«Βολές» κατά της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης και των αρμόδιων υπηρεσιών εξαπέλυσε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Δρόσος Τσαβλής, κατά την τοποθέτησή του στη σημερινή, Δευτέρα, συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με φόντο την υπόθεση ακύρωσης της σύμβασης του δήμου με ιδιωτική εταιρεία για την εκμίσθωση των στάσεων λεωφορείων.
Επικαλούμενος στοιχεία, ο κ. Τσαβλής τόνισε ότι η εταιρεία που είχε κερδίσει τον διαγωνισμό συμμετείχε σε αυτόν παρότι αποδεδειγμένα οφείλει 6,08 εκατομμύρια ευρώ στον δήμο Θεσσαλονίκης. Υπό αυτό το πρίσμα, ο κ. Τσαβλής διερωτήθηκε με ποια κριτήρια και «υψηλή μαθηματική σκέψη» οι αρμόδιες υπηρεσίες επέτρεψαν στην εταιρεία να συμμετάσχει στον διαγωνισμό. Στο ίδιο πνεύμα, ο κ. Τσαβλής σημείωσε ρητορικά και για τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου: «Πού είδαν το συμφέρον της πόλης σε αυτή τη συμφωνία ώστε να κάνουν και τα "στραβά μάτια" στα επτά εκατομμύρια ευρώ» που χρωστάει ο επιχειρηματίας στον δήμο;
Ακολούθως, ο κ. Τσαβλής παρατήρησε ότι κατόπιν της απόφασης ακύρωσης της σύμβασης ο ανάδοχος επιβάλλεται να σταματήσει άμεσα κάθε εργασία και ο δήμος να προκηρύξει εκ νέου τον οργανισμό. Παρόλα αυτά ο ανάδοχος συνέχισε τα έργα για έναν μήνα με την ανοχή του δήμου και παρότι πριν από λίγες ημέρες η σύμβαση διακόπηκε επισήμως, εντούτοις η εταιρεία συνεχίζει να αλλάζει στάσεις, με μπαλώματα και οξυγονοκολλήσεις, κατήγγειλε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
Παραπέμποντας σε παλαιότερη αναφορά του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα, ότι ο δήμος θα έβγαζε και 1-2 εκατομμύρια από τα διαφημιστικά τέλη, ο κ. Τσαβλής υποστήριξε ότι με βάση τον νόμο ο ΟΑΣΘ δεν υποχρεούται να πληρώνει τέλη διαφήμισης, καθώς οι στάσεις αποτελούν κρατική περιουσία.
Υπενθυμίζεται ότι στην προηγούμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και πρόεδρος της Ο.Ε., Μάκης Κυριζίδης είχε αποκρούσει ανάλογες αναφορές και κατηγορίες για «σκάνδαλο», τις οποίες είχε διατυπώσει ο επικεφαλής της παράταξης «Η Θεσσαλονίκη Είναι το Μέλλον», Γιώργος Ορφανός, αντιτείνοντας ότι ο δήμος δεν θα πλήρωνε ούτε ένα ευρώ τον εργολάβο με βάση τη σύμβαση και μάλιστα θα εισέπραττε έσοδα από τα τέλη διαφήμισης ενώ ο εργολάβος όφειλε να επισκευάσει όλες τις στάσεις των λεωφορείων και να τις συντηρεί για 12 χρόνια.