Αμφιδρόμηση 26ης Οκτωβρίου: Πασαλάκια και αλλαγή οδικών σημάνσεων από την δημοτική αστυνομία (βίντεο, φωτ.)
22/06/2022 09:26
22/06/2022 09:26
Σήμερα, αφού το μοντέλο τοποθέτησης οδικών σημάνσεων, πέριξ της οδού και των παρακείμενων δρόμων, δεν χαρακτηρίστηκε και πολύ επιτυχημένη, η δημοτική αστυνομία με τη συμβολή της τροχαίας εγκατέστησε πασαλάκια προκειμένου να καθοδηγούνται με σωστό τρόπο οι οδηγοί σχετικά με το πως να κινούνται πάνω στην 26ης Οκτωβρίου.
Πασαλάκια εγκαταστάθηκαν στη μέση της 26ης Οκτωβρίου, αποτρέποντας τους οδηγούς οι οποίοι κατευθύνονται από την Σαπφούς, να περάσουν στο αντίθετο ρεύμα της 26ης και να καταλήξουν στην Εγνατία με προορισμό τη Λαγκαδά. Πλέον, εκτός από τις σημάνσεις, υπάρχουν και πασαλάκια με τους οδηγούς να υποχρεώνονται σε δεξιά κίνηση επί της 26ης μέχρι την Πολυτεχνείου. Μάλιστα, στο σημείο όπου είχε τοποθετηθεί σήμανση η οποία απαγόρευε την αριστερή στροφή, τώρα εγκαταστάθηκε ταμπέλα που να υποδεικνύει στους οδηγούς υποχρεωτική δεξιά στροφή.
Παράλληλα, κολωνάκια τοποθετήθηκαν και κοντά στον κόμβο Πολυτεχνείου - 26ης Οκτωβρίου, καθώς οι οδηγοί εισερχόμενοι από την Πολυτεχνείου έπαιρναν ανοιχτά τη στροφή με αποτέλεσμα να εισέρχονται στο αντίθετο ρεύμα.
«Πλέον το κάναμε όσο πιο κατανοητό γινόταν»
Όπως ανάφερε ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος του δήμου Θεσσαλονίκης και υπεύθυνος για τη δημοτική αστυνομία, Δημήτρης Δαγκλής, «πλέον το κάναμε όσο περισσότερο κατανοητό γίνεται και με τα πασαλάκια και με την υποχρεωτική σήμανση. Σκοπός είναι να υπάρχει πλήρης κατανόηση και από τους πεζούς και τους οδηγούς. Αναφορικά με τους πεζούς πρέπει να καταλάβουν πως πρέπει να περνάνε το δρόμο και να κοιτάνε και αριστερά και δεξιά».
Σχετικά με το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι δημότες αλλά και η επισκέπτες της πόλης, ο κ. Δαγκλής σχολίασε πως, «το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν αφορά μια περιοχή, αλλά την πόλη ολόκληρη. Έτσι, πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η συγκοινωνιακή μελέτη από όλους του αρμόδιους φορείς και τότε θα δούμε πως θα λειτουργούν οι δρόμοι».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών την περασμένη Δευτέρα, με την οδό να παραδίδεται στους πολίτες, πλέον στον κόμβο Μοναστηριού - Λαγκαδά - Εγνατία δεν επιτρέπεται η ευθεία κίνηση οχημάτων από την 26ης Οκτωβρίου προς την οδό Λαγκάδα. Όπως έγραψε και εχθές το makthes.gr, πολλοί οδηγοί συνηθισμένοι στα παλαιότερα δεδομένα μπερδεύονται με αποτέλεσμα να κάνουν μέχρι και αναστροφή στη μέση του δρόμου και να γυρνάνε πίσω. Την ίδια στιγμή, η κυκλοφορία των οχημάτων επί της οδού 26ης Οκτωβρίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τροχαίας, θα διεξάγεται από δύο ρεύματα πορείας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ένα.
«Εξαφανίστηκαν» τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα
Όπως ανέδειξε σε σχετικό ρεπορτάζ εχθές το makthes.gr, η δημοτική αστυνομία ήταν παρούσα καθ’ολη τη διάρκεια της ημέρας βεβαιώνοντας πρόστιμα και τοποθετώντας προειδοποιητικές κορδέλες για την αποτροπή του παρκαρίσματος. Μάλιστα, με την βοήθεια της τροχαίας, στο σημείο μετέβη και γερανός με αποτέλεσμα οχήματα να «σηκωθούν».
Σήμερα, το τοπίο είναι διαφορετικό, αφού φαίνεται οι πολίτες να έχουν θορυβηθεί από την αποφασιστικότητα της δημοτικής αστυνομίας να βεβαιώνει πρόστιμα και να μην μένει στις προειδοποιήσεις. Άλλωστε όπως είχε επισημάνει σε χθεσινές δηλώσεις του ο κ. Δαγκλής, «δεν γίνονται πλέον συστάσεις, αλλά θα βεβαιώνονται πρόστιμα».
Επιμένουν οι οδηγοί από την 26ης Οκτωβρίου προς την Λαγκάδα
Το χάος, όμως, συνεχίζει να υφίστανται στον κόμβο Μοναστηριού - Λαγκαδά - Εγνατία, καθώς οι οδηγοί με αυτοπεποίθηση πατούν το γκάζι διασχίζοντας την Εγνατία με προορισμό τη Λαγκαδά. Η διέλευση των οχημάτων διεξάγεται χωρίς καμία μείωση, ενώ στο σημείο δεν υπάρχει τροχονόμος που να ρυθμίζει τη κυκλοφορία όπως γίνεται στη συμβολή των οδών 26ης με Πολυτεχνείου.
Δυσαρεστημένοι οι καταστηματάρχες
Σύμφωνα με καταστηματάρχες της περιοχής, η αμφιδρόμηση της οδού είναι ένα έργο που θα έπρεπε να μελετηθεί περισσότερο, «πρόκειται για μια βιαστική κίνηση», σημειώνουν.
«Πλέον, υπάρχει πολλή περισσότερη κίνηση και είναι γεμάτος ο δρόμος συνέχεια. Οι οδηγοί μπερδεύονται και δεν ξέρουν που να στρίψουν. Εκτός αυτού, ο χώρος της φορτοεκφόρτωσης είναι λιγοστός με αποτέλεσμα οι έμποροι να δυσκολεύονται να μας παραδώσουν τα προϊόντα. Αυτό το γεγονός βαραίνει και εμάς. Επίσης, είναι πια δύσκολο για έναν να σταματήσει 5’-10’ να πάρει έναν καφέ ή κάτι να φάει, γιατί η δημοτική αστυνομία συνεχώς τους ενθαρρύνει να φύγουν», σχολίασε στο makthes.gr, ο κ. Νίκος ιδιοκτήτης επιχείρησης.
Σήμερα, αφού το μοντέλο τοποθέτησης οδικών σημάνσεων, πέριξ της οδού και των παρακείμενων δρόμων, δεν χαρακτηρίστηκε και πολύ επιτυχημένη, η δημοτική αστυνομία με τη συμβολή της τροχαίας εγκατέστησε πασαλάκια προκειμένου να καθοδηγούνται με σωστό τρόπο οι οδηγοί σχετικά με το πως να κινούνται πάνω στην 26ης Οκτωβρίου.
Πασαλάκια εγκαταστάθηκαν στη μέση της 26ης Οκτωβρίου, αποτρέποντας τους οδηγούς οι οποίοι κατευθύνονται από την Σαπφούς, να περάσουν στο αντίθετο ρεύμα της 26ης και να καταλήξουν στην Εγνατία με προορισμό τη Λαγκαδά. Πλέον, εκτός από τις σημάνσεις, υπάρχουν και πασαλάκια με τους οδηγούς να υποχρεώνονται σε δεξιά κίνηση επί της 26ης μέχρι την Πολυτεχνείου. Μάλιστα, στο σημείο όπου είχε τοποθετηθεί σήμανση η οποία απαγόρευε την αριστερή στροφή, τώρα εγκαταστάθηκε ταμπέλα που να υποδεικνύει στους οδηγούς υποχρεωτική δεξιά στροφή.
Παράλληλα, κολωνάκια τοποθετήθηκαν και κοντά στον κόμβο Πολυτεχνείου - 26ης Οκτωβρίου, καθώς οι οδηγοί εισερχόμενοι από την Πολυτεχνείου έπαιρναν ανοιχτά τη στροφή με αποτέλεσμα να εισέρχονται στο αντίθετο ρεύμα.
«Πλέον το κάναμε όσο πιο κατανοητό γινόταν»
Όπως ανάφερε ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος του δήμου Θεσσαλονίκης και υπεύθυνος για τη δημοτική αστυνομία, Δημήτρης Δαγκλής, «πλέον το κάναμε όσο περισσότερο κατανοητό γίνεται και με τα πασαλάκια και με την υποχρεωτική σήμανση. Σκοπός είναι να υπάρχει πλήρης κατανόηση και από τους πεζούς και τους οδηγούς. Αναφορικά με τους πεζούς πρέπει να καταλάβουν πως πρέπει να περνάνε το δρόμο και να κοιτάνε και αριστερά και δεξιά».
Σχετικά με το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι δημότες αλλά και η επισκέπτες της πόλης, ο κ. Δαγκλής σχολίασε πως, «το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν αφορά μια περιοχή, αλλά την πόλη ολόκληρη. Έτσι, πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η συγκοινωνιακή μελέτη από όλους του αρμόδιους φορείς και τότε θα δούμε πως θα λειτουργούν οι δρόμοι».
Αξίζει να σημειωθεί ότι, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών την περασμένη Δευτέρα, με την οδό να παραδίδεται στους πολίτες, πλέον στον κόμβο Μοναστηριού - Λαγκαδά - Εγνατία δεν επιτρέπεται η ευθεία κίνηση οχημάτων από την 26ης Οκτωβρίου προς την οδό Λαγκάδα. Όπως έγραψε και εχθές το makthes.gr, πολλοί οδηγοί συνηθισμένοι στα παλαιότερα δεδομένα μπερδεύονται με αποτέλεσμα να κάνουν μέχρι και αναστροφή στη μέση του δρόμου και να γυρνάνε πίσω. Την ίδια στιγμή, η κυκλοφορία των οχημάτων επί της οδού 26ης Οκτωβρίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τροχαίας, θα διεξάγεται από δύο ρεύματα πορείας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ένα.
«Εξαφανίστηκαν» τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα
Όπως ανέδειξε σε σχετικό ρεπορτάζ εχθές το makthes.gr, η δημοτική αστυνομία ήταν παρούσα καθ’ολη τη διάρκεια της ημέρας βεβαιώνοντας πρόστιμα και τοποθετώντας προειδοποιητικές κορδέλες για την αποτροπή του παρκαρίσματος. Μάλιστα, με την βοήθεια της τροχαίας, στο σημείο μετέβη και γερανός με αποτέλεσμα οχήματα να «σηκωθούν».
Σήμερα, το τοπίο είναι διαφορετικό, αφού φαίνεται οι πολίτες να έχουν θορυβηθεί από την αποφασιστικότητα της δημοτικής αστυνομίας να βεβαιώνει πρόστιμα και να μην μένει στις προειδοποιήσεις. Άλλωστε όπως είχε επισημάνει σε χθεσινές δηλώσεις του ο κ. Δαγκλής, «δεν γίνονται πλέον συστάσεις, αλλά θα βεβαιώνονται πρόστιμα».
Επιμένουν οι οδηγοί από την 26ης Οκτωβρίου προς την Λαγκάδα
Το χάος, όμως, συνεχίζει να υφίστανται στον κόμβο Μοναστηριού - Λαγκαδά - Εγνατία, καθώς οι οδηγοί με αυτοπεποίθηση πατούν το γκάζι διασχίζοντας την Εγνατία με προορισμό τη Λαγκαδά. Η διέλευση των οχημάτων διεξάγεται χωρίς καμία μείωση, ενώ στο σημείο δεν υπάρχει τροχονόμος που να ρυθμίζει τη κυκλοφορία όπως γίνεται στη συμβολή των οδών 26ης με Πολυτεχνείου.
Δυσαρεστημένοι οι καταστηματάρχες
Σύμφωνα με καταστηματάρχες της περιοχής, η αμφιδρόμηση της οδού είναι ένα έργο που θα έπρεπε να μελετηθεί περισσότερο, «πρόκειται για μια βιαστική κίνηση», σημειώνουν.
«Πλέον, υπάρχει πολλή περισσότερη κίνηση και είναι γεμάτος ο δρόμος συνέχεια. Οι οδηγοί μπερδεύονται και δεν ξέρουν που να στρίψουν. Εκτός αυτού, ο χώρος της φορτοεκφόρτωσης είναι λιγοστός με αποτέλεσμα οι έμποροι να δυσκολεύονται να μας παραδώσουν τα προϊόντα. Αυτό το γεγονός βαραίνει και εμάς. Επίσης, είναι πια δύσκολο για έναν να σταματήσει 5’-10’ να πάρει έναν καφέ ή κάτι να φάει, γιατί η δημοτική αστυνομία συνεχώς τους ενθαρρύνει να φύγουν», σχολίασε στο makthes.gr, ο κ. Νίκος ιδιοκτήτης επιχείρησης.
ΣΧΟΛΙΑ