«Η δέσμευση της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργού του κ. Γεραπετρίτη είναι ότι η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου θα γίνει με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και σε συνεργασία με το προσωπικό με το έμψυχο δυναμικό των ελληνικών σιδηροδρόμων. Συνεπώς δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αν δεν αισθανθούν ασφαλείς οι άνθρωποι. Θα συζητήσουμε όλα τα θέματα, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε επανεκκίνηση με τυφλά σημεία στην ασφάλεια των σιδηροδρόμων» τόνισε ο υπουργός Επικρατείας 'Ακης Σκέρτσος σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον Real fm.
«O κ. Γεραπετρίτης βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους εργαζόμενους και με τους συνδικαλιστικούς φορείς και εκπροσώπους ώστε να λυθούν όλα τα ζητήματα που θέτουν» πρόσθεσε. Ο κ. Σκέρτσος επανέλαβε ότι είναι πολύ άχαρη η συζήτηση και αυτό το μπαλάκι ευθυνών για το ποιες είναι οι ευθύνες της προηγούμενης κυβέρνησης και ποιες είναι της κυβέρνησης. «Εμείς αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη που μας αναλογεί αλλά και την ευθύνη της λύσης για να μην ξαναζήσουμε αυτό το τραγικό δυστύχημα. Αυτό είναι το ελάχιστο που έχουμε να πράξουμε ως ένδειξη σεβασμού προς τις ζωές που χάθηκαν και προς όλους τους πολίτες που ζητούν το αυτονόητο, να λειτουργούν με ασφάλεια κρίσιμες υποδομές, κρίσιμες δημόσιες υπηρεσίες όπως είναι οι δημόσιες μεταφορές» υπογράμμισε.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση αφού είπε ότι σύστημα τηλεδιοίκησης υπήρχε και λειτουργούσε από το 2007 έως το 2011 και έπεσε σε αδράνεια από το 2011 και μετά, υπογράμμισε ότι «όποιος λέει ότι λειτουργούσε πλήρως το κεντρικό σύστημα τηλεδιοίκησης από το 2011 και μετά λέει ψέματα. Λειτουργούσαν επιμέρους τμήματά του».
«Χθες καταδείχθηκε και στη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής θεσμών και διαφάνειας αλλά και με τα ρεπορτάζ που έγιναν ότι υπήρχε τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης το οποίο δεν χρησιμοποιήθηκε από τον σταθμάρχη της επίμαχη ώρα δυστυχώς. Είχε χρησιμοποιηθεί την ίδια μέρα από τις προηγούμενες βάρδιες, από τους συναδέλφους του και εκεί εντοπίζεται η τραγική μεγάλη ευθύνη του σταθμάρχη, διότι παρέκαμψε το σύστημα ενώ θα μπορούσε με τη χρήση του να έχει τροχοδρομήσει στην άνοδο το τραίνο» επισήμανε ο κ. Σκέρτσος τονίζοντας ότι το δυστύχημα θα μπορούσε να είχε αποτραπεί αν ο σταθμάρχης είχε κάνει χρήση του συστήματος.
Αναφερόμενος στο δίλημμα των εκλογών είπε «το ερώτημα που θα κληθούμε να απαντήσουμε στις κάλπες είναι ποιος είναι με την πρόοδο και ποιος είναι με τον σταθμάρχη της Λάρισας και με όλο το σύστημα αυτό που εμάς μας βρίσκει απέναντι, της υστέρησης, της ανευθυνότητας και της ήσσονος προσπάθειας».
Τέλος, για το ζήτημα της αυτοδυναμίας και τις συνεργασίες αφού σημείωσε ότι η αυτοδύναμη κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη σε όλες τις κρίσεις έδειξε ότι μπορεί να οδηγήσει τη χώρα με ασφάλεια έξω από αυτές και να κρατήσει προστατευμένη την οικονομία και την κοινωνία, είπε: «H κυβέρνηση κρίνεται και πρέπει και να συγκρίνεται με την προηγούμενη κυβέρνηση και με τις υπόλοιπες προτάσεις που υπάρχουν ως προς τη διακυβέρνηση της χώρας. Εμείς λέμε ναι πιστεύουμε στις συνεργασίες αλλά ταυτόχρονα πιστεύουμε ότι τη λύση τη δίνει μια αυτοδύναμη μονοκομματική κυβέρνηση διότι επιτρέπει πολύ καλύτερη αποτελεσματικότητα διαχείριση των πολύ δύσκολων θεμάτων».
Επισήμανε δε ότι ψηφίστηκαν 12 νόμοι που πιστεύουν και στηρίζουν την αξιολόγηση στο δημόσιο, «αυτονόητα πράγματα που θα έπρεπε να υποστηρίζουν όλες οι πολιτικές δυνάμεις για να αλλάξει το κράτος» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, τους οποίους νόμους καταψήφισε και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ και έθεσε το ερώτημα «τι είδους συνεργασία θα είναι αυτή;».