ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Αλλαγές με το... "καλημέρα" στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης

Στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης την ερχόμενη Δευτέρα που θα πραγματοποιηθεί με τηλεδιάσκεψη το τρίτο θέμα αναφέρεται σε τροποποιήσεις του ΟΕΥ

 09/04/2021 16:14

Αλλαγές με το... "καλημέρα" στον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης

Βαγγέλης Στολάκης

Πριν καλά καλά στεγνώσει το... μελάνι του ΦΕΚ του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης που ψηφίστηκε σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στα τέλη Ιανουαρίου 2021 εν μέσω έντονων αντιπαραθέσεων μεταξύ διοίκησης και αντιπολίτευσης αλλά και αντιδράσεων από την πλευρά των εργαζομένων, η διοίκηση προχωρά σε τροποποίησή του.

Για την ακρίβεια στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης την ερχόμενη Δευτέρα που θα πραγματοποιηθεί με τηλεδιάσκεψη το τρίτο θέμα αναφέρεται σε μια... παράλειψη της διοίκησης η οποία σπεύδει να την διορθώσει.

Το θέμα αφορά το άρθρο 48- Προϊστάμενοι Υπηρεσιών όπου στην τρίτη γραμμή του πίνακα, στην τρίτη στήλη και στην τέταρτη στήλη προστίθεται με εισήγηση του αντιδημάρχου Γιώργου Αβαρλή η ειδικότητα ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.

Σύμφωνα με τον νέο Οργανισμό στη Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας δεν προβλέπεται η εν λόγω κατηγορία για τους μόνιμους υπαλλήλους στη θέση προϊσταμένου σε κανένα τμήμα της Διεύθυνσης με αποτέλεσμα να κρίνεται απαραίτητη, εάν δεν αλλάξει ο ΟΕΥ, η αντικατάσταση του νυν αναπληρωτή Προϊσταμένου, που αποτελεί επιλογή της διοίκησης.

Για να αναλάβει κάποιος υπάλληλος διευθυντής υπηρεσίας – για την ακρίβεια αναπληρωτής διευθυντής- όπως είναι η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας πρέπει πρώτα να είναι προϊστάμενος τμήματος, καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν πραγματοποιηθεί κρίσεις προϊσταμένων από το υπηρεσιακό συμβούλιο.

Με τον νέο ΟΕΥ δεν προβλέπεται η ειδικότητα του αρχιτέκτονα μηχανικού σε κανένα τμήμα της Διεύθυνσης παρά μόνο για τη θέση του διευθυντή, συνεπώς δεν προβλέπεται αρχιτέκτονας να βρίσκεται στην θέση αναπληρωτή διευθυντή.

Το θέμα, είναι σοβαρό αν κρίνει κανείς πως τα περισσότερα έργα που πραγματοποιούνται στο δήμο γίνονται μέσα από δράσεις της Βιώσιμης Κινητικότητας.

Ο νέος Οργανισμός περιλαμβάνει 27 Διευθύνσεις (από 22 που διέθετε ο προηγούμενος), 9 Αυτοτελή Τμήματα και 108 Τμήματα (από 116 που ήταν μέχρι πρότινος).

Πριν καλά καλά στεγνώσει το... μελάνι του ΦΕΚ του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης που ψηφίστηκε σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στα τέλη Ιανουαρίου 2021 εν μέσω έντονων αντιπαραθέσεων μεταξύ διοίκησης και αντιπολίτευσης αλλά και αντιδράσεων από την πλευρά των εργαζομένων, η διοίκηση προχωρά σε τροποποίησή του.

Για την ακρίβεια στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης την ερχόμενη Δευτέρα που θα πραγματοποιηθεί με τηλεδιάσκεψη το τρίτο θέμα αναφέρεται σε μια... παράλειψη της διοίκησης η οποία σπεύδει να την διορθώσει.

Το θέμα αφορά το άρθρο 48- Προϊστάμενοι Υπηρεσιών όπου στην τρίτη γραμμή του πίνακα, στην τρίτη στήλη και στην τέταρτη στήλη προστίθεται με εισήγηση του αντιδημάρχου Γιώργου Αβαρλή η ειδικότητα ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών.

Σύμφωνα με τον νέο Οργανισμό στη Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας δεν προβλέπεται η εν λόγω κατηγορία για τους μόνιμους υπαλλήλους στη θέση προϊσταμένου σε κανένα τμήμα της Διεύθυνσης με αποτέλεσμα να κρίνεται απαραίτητη, εάν δεν αλλάξει ο ΟΕΥ, η αντικατάσταση του νυν αναπληρωτή Προϊσταμένου, που αποτελεί επιλογή της διοίκησης.

Για να αναλάβει κάποιος υπάλληλος διευθυντής υπηρεσίας – για την ακρίβεια αναπληρωτής διευθυντής- όπως είναι η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας πρέπει πρώτα να είναι προϊστάμενος τμήματος, καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν πραγματοποιηθεί κρίσεις προϊσταμένων από το υπηρεσιακό συμβούλιο.

Με τον νέο ΟΕΥ δεν προβλέπεται η ειδικότητα του αρχιτέκτονα μηχανικού σε κανένα τμήμα της Διεύθυνσης παρά μόνο για τη θέση του διευθυντή, συνεπώς δεν προβλέπεται αρχιτέκτονας να βρίσκεται στην θέση αναπληρωτή διευθυντή.

Το θέμα, είναι σοβαρό αν κρίνει κανείς πως τα περισσότερα έργα που πραγματοποιούνται στο δήμο γίνονται μέσα από δράσεις της Βιώσιμης Κινητικότητας.

Ο νέος Οργανισμός περιλαμβάνει 27 Διευθύνσεις (από 22 που διέθετε ο προηγούμενος), 9 Αυτοτελή Τμήματα και 108 Τμήματα (από 116 που ήταν μέχρι πρότινος).

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία