Mε το DeliFish, το γνωστό Trizoni της ποιοτικής ψαροφαγίας, κάνει ποδαρικό στο street food, ξεκινώντας από την Αγορά Μοδιάνο. Στα μέσα Ιουλίου, πάνω στη «μόστρα» και στην περαντζάδα της Βασιλέως Ηρακλείου, ανοίγει το πρώτο DeliFish του Τριζονιού το οποίο θα αποτελέσει την απαρχή ενός καινούργιου brand για τον θαλασσινό όμιλο της εστίασης, που έχει στο τιμόνι του τον επιχειρηματία Αστέριο Σουσούρα.
«Πάμε στη Μοδιάνο γιατί θεωρούμε ότι είναι το ιδανικό σημείο γνωριμίας του DeliFish by Trizoni, με το κοινό της Θεσσαλονίκης. Το συγκεκριμένο σημείο είναι μαγικό για αυτό που θέλουμε, άλλωστε πιστεύουμε ότι η Μοδιάνο, σταδιακά, θα ξεδιπλώσει τη δυναμική της και θα αρχίσει να απογειώνεται», είπε στο makthes.gr o Χαλκιδικιώτης επιχειρηματίας που κάτω από τον όμιλο Τrizoni έχει στήσει τρία brands και τώρα, με το τέταρτο, σχεδιάζει, μαζί με τους συνεργάτες του, τη δημιουργία ενός δικτύου με DeliFish… hot spots.
Ψαροφαγία και fast και deli
To DeliFish, έρχεται να προτείνει αλλά και να αποδείξει, ότι το street food και το fast food, μπορεί να είναι υγιεινό, νόστιμο, πλούσιο σε κλασικές αλλά εναλλακτικές γευστικές προτάσεις, που θα έχουν σα βάση ποιοτικά ψάρια και θαλασσινά.
Όπως εξήγησε ο κ. Σουσούρας, το DeliFish γεννήθηκε μέσα στις δύσκολες συνθήκες του κορονοϊού, όταν το Trizoni έφτιαξε ένα μενού προσαρμοσμένο στη λειτουργία μίας ghost kitchen. Τότε συνεργάστηκε με τη Wolt, που ανέλαβε το delivery, βάζοντας έτσι τις βάσεις για το μενού που σε λίγες μέρες θα παρουσιάσει το DeliFish.
«Η πρότασή μας, στο καιρό του covid, αγκαλιάστηκε από τον κόσμο, δημιούργησε κοινό από την πρώτη ημέρα. Διαπιστώνουμε ότι οι νέοι άνθρωποι στρέφονται πλέον σε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές, πίνουν λιγότερο, γυμνάζονται και σίγουρα ενδιαφέρονται για νόστιμες και ποιοτικές προτάσεις ψαροφαγίας», είπε ο κ. Σουσούρας.
Mία αλυσίδα από DeliFish by Trizoni
Ο σχεδιασμός του κ. Σουσούρα και των δύο συνεργατών του σε αυτό το project, προβλέπει τη λειτουργία τριών DeliFish, μέσα σε 18 μήνες, διάστημα στο οποίο θα διαμορφωθεί πλήρως και στις λεπτομέρειές του το concept της αλυσίδας. Τον επόμενο μήνα πιθανότατα θα συμφωνηθεί το κατάστημα για το επόμενο DeliFish, επίσης σε πολυσύχναστο σημείο, αλλά της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ενώ υπάρχει σκέψη να δημιουργηθεί και ένα ακόμη DeliFish, μέσα σε μεγάλο resort της Χαλκιδικής.
«Το DeliFish , από την πρώτη μέρα θα ακολουθήσει την πολιτική του Τριζονιού, θα είναι ποιοτικό, τίμιο απέναντι στον πελάτη, στον οποίο θα προσφέρει αυτό ακριβώς που του υπόσχεται. Επιπλέον, θα καταρρίψει και την αντίληψη , ότι το ψάρι είναι αναγκαστικά ακριβό. Το DeliFish θα προσφέρει fish food σε προσιτές τιμές, γιατί έχουμε τους δικούς μας προμηθευτές, δίκτυο προμηθευτών, που μας τροφοδοτούν με φρέσκα ψάρια και άλλα εκλεκτά υλικά από όλη την Ελλάδα», τόνισε ο κ. Σουσούρας.
Ειδικά στο project του DeliFish, ο Αστέριος Σουσούρας έχει την μειοψηφική αλλά σημαντική υποστήριξη δύο ακόμη επιχειρηματιών, η εμπλοκή των οποίων εγγυάται την δίχως προβλήματα ανάπτυξη μίας αλυσίδας, καθώς ο ένας από αυτούς έχει μεγάλη επιχείρηση επεξεργασίας ιχθυηρών και ο δεύτερος, γνωρίζει τα μυστικά του franchising και της ανάπτυξης αλυσίδων καταστημάτων.
Μία μοντέρνα πρόταση ταχυ-ψαροφαγίας
To DeliFish, θα είναι ένα μοντέρνο ψαρο-φαστφουντάδικο, με μία μίνιμαλ αλλά ζεστή αισθητική, που θα προσφέρει στο κοινό ποικιλία ψαροφαγικών προτάσεων.
Το μενού του DeliFish σαφώς και θα περιλαμβάνει fish and chips, ψάρι σε κουρκούτι, τηγανισμένο, το οποίο όμως δεν θα είναι περιορίζεται στον κλασικό ξαλμυρισμένο μπακαλιάρο, αλλά θα προσφέρει και φιλεταρισμένη σαρδελίτσα, μπουκιά πεσκανδρίτσας, ένα «μπουκέτο» από τηγανιτά ψάρια.
Όμως το DeliFish θα είναι και burgerάδικο, με μία σειρά από fish burgers, με τα θαλασσινά να φωλιάζουν μέσα σε ψωμάκια φτιαγμένα από τον αρτοποιό του Trizoni Exclusive, αλλά και με πιτάκια του ψαρά, δηλαδή με tacos de pescado.
Kαι βέβαια, το DeliFish θα έχει την σφραγίδα ποιότητας του Trizoni Sea Treasure, της ονομαστής ψαροταβέρνας στη Κρυοπηγή Χαλκιδικής, που φέτος κλείνει 40 χρόνια ζωής, αλλά και της πιο αστικής, της Θεσσαλονικιώτικης, εκδοχής της, του Trizoni Exclusive.
«Το Trizoni δημιουργήθηκε από τους γονείς μου, πριν 40 χρόνια. Εγώ μεγάλωσα μέσα στην επιχείρηση και τελικά την ανέλαβα το 2007 κι’ από τότε προσπαθώ να την αναπτύξω, έχοντας όλα αυτά τα χρόνια, προσήλωση και εμμονή στην ποιότητα. Θέλοντας να προσφέρουμε ακόμη πιο πλούσιες και ενδιαφέρουσες γευστικές επιλογές στους πελάτες μας, δημιουργήσαμε και το Raw Bar by Trizoni, ένα shop in the shop, που αναδεικνύει τη νοστιμιά των ωμών κοπών. Κάποιες από αυτές τις ωμές κοπές, θα μπορούνε να απολαύσουν σε tacos και οι πελάτες του DeliFish», πρόσθεσε ο κ. Σουσούρας.
Τώρα πλέον το μόνο που μένει , είναι να ανοίξει το DeliFish, για να δούμε αυτή την άλλη, τόσο διαφορετική πρόταση σε fast food ποιοτικής ψαροφαγίας στην Θεσσαλονίκη, η οποία θέλει να πρωτοπορεί στο χώρο της γαστρονομίας.