86η ΔΕΘ: Επί τάπητος η ατζέντα του ΟΣΕΘ για τη βελτίωση των συνθηκών αστικής μετακίνησης και κινητικότητας στην πόλη
14/09/2022 11:36
14/09/2022 11:36
Την εξέλιξη των project και των πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ΑΕ, με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών αστικής μετακίνησης και κινητικότητας στην πόλη, παρουσιάζουν και επικοινωνούν τα στελέχη του ΟΣΕΘ μέσω του περιπτέρου τους στην 86η ΔΕΘ, που ρίχνει αυλαία στις 18/9.
«Με ένα εντυπωσιακό σχέδιο του πολυτροπικού σταθμού μετεπιβίβασης στη Ν. Ελβετία, με παρουσίαση της ετήσιας έκθεσης συγκοινωνιακού έργου και με αναφορά στα σημαντικά έργα και τις πρωτοβουλίες του ΟΣΕΘ για τη φετινή χρονιά, πραγματοποιείται η παρουσία του συγκοινωνιακού φορέα στη φετινή διοργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo», υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση του οργανισμού.
Διευκρινίζεται δε ότι το 2023 αναμένεται να είναι ακόμη πιο δημιουργικό, καθώς -όπως εξηγεί- «οδεύουν προς την ολοκλήρωσή τους μια σειρά από σημαντικά έργα βιώσιμης μετακίνησης στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης». Αυτά αφορούν τόσο στη συντονισμένη προσπάθεια της αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών, προσαρμοσμένη στην πληθυσμιακή και αναπτυξιακή προοπτική των μετακινήσεων, όσο και στην «πολυαναμενόμενη» ολοκλήρωση του μετρό της Θεσσαλονίκης.
Πάντως, στο επίκεντρο της «ατζέντας» του ΟΣΕΘ βρίσκονται μια σειρά από κεντρικά ζητήματα, όπως η νέα εποχή που περιλαμβάνει ενίσχυση της συνεργασίας με τον πάροχο της συγκοινωνίας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός του φορέα και η θεσμική θωράκιση των αρμοδιοτήτων του για το ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο, την τιμολογιακή πολιτική και τους διαγωνισμούς που θα διεξαχθούν με βάση τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1370/2007. Τα ζητήματα αυτά, όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, «απασχολούν την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τη διοίκηση του οργανισμού και είναι βέβαιο, ότι η μεταβατική περίοδος 2022-2023 θα είναι απλά η απαρχή για την κατακόρυφη βελτίωση των συνθηκών αστικής μετακίνησης και κινητικότητας στη Θεσσαλονίκης του 2030».
Η διοίκηση του ΟΣΕΘ, πέραν της στενής του επαφής με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, συνεργάζεται με άλλους φορείς, όπως ο δήμος Θεσσαλονίκης, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Αττικό Μετρό.
Την εξέλιξη των project και των πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ΑΕ, με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών αστικής μετακίνησης και κινητικότητας στην πόλη, παρουσιάζουν και επικοινωνούν τα στελέχη του ΟΣΕΘ μέσω του περιπτέρου τους στην 86η ΔΕΘ, που ρίχνει αυλαία στις 18/9.
«Με ένα εντυπωσιακό σχέδιο του πολυτροπικού σταθμού μετεπιβίβασης στη Ν. Ελβετία, με παρουσίαση της ετήσιας έκθεσης συγκοινωνιακού έργου και με αναφορά στα σημαντικά έργα και τις πρωτοβουλίες του ΟΣΕΘ για τη φετινή χρονιά, πραγματοποιείται η παρουσία του συγκοινωνιακού φορέα στη φετινή διοργάνωση της ΔΕΘ-Helexpo», υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση του οργανισμού.
Διευκρινίζεται δε ότι το 2023 αναμένεται να είναι ακόμη πιο δημιουργικό, καθώς -όπως εξηγεί- «οδεύουν προς την ολοκλήρωσή τους μια σειρά από σημαντικά έργα βιώσιμης μετακίνησης στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης». Αυτά αφορούν τόσο στη συντονισμένη προσπάθεια της αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών, προσαρμοσμένη στην πληθυσμιακή και αναπτυξιακή προοπτική των μετακινήσεων, όσο και στην «πολυαναμενόμενη» ολοκλήρωση του μετρό της Θεσσαλονίκης.
Πάντως, στο επίκεντρο της «ατζέντας» του ΟΣΕΘ βρίσκονται μια σειρά από κεντρικά ζητήματα, όπως η νέα εποχή που περιλαμβάνει ενίσχυση της συνεργασίας με τον πάροχο της συγκοινωνίας, ο ψηφιακός μετασχηματισμός του φορέα και η θεσμική θωράκιση των αρμοδιοτήτων του για το ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο, την τιμολογιακή πολιτική και τους διαγωνισμούς που θα διεξαχθούν με βάση τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 1370/2007. Τα ζητήματα αυτά, όπως υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, «απασχολούν την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τη διοίκηση του οργανισμού και είναι βέβαιο, ότι η μεταβατική περίοδος 2022-2023 θα είναι απλά η απαρχή για την κατακόρυφη βελτίωση των συνθηκών αστικής μετακίνησης και κινητικότητας στη Θεσσαλονίκης του 2030».
Η διοίκηση του ΟΣΕΘ, πέραν της στενής του επαφής με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, συνεργάζεται με άλλους φορείς, όπως ο δήμος Θεσσαλονίκης, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Αττικό Μετρό.
ΣΧΟΛΙΑ