ΤΑΞΙΔΙΑ

Συνεδριακός τουρισμός ή βιομηχανία των συναντήσεων (Meetings Industry);

Η Θεσσαλονίκη μπορεί και πρέπει να επενδύσει στα συνέδρια

 31/08/2018 16:17

Συνεδριακός τουρισμός ή βιομηχανία των συναντήσεων (Meetings Industry);

Στο ξενοδοχείο Porto Palace στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης, ολοκληρώθηκε, το European Cities Marketing Summer School που εδώ και 32 χρόνια διοργανώνεται κάθε καλοκαίρι σε διαφορετική ευρωπαϊκή πόλη. Φέτος πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη μετά από επιτυχή διεκδίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Φορέα Διεκδίκησης Συνεδρίων (TCB).


Το European Cities Marketing Summer School, διοργανώθηκε από το European Cities Marketing, έναν μη κερδοσκοπικό πανευρωπαϊκό οργανισμό που στοχεύει στη βελτιστοποίηση των επιδόσεων και των υπηρεσιών των ηγετικών πόλεων της Ευρώπης, μέσω της δια βίου μάθησης των στελεχών του τουρισμού.
Περίπου 60 στελέχη του συνεδριακού τουρισμού από 18 διαφορετικές χώρες, δε δίστασαν να πληρώσουν περίπου 1500 ευρώ ο καθένας για να πάρουν μέρος στο θερινό σχολείο, καθώς το επίπεδο των ομιλητών ήταν  κορυφαίο στο είδος του.

Ωστόσο κερδισμένη από το European Cities Marketing Summer School είναι και η Θεσσαλονίκη, καθώς κατά τη διάρκεια της πενθήμερης παραμονής τους, οι συμμετέχοντες που είναι σημαντικά πρόσωπα της συνεδριακής βιομηχανίας, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη Θεσσαλονίκη και τις δυνατότητες της όσον άφορα στον τουρισμό και τα συνέδρια.

“Νομίζω πως έφυγαν  ενθουσιασμένοι από τη Θεσσαλονίκη” μας είπε η διευθύντρια του TCB Ελένη Σωτηρίου. “Τους άρεσε πολύ το μέγεθος της πόλης, οι μικρές αποστάσεις, οι συνεδριακές και ξενοδοχειακές της δυνατότητες, συν όλα τα άλλα όπως το πολυπολιτισμικό της παρελθόν, η ζωντάνια της πόλης και η γαστρονομία”.
“Ως νέος και σχετικά άγνωστος προορισμός, η Θεσσαλονίκη έχει πλεονέκτημα καθώς πλέον οι διοργανωτές συνεδρίων αναζητούν νέους προορισμούς. Επίσης όπως οι ίδιοι οι συμμετέχοντες μας είπαν, βρίσκουν την πόλη αρκετά φθηνή με ένα εξαιρετικό value for money. Όλα αυτά θα διαμορφώσουν τη νέα στρατηγική μας στο TCB, για να διεκδικήσουμε περισσότερα συνέδρια για τη Θεσσαλονίκη”.

Όπως μας είπε η κα Σωτηρίου, “το 94% των συνεδρίων που γίνονται κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο, αφορά διοργανώσεις μέχρι 1000 άτομα, δηλαδή είναι μέσα στις δυνατότητες της Θεσσαλονίκης. Άρα έχουμε πεδίο δόξης λαμπρό” μας διαβεβαιώνει η κα Σωτηρίου η οποία διευκρινίζει πως ο όρος συνεδριακός τουρισμός ή τουρισμός MICE (Meetings, incentives, conferences and exhibitions) που ξέραμε ως τώρα είναι πλέον ξεπερασμένος . “Ο νέος όρος που επικρατεί διεθνώς είναι βιομηχανία των συναντήσεων (Meetings Industry) και θα πρέπει να τον συνηθίσουμε” συμπλήρωσε  η κα Σωτηρίου.

Στο ξενοδοχείο Porto Palace στη δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης, ολοκληρώθηκε, το European Cities Marketing Summer School που εδώ και 32 χρόνια διοργανώνεται κάθε καλοκαίρι σε διαφορετική ευρωπαϊκή πόλη. Φέτος πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη μετά από επιτυχή διεκδίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Φορέα Διεκδίκησης Συνεδρίων (TCB).


Το European Cities Marketing Summer School, διοργανώθηκε από το European Cities Marketing, έναν μη κερδοσκοπικό πανευρωπαϊκό οργανισμό που στοχεύει στη βελτιστοποίηση των επιδόσεων και των υπηρεσιών των ηγετικών πόλεων της Ευρώπης, μέσω της δια βίου μάθησης των στελεχών του τουρισμού.
Περίπου 60 στελέχη του συνεδριακού τουρισμού από 18 διαφορετικές χώρες, δε δίστασαν να πληρώσουν περίπου 1500 ευρώ ο καθένας για να πάρουν μέρος στο θερινό σχολείο, καθώς το επίπεδο των ομιλητών ήταν  κορυφαίο στο είδος του.

Ωστόσο κερδισμένη από το European Cities Marketing Summer School είναι και η Θεσσαλονίκη, καθώς κατά τη διάρκεια της πενθήμερης παραμονής τους, οι συμμετέχοντες που είναι σημαντικά πρόσωπα της συνεδριακής βιομηχανίας, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη Θεσσαλονίκη και τις δυνατότητες της όσον άφορα στον τουρισμό και τα συνέδρια.

“Νομίζω πως έφυγαν  ενθουσιασμένοι από τη Θεσσαλονίκη” μας είπε η διευθύντρια του TCB Ελένη Σωτηρίου. “Τους άρεσε πολύ το μέγεθος της πόλης, οι μικρές αποστάσεις, οι συνεδριακές και ξενοδοχειακές της δυνατότητες, συν όλα τα άλλα όπως το πολυπολιτισμικό της παρελθόν, η ζωντάνια της πόλης και η γαστρονομία”.
“Ως νέος και σχετικά άγνωστος προορισμός, η Θεσσαλονίκη έχει πλεονέκτημα καθώς πλέον οι διοργανωτές συνεδρίων αναζητούν νέους προορισμούς. Επίσης όπως οι ίδιοι οι συμμετέχοντες μας είπαν, βρίσκουν την πόλη αρκετά φθηνή με ένα εξαιρετικό value for money. Όλα αυτά θα διαμορφώσουν τη νέα στρατηγική μας στο TCB, για να διεκδικήσουμε περισσότερα συνέδρια για τη Θεσσαλονίκη”.

Όπως μας είπε η κα Σωτηρίου, “το 94% των συνεδρίων που γίνονται κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο, αφορά διοργανώσεις μέχρι 1000 άτομα, δηλαδή είναι μέσα στις δυνατότητες της Θεσσαλονίκης. Άρα έχουμε πεδίο δόξης λαμπρό” μας διαβεβαιώνει η κα Σωτηρίου η οποία διευκρινίζει πως ο όρος συνεδριακός τουρισμός ή τουρισμός MICE (Meetings, incentives, conferences and exhibitions) που ξέραμε ως τώρα είναι πλέον ξεπερασμένος . “Ο νέος όρος που επικρατεί διεθνώς είναι βιομηχανία των συναντήσεων (Meetings Industry) και θα πρέπει να τον συνηθίσουμε” συμπλήρωσε  η κα Σωτηρίου.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία