφούλη βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης προκειμένου να συνομιλήσει με μαθητές και καθηγητές για το νέο τρόπο διδασκαλίας, με τη χρήση διαδραστικών πινάκων. Στο συγκεκριμένο σχολείο έχουν τοποθετηθεί δέκα διαδραστικοί πίνακες ενώ σύμφωνα με τον υπουργό με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, διαδραστικοί πίνακες θα έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα σχολεία της χώρας. Πρόκειται για ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού άνω των 100 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

«Είχα την ιδιαίτερη χαρά να επισκεφτώ με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης το 14ο Γυμνάσιο όπου ξεκίνησαν μα εγκαθίσταται οι διαδραστικοί πίνακες. Θα έχουμε εγκατάσταση πινάκων σε όλη τη χώρα μέχρι τον Σεπτέμβριο, για όλες τις τάξεις, από πέμπτη Δημοτικού μέχρι και την Γ´ Λυκείου. Είδαμε το πόσο πιο ωραίο μπορεί να γίνει το μάθημα μέσα από τη χρήση ενός διαδραστικού πίνακα. Μιλήσαμε και με τα παιδιά του 15μελους και με καθηγητές και μας είπαν ότι το μάθημα γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον κι αυτό λέει πάρα πολλά για εμάς και είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να δει κανείς πώς η τεχνολογία μπορεί να εμπλουτίσει τη διδασκαλία και να κάνει το μάθημα ακόμα καλύτερο».

438245688-1791939837958628-8689247562327034102-n.jpg

Ο υπουργός Παιδείας τόνισε ότι οι μεταρρυθμίσεις που χρειάζονται στην Παιδεία, δεν εξαντλούνται σε αυτό. «Ακούω με πολύ ενδιαφέρον τις προτάσεις του κ. Αγγελούδη για μία σειρά από θέματα και θα είμαστε αρωγός σε όλα τα θέματα τα οποία ζητά η δημοτική Αρχή». 

Όσον αφορά στις σχολικές αυλές ο υπουργός τόνισε πως «Το υπουργείο και τα συναρμόδια υπουργεία θα το στηρίξουμε και αυτή είναι και η φιλοσοφία της νέας νομοθετικής ρύθμισης που θα φέρουμε του ανοιχτού σχολείου. Θέλουμε να δούμε πώς και μέσα από τη σχολική υποδομή να ανοιχτεί ακόμα περισσότερο στην κοινότητα. Έχουμε ήδη μιλήσει στο πλαίσιο του προγράμματος κατά του σχολικού εκφοβισμού για τις δράσεις ενεργού πολίτη στα σχολεία που θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Πρόκειται για την παρέμβαση που πρέπει να έχει ο μαθητής στην τοπική του κοινότητα λύνοντας θέματα καθημερινότητας, περιβαλλοντικά προβλήματα, να είναι ευαισθητοποιημένος για να μπορεί να αναπτύσσει την ιδιότητα του πολίτη. Σε αυτό το πλαίσιο έρχεται και κουμπώνει η διαδικασία που αφορά στις σχολικές αυλές».

437962002-686026296898861-8601418797716561479-n.jpg

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του, ευχαριστώντας τον κ. Πιερρακάκη για την «αποδοχή του αιτήματός μας να δούμε τα θέματα που αφορούν στη σχολική κοινότητα. Τον ευχαριστώ για την αμεσότητα. Είχα την ευκαιρία να του θέσω κάποια αιτήματα για τα οποία επιφυλάχτηκε να απαντήσει οργανωμένα όπως άλλωστε κάνει κάθε φορά. Αναφέρομαι στο αίτημα της δημοτικής Αρχής για τη μετατροπή των σχολικών αυλών σε πάρκα γειτονιάς, τη δυνατότητα να παρέμβουμε σε δυο τρία δημοτικά γυμναστήρια για να τα μετατρέψουμε σε ανοιχτά γυμναστήρια γειτονιάς και βέβαια να υποστηρίξει, εάν και δεν είναι της αρμοδιότητας του, το μεγάλο πρόβλημα σχολικής στέγης».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία