Θεσσαλονίκη: Καλλιτεχνική διαμαρτυρία «Save art» από το καλλιτεχνικό σχολείο
07/04/2024 21:15
07/04/2024 21:15
Με χρώμα, μουσική, χορό και «θεϊκές» φωνές πλημμύρισε η πλατεία Αριστοτέλους στο πλαίσιο της καλλιτεχνικής διαμαρτυρίας «Save art» που πραγματοποιήθηκε από μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.
«Θέλουμε όσα μας υποσχέθηκαν και δεν γίνανε ακόμη πράξη», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, Βλαδίμηρος Μοσχασβίλης, ζητώντας μεταξύ των αιτημάτων τους, την αναγκαιότητα κατασκευής κατάλληλων κτιριακών υποδομών για τη διεξαγωγή καλλιτεχνικών και μουσικών μαθημάτων, την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών με μόνιμους διορισμούς καθηγητών, την πιστοποίηση του επιπέδου σπουδών στα μαθήματα καθώς και την υποχρεωτική αναγνώριση του και τέλος την άμεση κατάργηση του Π.Δ. 85 το οποίο , όπως αναφέρει, «υποβαθμίζει την τέχνη, τους καθηγητές και τους ίδιους».
Παρότι το πρόγραμμα της καλλιτεχνικής διαμαρτυρίας των μαθητών περιελάμβανε χορευτικά και θεατρικά δρώμενα, μουσικές εκτελέσεις, καθώς και εικαστικές παρεμβάσεις των παιδιών του σχολείου, εντούτοις ο άστατος καιρός έφερε τη «βίαιη», διακοπή της εκδήλωσης.
Με χρώμα, μουσική, χορό και «θεϊκές» φωνές πλημμύρισε η πλατεία Αριστοτέλους στο πλαίσιο της καλλιτεχνικής διαμαρτυρίας «Save art» που πραγματοποιήθηκε από μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.
«Θέλουμε όσα μας υποσχέθηκαν και δεν γίνανε ακόμη πράξη», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, Βλαδίμηρος Μοσχασβίλης, ζητώντας μεταξύ των αιτημάτων τους, την αναγκαιότητα κατασκευής κατάλληλων κτιριακών υποδομών για τη διεξαγωγή καλλιτεχνικών και μουσικών μαθημάτων, την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών με μόνιμους διορισμούς καθηγητών, την πιστοποίηση του επιπέδου σπουδών στα μαθήματα καθώς και την υποχρεωτική αναγνώριση του και τέλος την άμεση κατάργηση του Π.Δ. 85 το οποίο , όπως αναφέρει, «υποβαθμίζει την τέχνη, τους καθηγητές και τους ίδιους».
Παρότι το πρόγραμμα της καλλιτεχνικής διαμαρτυρίας των μαθητών περιελάμβανε χορευτικά και θεατρικά δρώμενα, μουσικές εκτελέσεις, καθώς και εικαστικές παρεμβάσεις των παιδιών του σχολείου, εντούτοις ο άστατος καιρός έφερε τη «βίαιη», διακοπή της εκδήλωσης.
ΣΧΟΛΙΑ