Unisex ένδυση

Νέα Καμπάνια Από Τη Levi’s® Με Πρωταγωνίστρια Τη Beyoncé

Αντλώντας έμπνευση από την πρωτοποριακή προσέγγιση της Beyoncé στην τέχνη, τον πολιτισμό και το storytelling, η καμπάνια επαναπροσδιορίζει κλασικά look και σποτ της Levi's®

 05/10/2024 14:28

Νέα Καμπάνια Από Τη Levi’s® Με Πρωταγωνίστρια Τη Beyoncé

Η Levi's® ανακοίνωσε τη νέα της καμπάνια, όπου συνεργάζεται με ένα globalicon, τη Beyoncé. Μετά την κυκλοφορία του “LEVII'SJEANS” – ενός αγαπημένου κομματιού από το “CowboyCarter”, το άλμπουμ που απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και επαναπροσδιόρισε το μουσικό είδος τής Americana – η Beyoncé παίρνει τον ρόλο της πρωταγωνίστριας στο «REIIMAGINE». Μιας καμπάνιας εμπνευσμένης από την ιστορία της Levi's® και το προοδευτικό όραμα μιας από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες του σήμερα, που επιβεβαιώνει τη θέση του brand στο κέντρο της σύγχρονης κουλτούρας.

Αντλώντας έμπνευση από την πρωτοποριακή προσέγγιση της Beyoncé στην τέχνη, τον πολιτισμό και το storytelling, η καμπάνια επαναπροσδιορίζει κλασικά look και σποτ της Levi's®. Σε μια σειρά από κεφάλαια, η νέα καμπάνια επανερμηνεύει μερικές από τις πιο εμβληματικές διαφημίσεις της Levi's®, φέρνοντάς τες στο σήμερα μέσα από το όραμα της διάσημης σκηνοθέτιδας MelinaMatsoukas. Η πρώτη ταινία – εμπνευσμένη από το «Launderette», τη διαφήμιση του 1985 που επανέφερε το «IHeardItThroughtheGrapevine» στα charts του Billboard – τοποθετεί τη Beyoncé στο επίκεντρο, εξυμνώντας την ιστορία της Levi's® ως διαχρονικό μέσο αυτοέκφρασης από changemakers και icons.

«Το τραγούδι μου 'LEVII'SJEANS' γιορτάζει αυτό που πιστεύω ότι είναι η απόλυτη Americana εμφάνιση – κάτι που φοράμε όλοι με υπερηφάνεια», δήλωσε η Beyoncé. «Είναι τιμή μου που συνεργάζομαι με τη Levi's® για να δημιουργήσουμε την απόλυτη αμερικάνικη εικόνα. Το denimondenim έχει συχνά ειδωθεί μέσα από την ανδρική ματιά, οπότε αυτή η καμπάνια επαναπροσδιορισμού, η οποία εξυμνεί τη γυναικεία οπτική, είναι σημαντική για μένα. Ανυπομονώ να βρω καινούριους τρόπους που θα οδηγήσουν σε ένα κοινό όραμα για την ενδυνάμωση των γυναικών και την αναγνώριση της δύναμής τους».

«Η Levi's® ήταν και θα είναι πάντα η ανεπίσημη “στολή” για όσους κινούνται αναζητώντας το καλύτερο. Πιστεύουμε ότι ένα βασικό μέρος αυτής της αναζήτησης είναι η συνεχής αναίρεση κάθε τι συμβατικού και η δημιουργία νέων κωδίκων στην κουλτούρα μας», δήλωσε ο KennyMitchell, globalchiefmarketingofficer της Levi's®. «Σε συνεργασία με την Beyoncé, εξερευνούμε μέσα από αυτή την καμπάνια τη δύναμη του επαναπροσδιορισμού, βοηθώντας μας να συνδεθούμε με τους θαυμαστές μας με νέους τρόπους, υποστηρίζοντας παράλληλα την επαφή με το γυναικείο μας κοινό ως το απόλυτο denimlifestylebrand».

Η πλήρης καμπάνια – η οποία θα περιλαμβάνει τηλεόραση, υπαίθρια διαφήμιση, ψηφιακές εφαρμογές, socialmedia, έντυπα, brandactivations και αποκλειστικά προϊόντα – ξεκίνησε με ψηφιακές προβολές σε αγορές-κλειδιά όπως το Σαν Φρανσίσκο, το Χιούστον, το Σικάγο, η Νέα Υόρκη, η Ατλάντα, το Παρίσι, το Λονδίνο και το Βερολίνο, δημιουργώντας αίσθηση και δίνοντας παράλληλα στους fans μια γεύση από το τι θα ακολουθήσει. Το ξεκίνημα έγινε στις 30 Σεπτεμβρίου, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία Levi's® και Beyoncé.

Η πρώτη ταινία έχει την υπογραφή του βραβευμένου με Emmy, MarcellRév, υπεύθυνου για την καθηλωτική οπτική της. Η Levi's® συνεργάστηκε επίσης και με τον φωτογράφο MasonPoole, ο οποίος απαθανάτισε μια σειρά από διαχρονικές λήψεις για την καμπάνια, προσθέτοντας τη Beyoncé στη λίστα των icons που έχουν φωτογραφηθεί με τζιν Levi's®, όπως ο MarlonBrando και η MarilynMonroe. Η καμπάνια σχεδιάστηκε σε δημιουργική συνεργασία με την TBWA\Chiat\DayLA και η παραγωγή έγινε από την delarevolućion / PRETTYBIRD.
Το brandLevi’s® διανέμεται σε Ελλάδα και Κύπρο αποκλειστικά από τον Όμιλο Φάις. Ο Όμιλος διαθέτει 3 καταστήματα στην Ελλάδα (Γλυφάδα, Κέντρο Αθήνας και Νέα Ερυθραία) και 1 στη Κύπρο (KingsAvenueMall).

Σχετικά με τη Levi's®

Η Levi's εκφράζει την επιτομή του κλασικού αμερικανικού στιλ και της απαράμιλλης κομψότητας. Από τη δημιουργία τους από τη LeviStrauss&Co. το 1873, τα τζιν της Levi's έχουν γίνει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα είδη ρουχισμού στον κόσμο, κατακτώντας την πιστότητα των denimfans από γενιά σε γενιά. Σήμερα, η γκάμα προϊόντων της μάρκας Levi's συνεχίζει να εξελίσσεται μέσα από τη δημιουργία καινοτόμων fashion κομματιών που ξεχωρίζουν στον κλάδο της ένδυσης. Τα πρωτοποριακά τζιν και αξεσουάρ του brand είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 110 χώρες, επιτρέποντας στο κοινό σε όλο τον κόσμο να εκφράσει το προσωπικό του στιλ. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το brandLevi's, τα προϊόντα και τα καταστήματά του, επισκεφθείτε το www.levi.com.

Η Levi's® ανακοίνωσε τη νέα της καμπάνια, όπου συνεργάζεται με ένα globalicon, τη Beyoncé. Μετά την κυκλοφορία του “LEVII'SJEANS” – ενός αγαπημένου κομματιού από το “CowboyCarter”, το άλμπουμ που απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και επαναπροσδιόρισε το μουσικό είδος τής Americana – η Beyoncé παίρνει τον ρόλο της πρωταγωνίστριας στο «REIIMAGINE». Μιας καμπάνιας εμπνευσμένης από την ιστορία της Levi's® και το προοδευτικό όραμα μιας από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες του σήμερα, που επιβεβαιώνει τη θέση του brand στο κέντρο της σύγχρονης κουλτούρας.

Αντλώντας έμπνευση από την πρωτοποριακή προσέγγιση της Beyoncé στην τέχνη, τον πολιτισμό και το storytelling, η καμπάνια επαναπροσδιορίζει κλασικά look και σποτ της Levi's®. Σε μια σειρά από κεφάλαια, η νέα καμπάνια επανερμηνεύει μερικές από τις πιο εμβληματικές διαφημίσεις της Levi's®, φέρνοντάς τες στο σήμερα μέσα από το όραμα της διάσημης σκηνοθέτιδας MelinaMatsoukas. Η πρώτη ταινία – εμπνευσμένη από το «Launderette», τη διαφήμιση του 1985 που επανέφερε το «IHeardItThroughtheGrapevine» στα charts του Billboard – τοποθετεί τη Beyoncé στο επίκεντρο, εξυμνώντας την ιστορία της Levi's® ως διαχρονικό μέσο αυτοέκφρασης από changemakers και icons.

«Το τραγούδι μου 'LEVII'SJEANS' γιορτάζει αυτό που πιστεύω ότι είναι η απόλυτη Americana εμφάνιση – κάτι που φοράμε όλοι με υπερηφάνεια», δήλωσε η Beyoncé. «Είναι τιμή μου που συνεργάζομαι με τη Levi's® για να δημιουργήσουμε την απόλυτη αμερικάνικη εικόνα. Το denimondenim έχει συχνά ειδωθεί μέσα από την ανδρική ματιά, οπότε αυτή η καμπάνια επαναπροσδιορισμού, η οποία εξυμνεί τη γυναικεία οπτική, είναι σημαντική για μένα. Ανυπομονώ να βρω καινούριους τρόπους που θα οδηγήσουν σε ένα κοινό όραμα για την ενδυνάμωση των γυναικών και την αναγνώριση της δύναμής τους».

«Η Levi's® ήταν και θα είναι πάντα η ανεπίσημη “στολή” για όσους κινούνται αναζητώντας το καλύτερο. Πιστεύουμε ότι ένα βασικό μέρος αυτής της αναζήτησης είναι η συνεχής αναίρεση κάθε τι συμβατικού και η δημιουργία νέων κωδίκων στην κουλτούρα μας», δήλωσε ο KennyMitchell, globalchiefmarketingofficer της Levi's®. «Σε συνεργασία με την Beyoncé, εξερευνούμε μέσα από αυτή την καμπάνια τη δύναμη του επαναπροσδιορισμού, βοηθώντας μας να συνδεθούμε με τους θαυμαστές μας με νέους τρόπους, υποστηρίζοντας παράλληλα την επαφή με το γυναικείο μας κοινό ως το απόλυτο denimlifestylebrand».

Η πλήρης καμπάνια – η οποία θα περιλαμβάνει τηλεόραση, υπαίθρια διαφήμιση, ψηφιακές εφαρμογές, socialmedia, έντυπα, brandactivations και αποκλειστικά προϊόντα – ξεκίνησε με ψηφιακές προβολές σε αγορές-κλειδιά όπως το Σαν Φρανσίσκο, το Χιούστον, το Σικάγο, η Νέα Υόρκη, η Ατλάντα, το Παρίσι, το Λονδίνο και το Βερολίνο, δημιουργώντας αίσθηση και δίνοντας παράλληλα στους fans μια γεύση από το τι θα ακολουθήσει. Το ξεκίνημα έγινε στις 30 Σεπτεμβρίου, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία Levi's® και Beyoncé.

Η πρώτη ταινία έχει την υπογραφή του βραβευμένου με Emmy, MarcellRév, υπεύθυνου για την καθηλωτική οπτική της. Η Levi's® συνεργάστηκε επίσης και με τον φωτογράφο MasonPoole, ο οποίος απαθανάτισε μια σειρά από διαχρονικές λήψεις για την καμπάνια, προσθέτοντας τη Beyoncé στη λίστα των icons που έχουν φωτογραφηθεί με τζιν Levi's®, όπως ο MarlonBrando και η MarilynMonroe. Η καμπάνια σχεδιάστηκε σε δημιουργική συνεργασία με την TBWA\Chiat\DayLA και η παραγωγή έγινε από την delarevolućion / PRETTYBIRD.
Το brandLevi’s® διανέμεται σε Ελλάδα και Κύπρο αποκλειστικά από τον Όμιλο Φάις. Ο Όμιλος διαθέτει 3 καταστήματα στην Ελλάδα (Γλυφάδα, Κέντρο Αθήνας και Νέα Ερυθραία) και 1 στη Κύπρο (KingsAvenueMall).

Σχετικά με τη Levi's®

Η Levi's εκφράζει την επιτομή του κλασικού αμερικανικού στιλ και της απαράμιλλης κομψότητας. Από τη δημιουργία τους από τη LeviStrauss&Co. το 1873, τα τζιν της Levi's έχουν γίνει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα είδη ρουχισμού στον κόσμο, κατακτώντας την πιστότητα των denimfans από γενιά σε γενιά. Σήμερα, η γκάμα προϊόντων της μάρκας Levi's συνεχίζει να εξελίσσεται μέσα από τη δημιουργία καινοτόμων fashion κομματιών που ξεχωρίζουν στον κλάδο της ένδυσης. Τα πρωτοποριακά τζιν και αξεσουάρ του brand είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 110 χώρες, επιτρέποντας στο κοινό σε όλο τον κόσμο να εκφράσει το προσωπικό του στιλ. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το brandLevi's, τα προϊόντα και τα καταστήματά του, επισκεφθείτε το www.levi.com.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία