ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κεφίρ από τον Δρυμό κερδίζει το πρώτο ελληνικό χρυσό βραβείο στην SIAL

Σοφία Χριστοφορίδου23 Οκτωβρίου 2018

Για πρώτη φορά η Ελλάδα κερδίζει «χρυσό βραβείο» στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων της Ευρώπης SIAL 2018 στο Παρίσι. Πρόκειται για ένα αναψυκτικό με βάση το κεφίρ που παράγεται στο Δρυμό Θεσσαλονίκης το οποίο κρίθηκε το πιο καινοτόμο προϊόν ανάμεσα σε 800 προϊόντα που είχαν προκριθεί στην τελική διαδικασία αξιολόγησης. Το προϊόν είναι πρωτοποριακό στην κατηγορία των soft drinks καθώς αξιοποιεί τις ευεργετικές ιδιότητες του κεφίρ, αλλά το τελικό προϊόν δεν είναι γαλακτοκομικό αλλά αναψυκτικό.

Και να σκεφτεί κανείς ότι ο επιχειρηματίας Ιορδάνης Παπαδόπουλος αποφάσισε την τελευταία στιγμή τη συμμετοχή του στην έκθεση και για να περιορίσει τα έξοδά του πήρε ένα μικρό σταντ προβολής στην έκθεση, στο μεγάλο περίπτερο της Περφέρειας Κ. Μακεδονίας. Ήταν δε η πρώτη του εξόρμηση εκτός Ελλάδος. Την τελευταία στιγμή αποφάσισε να αλλάξει ετικέτα και από το ελληνικό «Υγεία» να υιοθετήσει το «Namaste Kefir» που θα μπορούσε να σταθεί καλύτερα στις ευρωπαϊκές αγορές και μόλις πριν από μια εβδομάδα κατοχύρωσε το σχετικό domain name στο ιντερνέτ. Ο κ. Παπαδόπουλος είχε εμπιστοσύνη στο προϊόν του και όπως λέει ήλπιζε να διακριθεί αλλά δεν περίμενε ποτέ ότι θα πάρει το χρυσό. «Περίμενα ότι το πρώτο βραβείο θα πήγαινε σε μια μεγαλύτερη επιχείρηση ή σε μια μεγαλύτερη χώρα, όχι στην Ελλάδα». Η εταιρεία διακρίθηκε επίσης στις κατηγορίες alternative foods και distributors, επειδή το προϊόν θεωρήθηκε «εναλλακτικό» αλλά και γιατί μια τόσο μικρή επιχείρηση βρήκε τον τρόπο να κάνει και εξαγωγές.

Πριν από δέκα χρόνια ο κ. Παπαδόπουλος αποφάσισε ότι το κεφίρ που έφτιαχνε για τον ίδιο και την οικογένειά του θα ήταν ένα καλό προϊόν για να το λανσάρει στην αγορά. «Τότε κανείς δεν ήξερε τι είναι, όταν έλεγα ότι είναι ‘’ζωντανό’’ προϊόν με κοιτούσαν περίεργα» λέει στο makthes.gr. Ο ίδιος επέμεινε, δημιούργησε τη δική του μονάδα παραγωγής στο Δρυμό, με 7 εργαζόμενους, παράγοντας κεφίρ το οποίο διέθετε σε καταστήματα υγιεινής διατροφής και τα τελευταία χρόνια και στα σουπερ μάρκετ Μασούτης και Σκλαβενίτης, ενώ κατάφερε να διεισδύσει και στην λιανική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. «Εκτός από το κεφίρ μου άρεσε πολύ να πίνω και αναψυκτικά. Σκέφτηκα λοιπόν να κάνω τα αναψυκτικά πιο υγιεινά προσθέτοντας τα βακτήρια του κεφίρ. Το τελικό προϊόν είναι dairy free, lactose free, δεν έχει συντηρητικά, γλουτένη, παραμένει αναψυκτικό αλλά έχει τα ευεργετικά συστατικά του κεφίρ, δηλαδή είναι υγιεινό για να το καταναλώσουν και τα παιδιά» λέει. Μετά τη βράβευσή του έχει δεχτεί πολλά θετικά σχόλια από συμμετέχοντες στη SIAL που ολοκληρώνεται την Πέμπτη. Το «χρυσό» στη SIAL αποδείχθηκε το καλύτερο «διαβατήριο» για μελλοντικές συνεργασίες για την μικρή επιχείρηση από το Δρυμό.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.