ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

85η ΔΕΘ: Με τέρμα τα γκάζια το ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο του ΑΠΘ... που δεν έχει οδηγό!

Με τελική ταχύτητα τα 110 χλμ./ώρα αποτελεί το πρώτο αυτοκινούμενο μονοθέσιο στα Βαλκάνια - Οι διεθνείς διακρίσεις της ομάδας «Aristurtle»

 18/09/2021 16:52

85η ΔΕΘ: Με τέρμα τα γκάζια το ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο του ΑΠΘ... που δεν έχει οδηγό!

Δήμητρα Παληγιάννη

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό μονοθέσιο χωρίς οδηγό παρουσίασε για πρώτη φορά στην 85η ΔΕΘ η ερευνητική ομάδα «Aristurtle» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η ομάδα βρίσκεται καθ’ όλη τη διάρκεια της Έκθεσης στο εκθεσιακό κέντρο 14, μαζί με άλλες καινοτόμες ερευνητικές ομάδες ελληνικών πανεπιστημίων εκθέτοντας ένα από τα μονοθέσιά τους την «Νέμεσις». Την Παρασκευή ωστόσο, πρόσθεσαν στην παρουσίασή τους το πρώτο αυτοοδηγούμενο όχημα που σχεδίασαν και κατασκεύασαν εξ ολοκλήρου μόνοι τους. Η μελέτη του ξεκίνησε το 2019 και ολοκληρώθηκε επιτυχώς το 2021.

Η Aristurtle είναι η πρώτη ελληνική ομάδα η οποία ανακοίνωσε τον στόχο της για την δημιουργία ενός αυτόνομου αυτοκινήτου τον Μάρτιο του 2019. Η έρευνα και οι στόχοι των φιλόδοξων φοιτητών, έπειτα από πολλή δουλειά πέτυχαν και σήμερα μπορούν και παρουσιάζουν το πρώτο αυτόνομο μονοθέσιο σε όλα τα Βαλκάνια με τελική ταχύτητα τα 110 χλμ ανά ώρα. Μάλιστα η διοργάνωση Formula Student της Γερμανίας ανακοίνωσε ότι το 2022 θα συμμετέχουν ηλεκτροκίνητα και αυτοοδηγούμενα οχήματα, επιβεβαιώνοντας τη διορατικότητα της ομάδας.

Η πανεπιστημιακή ομάδα μετρά ήδη 9 χρόνια παρουσίας στον τομέα της μελέτης και κατασκευής ηλεκτροκίνητων αγωνιστικών οχημάτων και έχει λάβει σημαντικές διακρίσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς, τιμώντας με τον καλύτερο τρόπο τη θέση του ΑΠΘ ανάμεσα στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Το 2016 άρχισε να συμμετέχει στους διαγωνισμούς της Formula Student, του μεγαλύτερου φοιτητικού διαγωνισμού παγκοσμίως που συγκεντρώνει τα κορυφαία πανεπιστήμια όλου του κόσμου, με το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό μονοθέσιο που κατασκευάστηκε ποτέ στη Βόρεια Ελλάδα, την Electra. Έκτοτε η ομάδα έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει άλλα τέσσερα ανταγωνιστικότερα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια αυτοκίνητα: την Eve, την Iris, την Thetis και το πέμπτο μονοθέσιο που κατασκευάστηκε μόλις φέτος, η Νέμεσις.

«Η Aristurtle αποτελείται από προπτυχιακούς φοιτητές από διάφορα πεδία, από την Ηλεκτρολογία και τη Μηχανολογία μέχρι Φυσική και Οικονομία. Πρόσφατα λάβαμε μέρος στον διαγωνισμό του Formula Student East όπου συναγωνιστήκαμε με άλλα 11 πανεπιστήμια, ανάμεσα τους και κορυφαίες ομάδες στον κόσμο. Κατακτήσαμε την τρίτη θέση στο αγώνισμα του Skid pad ή αλλιώς δυναμικό οχτάρι και την τέταρτη θέση στα υπόλοιπα αγωνίσματα και συνολικά στα δυναμικά αγωνίσματα βγήκαμε τέταρτοι. Ως πρώτη μας συμμετοχή στους διαγωνισμούς ως Driverless κατηγορία είναι τεράστια επιτυχία για εμάς, καθώς είμαστε μια από τις δύο ομάδες στην ιστορία του διαγωνισμού που ολοκληρώνει με επιτυχία όλες τις αποστολές στο ντεμπούτο της. Λάβαμε συμμετοχή επίσης με το πέμπτο μονοθέσιο της ομάδας μας σε δύο διαγωνισμούς, αυτούς του Formula Student Austria & Formula Student East. Στον Formula Student Austria καταφέραμε να κερδίσουμε την πρώτη θέση στο Business Plan Presentation Event και στον Formula Student East αναδειχθήκαμε ένατοι στην συνολική κατάταξη του διαγωνισμού και λάβαμε το Special Award για το καλύτερο Business Pitch Video», δηλώνει στο makthes.gr η Ευαγγελία Μπακάλη, υπεύθυνη επικοινωνίας της ομάδας.

«Με τη δράση μας έχουμε στόχο να αποτελούμε πηγή έμπνευσης και για άλλους, αλλά και για τους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύονται. Θέλουμε να ελπίζουμε σε ένα βιώσιμο περιβάλλον, ασφαλές και τεχνολογικά εξελιγμένο μέλλον για τα αυτοκίνητα», καταλήγει η ίδια.

242283204-380839950386602-8230612286045981088-n.jpg
1631971207367.jpg
1631971207372-Vkrh3.jpg




Το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό μονοθέσιο χωρίς οδηγό παρουσίασε για πρώτη φορά στην 85η ΔΕΘ η ερευνητική ομάδα «Aristurtle» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η ομάδα βρίσκεται καθ’ όλη τη διάρκεια της Έκθεσης στο εκθεσιακό κέντρο 14, μαζί με άλλες καινοτόμες ερευνητικές ομάδες ελληνικών πανεπιστημίων εκθέτοντας ένα από τα μονοθέσιά τους την «Νέμεσις». Την Παρασκευή ωστόσο, πρόσθεσαν στην παρουσίασή τους το πρώτο αυτοοδηγούμενο όχημα που σχεδίασαν και κατασκεύασαν εξ ολοκλήρου μόνοι τους. Η μελέτη του ξεκίνησε το 2019 και ολοκληρώθηκε επιτυχώς το 2021.

Η Aristurtle είναι η πρώτη ελληνική ομάδα η οποία ανακοίνωσε τον στόχο της για την δημιουργία ενός αυτόνομου αυτοκινήτου τον Μάρτιο του 2019. Η έρευνα και οι στόχοι των φιλόδοξων φοιτητών, έπειτα από πολλή δουλειά πέτυχαν και σήμερα μπορούν και παρουσιάζουν το πρώτο αυτόνομο μονοθέσιο σε όλα τα Βαλκάνια με τελική ταχύτητα τα 110 χλμ ανά ώρα. Μάλιστα η διοργάνωση Formula Student της Γερμανίας ανακοίνωσε ότι το 2022 θα συμμετέχουν ηλεκτροκίνητα και αυτοοδηγούμενα οχήματα, επιβεβαιώνοντας τη διορατικότητα της ομάδας.

Η πανεπιστημιακή ομάδα μετρά ήδη 9 χρόνια παρουσίας στον τομέα της μελέτης και κατασκευής ηλεκτροκίνητων αγωνιστικών οχημάτων και έχει λάβει σημαντικές διακρίσεις σε διεθνείς διαγωνισμούς, τιμώντας με τον καλύτερο τρόπο τη θέση του ΑΠΘ ανάμεσα στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Το 2016 άρχισε να συμμετέχει στους διαγωνισμούς της Formula Student, του μεγαλύτερου φοιτητικού διαγωνισμού παγκοσμίως που συγκεντρώνει τα κορυφαία πανεπιστήμια όλου του κόσμου, με το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό μονοθέσιο που κατασκευάστηκε ποτέ στη Βόρεια Ελλάδα, την Electra. Έκτοτε η ομάδα έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει άλλα τέσσερα ανταγωνιστικότερα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια αυτοκίνητα: την Eve, την Iris, την Thetis και το πέμπτο μονοθέσιο που κατασκευάστηκε μόλις φέτος, η Νέμεσις.

«Η Aristurtle αποτελείται από προπτυχιακούς φοιτητές από διάφορα πεδία, από την Ηλεκτρολογία και τη Μηχανολογία μέχρι Φυσική και Οικονομία. Πρόσφατα λάβαμε μέρος στον διαγωνισμό του Formula Student East όπου συναγωνιστήκαμε με άλλα 11 πανεπιστήμια, ανάμεσα τους και κορυφαίες ομάδες στον κόσμο. Κατακτήσαμε την τρίτη θέση στο αγώνισμα του Skid pad ή αλλιώς δυναμικό οχτάρι και την τέταρτη θέση στα υπόλοιπα αγωνίσματα και συνολικά στα δυναμικά αγωνίσματα βγήκαμε τέταρτοι. Ως πρώτη μας συμμετοχή στους διαγωνισμούς ως Driverless κατηγορία είναι τεράστια επιτυχία για εμάς, καθώς είμαστε μια από τις δύο ομάδες στην ιστορία του διαγωνισμού που ολοκληρώνει με επιτυχία όλες τις αποστολές στο ντεμπούτο της. Λάβαμε συμμετοχή επίσης με το πέμπτο μονοθέσιο της ομάδας μας σε δύο διαγωνισμούς, αυτούς του Formula Student Austria & Formula Student East. Στον Formula Student Austria καταφέραμε να κερδίσουμε την πρώτη θέση στο Business Plan Presentation Event και στον Formula Student East αναδειχθήκαμε ένατοι στην συνολική κατάταξη του διαγωνισμού και λάβαμε το Special Award για το καλύτερο Business Pitch Video», δηλώνει στο makthes.gr η Ευαγγελία Μπακάλη, υπεύθυνη επικοινωνίας της ομάδας.

«Με τη δράση μας έχουμε στόχο να αποτελούμε πηγή έμπνευσης και για άλλους, αλλά και για τους συνεργάτες μας που μας εμπιστεύονται. Θέλουμε να ελπίζουμε σε ένα βιώσιμο περιβάλλον, ασφαλές και τεχνολογικά εξελιγμένο μέλλον για τα αυτοκίνητα», καταλήγει η ίδια.

242283204-380839950386602-8230612286045981088-n.jpg
1631971207367.jpg
1631971207372-Vkrh3.jpg




ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία