Ανακοινώνονται πάνω από 1.000 νέες θέσεις στάθμευσης στον δήμο Θεσσαλονίκης
22/09/2024 08:11
22/09/2024 08:11
Στην τελική ευθεία έχει μπει ο σχεδιασμός του δήμου Θεσσαλονίκης για τη δημιουργία ελεύθερων θέσεων στάθμευσης στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης.
Πηγές της «ΜτΚ» από τον δήμο αναφέρουν, ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου θα έχει ανακοινωθεί το τελικό σχέδιο για τουλάχιστον 1.000 νέες θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ ήδη κάποιες έχουν ανοίξει ή διαμορφώνονται αυτές τις ημέρες. Ταυτόχρονα, η διοίκηση του Στέλιου Αγγελούδη αναζητά χώρους και για τη στάθμευση δικύκλων, δεδομένου ότι αυτοί είναι ανύπαρκτοι στις γειτονιές, πέραν ελαχίστων που υπάρχουν στο ιστορικό κέντρο.
Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες της «ΜτΚ» ο δήμος ολοκληρώνει αυτές τις ημέρες τον έλεγχο των προτάσεων που έχουν καταθέσει οι Δημοτικές Κοινότητες, σχετικά με σημεία που δύνανται να μετατραπούν σε πάρκινγκ. Ταυτόχρονα, οι αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες έχουν ερευνήσει διεξοδικά πιθανά οικόπεδα σε κάθε γειτονιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν γι’ αυτόν τον σκοπό, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα είτε για μηχανάκια. Επίσης, η ενημέρωση της «ΜτΚ» είναι ότι η διοίκηση Αγγελούδη ασκεί πιέσεις στην κυβέρνηση για τουλάχιστον 14 χώρους που έχει εντοπίσει και οι οποίοι ανήκουν σε φορείς του δημοσίου, όπως η ΕΤΑΔ, η ΓΑΙΑΟΣΕ, ο ΟΣΕ, η Ελληνικό Μετρό, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας κ.ά. Άλλωστε, στο υπόμνημα που έχει καταθέσει ο Στέλιος Αγγελούδης στον Κυριάκο Μητσοτάκη, υπάρχει αίτημα για την παραχώρηση των σχετικών χώρων. Υπενθυμίζεται ότι στο λιμάνι της πόλης έχουν ήδη ανοίξει 234 θέσεις ελεύθερης στάθμευσης αυτοκινήτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Φεβρουάριο ο Στ. Αγγελούδης είχε γνωστοποιήσει κάποια από τα οικόπεδα αυτά και πόσες θέσεις μπορούν να αποδώσουν περίπου.
• Δύο πάρκινγκ στον Εμπορευματικό Σταθμό (έναντι των Δικαστηρίων) και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό (300 θέσεων).
• Ένα πάρκινγκ στο πρώην στρατόπεδο Μυστακίδη επί της 26ης Οκτωβρίου (180 θέσεων).
• Δύο πάρκινγκ στα δημόσια ακίνητα στη συμβολή των οδών Λαγκαδά και Δραγουμάνου (150 θέσεων).
• Ένα πάρκινγκ στην πρώην Ναυτική Διοίκηση Βορείου Ελλάδος, επί της Βασ. Όλγας δίπλα στον σταθμό Μετρό «ΝΟΜΑΡΧΙΑ» (100 θέσεων).
• Ένα πάρκινγκ στο πρώην στρατόπεδο Φαρμάκη, στη συμβολή των οδών Παπανδρέου και Μητροπολίτου Καλλίδου (100 θέσεων).
• Δύο πάρκινγκ σε πρώην εργοτάξια της Ελληνικό Μετρό, μπροστά από τη Λέσχη και τη Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ (συνολικά 200 θέσεων).
• Δύο πάρκινγκ σε δημόσια ακίνητα εκατέρωθεν της Κατσιμίδη, στο ύψος του Θεάτρου Γης (συνολικά 160 θέσεων).
• Ένα πάρκινγκ σε δημοτικό ακίνητο, στη συμβολή των οδών Βούλγαρη και Ε.Ο. Μουδανιών (150 θέσεων).
• Δύο πάρκινγκ σε δημοτικά ακίνητα εκατέρωθεν της υπό διάνοιξη οδού Ψελλού, δίπλα στο σταθμό μετρό «ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ» (200 θέσεων).
Ο στόχος του δήμου είναι να δημιουργηθούν τουλάχιστον 1.000 νέες θέσεις στάθμευσης, στους προαναφερθέντες μεγάλους χώρους και τις γειτονιές.
Όπως έχει ανακοινώσει ο δήμαρχος από την αρχή της θητείας του, επιδίωξή του είναι να δημιουργηθούν πολλές θέσεις στάθμευσης πέριξ του κέντρου της πόλης, ώστε οι επισκέπτες και οι εργαζόμενοι να μπορούν να βρίσκουν πιο εύκολα θέση στάθμευσης και να έχουν γρήγορη πρόσβαση στην «καρδιά» της πόλης.
Σε ό,τι αφορά τις θέσεις πάρκινγκ για δίκυκλα, η διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας και οι Δημοτικές Κοινότητες έχουν κάνει την έρευνά τους για πιθανούς χώρους, οι οποίοι θα πρέπει όμως να πληρούν τις προδιαγραφές του νόμου και να λάβουν έγκριση από την τροχαία. Βέβαια, αυτές οι θέσεις θα κόψουν κάποιες άλλες που σήμερα χρησιμοποιούνται από αυτοκίνητα.
Στην Α’ Δημοτική Κοινότητα οι προτάσεις που έχουν φτάσει στον δήμο αφορούν αποκλειστικά εν δυνάμει χώρους πάρκινγκ για δίκυκλα, ο αριθμός των οποίων έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια στο ιστορικό κέντρο, όπως λένε στη «ΜτΚ» άνθρωποι γνωρίζουν το θέμα. Άλλωστε είναι συχνό φαινόμενο τα σταθμευμένα μηχανάκια σε πεζοδρόμια.
Μέσα στα 20 σημεία που εξετάζει ο δήμος για να χωροθετήσει θέσεις στάθμευσης για μηχανάκια είναι η πλατεία Αντιγονιδών, ένας χώρος στη συμβολή των οδών Ολύμπου και Μανωλάκη και στη συμβολή της Τσιμισκή με την Παύλου Μελά. Όλα αυτά τα σημεία μπορούν να προσφέρουν μερικές δεκάδες θέσεις.
Επιπλέον, πριν από μερικούς μήνες παραδόθηκε στους πολίτες για στάθμευση αυτοκινήτων, το οικόπεδο επί της Αγίου Δημητρίου 155 που προηγουμένως λειτουργούσε, παρανόμως, ως ιδιωτικό πάρκινγκ.
Στη Β’ ΔΚ έχουν προταθεί δύο χώροι για αυτοκίνητα πίσω από την Ποδηλατούπολη στην οδό Λαγκαδά, συνολικής δυναμικότητας, περίπου, 80 θέσεων. Για τα δίκυκλα, έχει προταθεί ένας χώρος, δυναμικότητας περίπου 15 θέσεων, στην οδό Παναγιάς Φανερωμένης 33.
Επίσης, τον Μάιο παραδόθηκε ένας ελεύθερος χώρος στάθμευσης, δυναμικότητας 24 θέσεων, στην οδό Σανταρόζα που τέμνεται με την Σαπφούς.
Η Γ’ ΔΚ έχει προτείνει τρία οικόπεδα για πάρκινγκ αυτοκινήτων, δυναμικότητας 15-20 οχημάτων το καθένα, κατά προσέγγιση. Ένα στην Κασσάνδρου δίπλα στο υδραγωγείο, το δεύτερο στις οδούς Αρσινόης-Περίανδρου και το τρίτο στην Ακρίτα-Στρυμώνος. Υπάρχει και ένας τέταρτος χώρος που έχει προταθεί από πολίτη, στην Αλκινόου με Μουσών, και θα εξεταστεί.
Στη Δ’ ΔΚ παραδίδεται σε λίγες ημέρες χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων στη συμβολή των οδών Πόντου και Επταλόφου, δυναμικότητας περίπου 60 θέσεων.
Ένας άλλος χώρος που έχει προταθεί είναι οικόπεδο στη συμβολή των Ισιδώρου και Αβδήρων, το οποίο θα μπορέσει να αποδώσει γύρω στις 15 θέσεις. Υπάρχουν άλλοι 2-3 παρόμοιοι μικροί χώροι για τους οποίους όμως ο δήμος θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι είναι δημοτικοί και μπορούν να αξιοποιηθούν.
Στην Ε’ ΔΚ δύο χώροι βρίσκονται σε φάση διαμόρφωσης (εργασίες κλαδέματος, καθαριότητας). Ένας πέριξ των οδών Μαλακάση, Κονδυλάκη, Μακεδονίας και ο δεύτερος στο οικόπεδο στο τέρμα της Βούλγαρη που αναφέρθηκε παραπάνω. Ακόμα, 17 νέες θέσεις στάθμευσης θα παραδοθούν έως το τέλος Οκτωβρίου στην περιοχή του Ιπποκρατείου, μόλις τελειώσει το έργο ανάπλασης πέριξ του νοσοκομείου.
Η κοινότητα έχει προτείνει ακόμα 2-3 σημεία για αυτοκίνητα, ενώ ένας από τους χώρους που εξετάζει ο δήμος είναι επί της οδού Μαρία Κάλλας δίπλα στο Μέγαρο Μουσικής, ο οποίος επί διοίκησης Ζέρβα είχε μετατραπεί σε πάρκινγκ ποδηλάτων. Στη σκέψη της διοίκησης είναι να γίνει ένας σύνθετος χώρος πρασίνου και στάθμευσης αυτοκινήτων, σημειώνουν οι πηγές της «ΜτΚ».
Στην Τριανδρία η κοινότητα έχει προτείνει στον δήμο 2-3 δημοτικά οικόπεδα δυναμικότητας 10-12 αυτοκινήτων το καθένα και την Τετάρτη θα συζητηθεί στο συμβούλιο το ενδεχόμενο μετατροπής του παλιού 1ου δημοτικού σχολείου σε χώρο πρασίνου και στάθμευσης, εφόσον βέβαια κατεδαφιστεί το κτίριο. Το σχολείο βρίσκεται μεταξύ των πάρκων Ηρώων και Αγίου Σπυρίδωνος. Εκεί, θα μπορούσαν να σταθμεύουν έως και 80 αυτοκίνητα, υπολογίζει με μια πρόχειρη εκτίμηση ο πρόεδρος της κοινότητας, Δημήτρης Γιαχούδης. Τονίζει όμως ότι η δυναμικότητα θα καθοριστεί από τυχόν μελέτες που θα εκπονηθούν.
Εξάλλου, στην Ε’ ΔΚ ξεκινάει τις επόμενες ημέρες διαβούλευση, για έναν μήνα, με τη χρήση ερωτηματολογίου το οποίο θα μπορούν να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά οι κάτοικοι της κοινότητας. Σκοπός είναι να δηλώσουν οι πολίτες εάν επιθυμούν να λειτουργήσει το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, το οποίο είχε ξεκινήσει πιλοτικά επί δημαρχίας Μπουτάρη, αλλά μπήκε στον «πάγο» επί δημαρχίας Ζέρβα.
Επίσης, στις αρχές Οκτωβρίου τα ερωτηματολόγια θα μπορούν να συμπληρώνονται και δια ζώσης στην έδρα της Ε’ ΔΚ από πολίτες που δεν έχουν την ευχέρεια να το κάνουν διαδικτυακά, ενημερώνει ο Μανώλης Σύλλης, πρόεδρος της Ε’ ΔΚ. Τα ερωτηματολόγια θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του δήμου και στα social media της κοινότητας. Παράλληλα, ο κ. Σύλλης παροτρύνει κατοίκους και επισκέπτες να δείξουν πνεύμα συνεργασίας, καθώς οι άδειες τελείωσαν και η διπλοστάθμευση έχει ήδη κορυφωθεί.
Οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου:
1. Επιθυμείτε την ύπαρξη της κάρτας στάθμευσης στην Ε’ Δημοτική Κοινότητα;
2. Εάν ΝΑΙ, επιθυμείτε την κάρτα στάθμευσης σε όλη την Ε’ Δημοτική Κοινότητα;
3. Επιθυμείτε μόνο στις ήδη υπάρχουσες θέσεις (στην περιοχή εφαρμογής);
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 14-15.09.2024
Στην τελική ευθεία έχει μπει ο σχεδιασμός του δήμου Θεσσαλονίκης για τη δημιουργία ελεύθερων θέσεων στάθμευσης στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης.
Πηγές της «ΜτΚ» από τον δήμο αναφέρουν, ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου θα έχει ανακοινωθεί το τελικό σχέδιο για τουλάχιστον 1.000 νέες θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ ήδη κάποιες έχουν ανοίξει ή διαμορφώνονται αυτές τις ημέρες. Ταυτόχρονα, η διοίκηση του Στέλιου Αγγελούδη αναζητά χώρους και για τη στάθμευση δικύκλων, δεδομένου ότι αυτοί είναι ανύπαρκτοι στις γειτονιές, πέραν ελαχίστων που υπάρχουν στο ιστορικό κέντρο.
Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες της «ΜτΚ» ο δήμος ολοκληρώνει αυτές τις ημέρες τον έλεγχο των προτάσεων που έχουν καταθέσει οι Δημοτικές Κοινότητες, σχετικά με σημεία που δύνανται να μετατραπούν σε πάρκινγκ. Ταυτόχρονα, οι αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες έχουν ερευνήσει διεξοδικά πιθανά οικόπεδα σε κάθε γειτονιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν γι’ αυτόν τον σκοπό, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα είτε για μηχανάκια. Επίσης, η ενημέρωση της «ΜτΚ» είναι ότι η διοίκηση Αγγελούδη ασκεί πιέσεις στην κυβέρνηση για τουλάχιστον 14 χώρους που έχει εντοπίσει και οι οποίοι ανήκουν σε φορείς του δημοσίου, όπως η ΕΤΑΔ, η ΓΑΙΑΟΣΕ, ο ΟΣΕ, η Ελληνικό Μετρό, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας κ.ά. Άλλωστε, στο υπόμνημα που έχει καταθέσει ο Στέλιος Αγγελούδης στον Κυριάκο Μητσοτάκη, υπάρχει αίτημα για την παραχώρηση των σχετικών χώρων. Υπενθυμίζεται ότι στο λιμάνι της πόλης έχουν ήδη ανοίξει 234 θέσεις ελεύθερης στάθμευσης αυτοκινήτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Φεβρουάριο ο Στ. Αγγελούδης είχε γνωστοποιήσει κάποια από τα οικόπεδα αυτά και πόσες θέσεις μπορούν να αποδώσουν περίπου.
• Δύο πάρκινγκ στον Εμπορευματικό Σταθμό (έναντι των Δικαστηρίων) και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό (300 θέσεων).
• Ένα πάρκινγκ στο πρώην στρατόπεδο Μυστακίδη επί της 26ης Οκτωβρίου (180 θέσεων).
• Δύο πάρκινγκ στα δημόσια ακίνητα στη συμβολή των οδών Λαγκαδά και Δραγουμάνου (150 θέσεων).
• Ένα πάρκινγκ στην πρώην Ναυτική Διοίκηση Βορείου Ελλάδος, επί της Βασ. Όλγας δίπλα στον σταθμό Μετρό «ΝΟΜΑΡΧΙΑ» (100 θέσεων).
• Ένα πάρκινγκ στο πρώην στρατόπεδο Φαρμάκη, στη συμβολή των οδών Παπανδρέου και Μητροπολίτου Καλλίδου (100 θέσεων).
• Δύο πάρκινγκ σε πρώην εργοτάξια της Ελληνικό Μετρό, μπροστά από τη Λέσχη και τη Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ (συνολικά 200 θέσεων).
• Δύο πάρκινγκ σε δημόσια ακίνητα εκατέρωθεν της Κατσιμίδη, στο ύψος του Θεάτρου Γης (συνολικά 160 θέσεων).
• Ένα πάρκινγκ σε δημοτικό ακίνητο, στη συμβολή των οδών Βούλγαρη και Ε.Ο. Μουδανιών (150 θέσεων).
• Δύο πάρκινγκ σε δημοτικά ακίνητα εκατέρωθεν της υπό διάνοιξη οδού Ψελλού, δίπλα στο σταθμό μετρό «ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ» (200 θέσεων).
Ο στόχος του δήμου είναι να δημιουργηθούν τουλάχιστον 1.000 νέες θέσεις στάθμευσης, στους προαναφερθέντες μεγάλους χώρους και τις γειτονιές.
Όπως έχει ανακοινώσει ο δήμαρχος από την αρχή της θητείας του, επιδίωξή του είναι να δημιουργηθούν πολλές θέσεις στάθμευσης πέριξ του κέντρου της πόλης, ώστε οι επισκέπτες και οι εργαζόμενοι να μπορούν να βρίσκουν πιο εύκολα θέση στάθμευσης και να έχουν γρήγορη πρόσβαση στην «καρδιά» της πόλης.
Σε ό,τι αφορά τις θέσεις πάρκινγκ για δίκυκλα, η διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας και οι Δημοτικές Κοινότητες έχουν κάνει την έρευνά τους για πιθανούς χώρους, οι οποίοι θα πρέπει όμως να πληρούν τις προδιαγραφές του νόμου και να λάβουν έγκριση από την τροχαία. Βέβαια, αυτές οι θέσεις θα κόψουν κάποιες άλλες που σήμερα χρησιμοποιούνται από αυτοκίνητα.
Στην Α’ Δημοτική Κοινότητα οι προτάσεις που έχουν φτάσει στον δήμο αφορούν αποκλειστικά εν δυνάμει χώρους πάρκινγκ για δίκυκλα, ο αριθμός των οποίων έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια στο ιστορικό κέντρο, όπως λένε στη «ΜτΚ» άνθρωποι γνωρίζουν το θέμα. Άλλωστε είναι συχνό φαινόμενο τα σταθμευμένα μηχανάκια σε πεζοδρόμια.
Μέσα στα 20 σημεία που εξετάζει ο δήμος για να χωροθετήσει θέσεις στάθμευσης για μηχανάκια είναι η πλατεία Αντιγονιδών, ένας χώρος στη συμβολή των οδών Ολύμπου και Μανωλάκη και στη συμβολή της Τσιμισκή με την Παύλου Μελά. Όλα αυτά τα σημεία μπορούν να προσφέρουν μερικές δεκάδες θέσεις.
Επιπλέον, πριν από μερικούς μήνες παραδόθηκε στους πολίτες για στάθμευση αυτοκινήτων, το οικόπεδο επί της Αγίου Δημητρίου 155 που προηγουμένως λειτουργούσε, παρανόμως, ως ιδιωτικό πάρκινγκ.
Στη Β’ ΔΚ έχουν προταθεί δύο χώροι για αυτοκίνητα πίσω από την Ποδηλατούπολη στην οδό Λαγκαδά, συνολικής δυναμικότητας, περίπου, 80 θέσεων. Για τα δίκυκλα, έχει προταθεί ένας χώρος, δυναμικότητας περίπου 15 θέσεων, στην οδό Παναγιάς Φανερωμένης 33.
Επίσης, τον Μάιο παραδόθηκε ένας ελεύθερος χώρος στάθμευσης, δυναμικότητας 24 θέσεων, στην οδό Σανταρόζα που τέμνεται με την Σαπφούς.
Η Γ’ ΔΚ έχει προτείνει τρία οικόπεδα για πάρκινγκ αυτοκινήτων, δυναμικότητας 15-20 οχημάτων το καθένα, κατά προσέγγιση. Ένα στην Κασσάνδρου δίπλα στο υδραγωγείο, το δεύτερο στις οδούς Αρσινόης-Περίανδρου και το τρίτο στην Ακρίτα-Στρυμώνος. Υπάρχει και ένας τέταρτος χώρος που έχει προταθεί από πολίτη, στην Αλκινόου με Μουσών, και θα εξεταστεί.
Στη Δ’ ΔΚ παραδίδεται σε λίγες ημέρες χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων στη συμβολή των οδών Πόντου και Επταλόφου, δυναμικότητας περίπου 60 θέσεων.
Ένας άλλος χώρος που έχει προταθεί είναι οικόπεδο στη συμβολή των Ισιδώρου και Αβδήρων, το οποίο θα μπορέσει να αποδώσει γύρω στις 15 θέσεις. Υπάρχουν άλλοι 2-3 παρόμοιοι μικροί χώροι για τους οποίους όμως ο δήμος θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι είναι δημοτικοί και μπορούν να αξιοποιηθούν.
Στην Ε’ ΔΚ δύο χώροι βρίσκονται σε φάση διαμόρφωσης (εργασίες κλαδέματος, καθαριότητας). Ένας πέριξ των οδών Μαλακάση, Κονδυλάκη, Μακεδονίας και ο δεύτερος στο οικόπεδο στο τέρμα της Βούλγαρη που αναφέρθηκε παραπάνω. Ακόμα, 17 νέες θέσεις στάθμευσης θα παραδοθούν έως το τέλος Οκτωβρίου στην περιοχή του Ιπποκρατείου, μόλις τελειώσει το έργο ανάπλασης πέριξ του νοσοκομείου.
Η κοινότητα έχει προτείνει ακόμα 2-3 σημεία για αυτοκίνητα, ενώ ένας από τους χώρους που εξετάζει ο δήμος είναι επί της οδού Μαρία Κάλλας δίπλα στο Μέγαρο Μουσικής, ο οποίος επί διοίκησης Ζέρβα είχε μετατραπεί σε πάρκινγκ ποδηλάτων. Στη σκέψη της διοίκησης είναι να γίνει ένας σύνθετος χώρος πρασίνου και στάθμευσης αυτοκινήτων, σημειώνουν οι πηγές της «ΜτΚ».
Στην Τριανδρία η κοινότητα έχει προτείνει στον δήμο 2-3 δημοτικά οικόπεδα δυναμικότητας 10-12 αυτοκινήτων το καθένα και την Τετάρτη θα συζητηθεί στο συμβούλιο το ενδεχόμενο μετατροπής του παλιού 1ου δημοτικού σχολείου σε χώρο πρασίνου και στάθμευσης, εφόσον βέβαια κατεδαφιστεί το κτίριο. Το σχολείο βρίσκεται μεταξύ των πάρκων Ηρώων και Αγίου Σπυρίδωνος. Εκεί, θα μπορούσαν να σταθμεύουν έως και 80 αυτοκίνητα, υπολογίζει με μια πρόχειρη εκτίμηση ο πρόεδρος της κοινότητας, Δημήτρης Γιαχούδης. Τονίζει όμως ότι η δυναμικότητα θα καθοριστεί από τυχόν μελέτες που θα εκπονηθούν.
Εξάλλου, στην Ε’ ΔΚ ξεκινάει τις επόμενες ημέρες διαβούλευση, για έναν μήνα, με τη χρήση ερωτηματολογίου το οποίο θα μπορούν να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά οι κάτοικοι της κοινότητας. Σκοπός είναι να δηλώσουν οι πολίτες εάν επιθυμούν να λειτουργήσει το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, το οποίο είχε ξεκινήσει πιλοτικά επί δημαρχίας Μπουτάρη, αλλά μπήκε στον «πάγο» επί δημαρχίας Ζέρβα.
Επίσης, στις αρχές Οκτωβρίου τα ερωτηματολόγια θα μπορούν να συμπληρώνονται και δια ζώσης στην έδρα της Ε’ ΔΚ από πολίτες που δεν έχουν την ευχέρεια να το κάνουν διαδικτυακά, ενημερώνει ο Μανώλης Σύλλης, πρόεδρος της Ε’ ΔΚ. Τα ερωτηματολόγια θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του δήμου και στα social media της κοινότητας. Παράλληλα, ο κ. Σύλλης παροτρύνει κατοίκους και επισκέπτες να δείξουν πνεύμα συνεργασίας, καθώς οι άδειες τελείωσαν και η διπλοστάθμευση έχει ήδη κορυφωθεί.
Οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου:
1. Επιθυμείτε την ύπαρξη της κάρτας στάθμευσης στην Ε’ Δημοτική Κοινότητα;
2. Εάν ΝΑΙ, επιθυμείτε την κάρτα στάθμευσης σε όλη την Ε’ Δημοτική Κοινότητα;
3. Επιθυμείτε μόνο στις ήδη υπάρχουσες θέσεις (στην περιοχή εφαρμογής);
*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 14-15.09.2024
ΣΧΟΛΙΑ