ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το υπ. Οικονομικών θα αποφασίσει για τη σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σποράδων

Δεν υπήρξε αποτέλεσμα στην χθεσινή σύσκεψη

 22/03/2024 14:25

Το υπ. Οικονομικών θα αποφασίσει για τη σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σποράδων

Δεν υπήρξε αποτέλεσμα στη σύσκεψη για ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σποράδων, όπως ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ ο Αλέξανδρος Ευσταθίου αντιδήμαρχος Τουρισμού Σκιάθου, ο οποίος συμμετείχε στη σύσκεψη που έγινε την Τετάρτη. Ο αντιδήμαρχος είπε ότι έγινε ενημέρωση από πλευράς του υπουργού και έγινε ενημέρωση των συμμετεχόντων ότι το θέμα της αρμοδιότητας πέρασε στο υπουργείο Οικονομικών, γιατί η γραμμή επιδοτείται ως αναπτυξιακή, με τα υπόλοιπα επιδοτήσεων των άγονων γραμμών του χειμώνα

«Υπάρχουν τα υπόλοιπα των άγονων γραμμών, όμως έχουν περάσει ση διαχείριση του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο θα αποφασίσει πως θα διατεθούν», ανέφερε ο κ. Ευσταθίου.

Ο αντιδήμαρχος ανέφερε ότι πρόθεση και εισήγηση του υπουργείου Ναυτιλίας είναι να διατεθούν στην συγκεκριμένη αναπτυξιακή σύνδεση Μακεδονίας – Σποράδων που είναι σημαντική και κομβική για τις οικονομίας των νησιών, ενώ θα γνωρίζουμε αν τελικά γίνει σε περίπου 10 μέρες.

Ο κ. Ευσταθίου ανέφερε ό το ιδανικό θα ήταν όλες οι ναυτιλιακές συνδέσεις να είναι γνωστές από τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά αυτό δεν συμβαίνει, διότι οι ναυτιλιακές εταιρίες αποφασίζουν αργά χρονικά για το που θα δρομολογηθούν τα πλοία τους και για τις ώρες των δρομολογίων. Επίσης ανέφερε ότι ακόμη και τώρα δεν είναι γνωστές οι ώρες σύνεσης του Μαντουδίου Εύβοιας με τα νησιά των Σποράδων, κάτι που καταδεικνύει μια δυσλειτουργία στην όλη κατάσταση.

Για τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σποράδες, ο αντιδήμαρχος ανέφερε ότι κάθε χρόνο η απόφαση βγαίνει στο τέλος Μαρτίου και δεν έχει καθυστερήσει σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενώ το στοίχημα είναι να συνεχιστεί και προς αυτή την κατεύθυνση είναι η προσπάθεια όλων των δημάρχων και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Αισιόδοξα μηνύματα για τον τουρισμό

Αναφερόμενος στη γενικότερη εικόνα για τις κρατήσεις στη Σκιάθο, ο κ. Ευσταθίου ανέφερε ότι ξεκίνησε αισιόδοξα και με ισχυρή δυναμική. Τον τελευταίο μήνα είναι λίγο παγωμένος, ανέφερε, κάτι που δεν τον ανησυχεί ιδιαίτερα, γιατί ο αριθμός των προγραμματισμένων πτήσεων για το αεροδρόμιο Σκιάθου είναι μεγαλύτερος από τον περυσινό και το μεγάλο στοίχημα είναι αν θα γεμίσουν αυτές οι θέσεις των αεροσκαφών.

Όπως είπε, προστέθηκαν πτήσεις της Easyjet, της Rayanair από Βουδαπέστη, Βουλγαρία και την Τσεχία, με στόχο των αεροπορικών εταιριών να έχουν πληρότητα τα τάξης του 85% και αν επιτευχθεί αυτό η Σκιάθος θα έχει περισσότερο κόσμο από πέρυσι, με αποτέλεσμα να γεμίσουν περισσότερο Σκόπελος και Αλόννησος, καθώς δεν υπάρχει αύξηση κλινών στη Σκιάθο.

Αναφορικά με την προβολή και τη συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, ο αντιδήμαρχος είπε ότι ο Δήμος Σκιάθου δίνει μεγάλη έμφαση στην προβολή, έχει αναπτύξει μεγάλες συνεργασίας με τουριστικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρίες και προσπαθεί να βρει μοντέρνα εργαλεία προβολής για να ενεργοποιήσει. Επίσης ανέφερε ότι ενώ ο Δήμος Σκιάθου ξοδεύει σημαντικά ποσά για προβολή, οι άλλοι Δήμοι των νησιών δεν συμμετέχουν οικονομικά, ενώ απούσα είναι και η Περιφέρεια, που κάνει προβολή για να την κάνει, χωρίς στόχο και όραμα.

Πηγή: magnesianews

Δεν υπήρξε αποτέλεσμα στη σύσκεψη για ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σποράδων, όπως ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ ο Αλέξανδρος Ευσταθίου αντιδήμαρχος Τουρισμού Σκιάθου, ο οποίος συμμετείχε στη σύσκεψη που έγινε την Τετάρτη. Ο αντιδήμαρχος είπε ότι έγινε ενημέρωση από πλευράς του υπουργού και έγινε ενημέρωση των συμμετεχόντων ότι το θέμα της αρμοδιότητας πέρασε στο υπουργείο Οικονομικών, γιατί η γραμμή επιδοτείται ως αναπτυξιακή, με τα υπόλοιπα επιδοτήσεων των άγονων γραμμών του χειμώνα

«Υπάρχουν τα υπόλοιπα των άγονων γραμμών, όμως έχουν περάσει ση διαχείριση του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο θα αποφασίσει πως θα διατεθούν», ανέφερε ο κ. Ευσταθίου.

Ο αντιδήμαρχος ανέφερε ότι πρόθεση και εισήγηση του υπουργείου Ναυτιλίας είναι να διατεθούν στην συγκεκριμένη αναπτυξιακή σύνδεση Μακεδονίας – Σποράδων που είναι σημαντική και κομβική για τις οικονομίας των νησιών, ενώ θα γνωρίζουμε αν τελικά γίνει σε περίπου 10 μέρες.

Ο κ. Ευσταθίου ανέφερε ό το ιδανικό θα ήταν όλες οι ναυτιλιακές συνδέσεις να είναι γνωστές από τη διάρκεια του χειμώνα, αλλά αυτό δεν συμβαίνει, διότι οι ναυτιλιακές εταιρίες αποφασίζουν αργά χρονικά για το που θα δρομολογηθούν τα πλοία τους και για τις ώρες των δρομολογίων. Επίσης ανέφερε ότι ακόμη και τώρα δεν είναι γνωστές οι ώρες σύνεσης του Μαντουδίου Εύβοιας με τα νησιά των Σποράδων, κάτι που καταδεικνύει μια δυσλειτουργία στην όλη κατάσταση.

Για τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σποράδες, ο αντιδήμαρχος ανέφερε ότι κάθε χρόνο η απόφαση βγαίνει στο τέλος Μαρτίου και δεν έχει καθυστερήσει σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενώ το στοίχημα είναι να συνεχιστεί και προς αυτή την κατεύθυνση είναι η προσπάθεια όλων των δημάρχων και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Αισιόδοξα μηνύματα για τον τουρισμό

Αναφερόμενος στη γενικότερη εικόνα για τις κρατήσεις στη Σκιάθο, ο κ. Ευσταθίου ανέφερε ότι ξεκίνησε αισιόδοξα και με ισχυρή δυναμική. Τον τελευταίο μήνα είναι λίγο παγωμένος, ανέφερε, κάτι που δεν τον ανησυχεί ιδιαίτερα, γιατί ο αριθμός των προγραμματισμένων πτήσεων για το αεροδρόμιο Σκιάθου είναι μεγαλύτερος από τον περυσινό και το μεγάλο στοίχημα είναι αν θα γεμίσουν αυτές οι θέσεις των αεροσκαφών.

Όπως είπε, προστέθηκαν πτήσεις της Easyjet, της Rayanair από Βουδαπέστη, Βουλγαρία και την Τσεχία, με στόχο των αεροπορικών εταιριών να έχουν πληρότητα τα τάξης του 85% και αν επιτευχθεί αυτό η Σκιάθος θα έχει περισσότερο κόσμο από πέρυσι, με αποτέλεσμα να γεμίσουν περισσότερο Σκόπελος και Αλόννησος, καθώς δεν υπάρχει αύξηση κλινών στη Σκιάθο.

Αναφορικά με την προβολή και τη συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, ο αντιδήμαρχος είπε ότι ο Δήμος Σκιάθου δίνει μεγάλη έμφαση στην προβολή, έχει αναπτύξει μεγάλες συνεργασίας με τουριστικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρίες και προσπαθεί να βρει μοντέρνα εργαλεία προβολής για να ενεργοποιήσει. Επίσης ανέφερε ότι ενώ ο Δήμος Σκιάθου ξοδεύει σημαντικά ποσά για προβολή, οι άλλοι Δήμοι των νησιών δεν συμμετέχουν οικονομικά, ενώ απούσα είναι και η Περιφέρεια, που κάνει προβολή για να την κάνει, χωρίς στόχο και όραμα.

Πηγή: magnesianews

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία