Κοινό αίτημα δημάρχων για ένταξη της ακτοπλοϊκή σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Βορείων Σποράδων στο πρόγραμμα επιδότησης
Είχε προηγηθεί αντίστοιχο αίτημα τον περασμένο Ιούλιο, ώστε να γίνεται έγκαιρα η έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης
Πρόκειται για απόφαση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και όχι από τις εταιρείες
- Newsroom
Νέα σημαντική αύξηση που θα αγγίζει μάλιστα το 12% αναμένεται στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Αταίριαστοι».
Όπως τονίστηκε στον τηλεοπτικό αέρα του ΣΚΑΪ, από την 1η Ιανουαρίου του 2025 θα πρέπει να χρησιμοποιείται ένα καύσιμο που θα έχει ελάχιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,001%.
Κατά τις ίδιες πηγές, πρόκειται για απόφαση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και όχι από τις εταιρείες.
Το συγκεκριμένο καύσιμο θα είναι 35% πιο ακριβό από αυτό που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα και οι αυξήσεις στα εισιτήρια θα κυμανθούν 10-12%.
Επίσης, υπάρχει και ένα ποσοστό της τάξης του 2% που θα προστεθεί από τις αυξήσεις των συνολικών συμβάσεων εργασίας.
Να σημειωθεί ότι οι αυξήσεις στις συμβάσεις φτάνουν το 5%.
Ως εκ τούτου, το 2% από τις συμβάσεις συν το 10% από το νέο υποχρεωτικό καύσιμο θα φέρουν συνολική αύξηση 12% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από την 1η Μαΐου, πάντα σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ.
Είχε προηγηθεί αντίστοιχο αίτημα τον περασμένο Ιούλιο, ώστε να γίνεται έγκαιρα η έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης
Προσπάθειες από το υπουργείο Ναυτιλίας για ρύθμιση της αγοράς και εξασφάλιση ευρωπαϊκών κονδυλίων - Νέος κανονισμός για καύσιμο από το 2025 - Ανανέωση ακτοπλοϊκού στόλου - Συζητήσεις για εξαγορές και συμπράξεις
Η προσφορά του ΟΛΘ του οποίου το πλειοψηφικό πακέτο βρίσκεται στα χέρια του ομίλου του Ιβάν Σαββίδη ήταν 51 εκατ. ευρώ
Ο Δημήτρης Τζοβάρας, πρόεδρος του Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης μιλά στο emakedonia.gr - «Από ερευνητικά προγράμματα πάνω από το 80% των εσόδων μας, συνεισφέρουμε 64 εκατ. στην τοπική οικονομία»