Η ανοδική τροχιά στην οποία βρίσκεται πλέον ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε ο Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. κ. Δημήτρης Κούβελας με τον Πρόεδρο του Ο.Λ.Θ. κ. Αθανάσιο Λιάγκο.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο κ. Λιάγκος αναφέρθηκε στα έργα τα οποία θα αναβαθμίσουν αυτόματα τη θέση του Ο.Λ.Θ. στη λιμενική βιομηχανία, ενισχύοντας έναν παραδοσιακό πυλώνα ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Κούβελας τόνισε ότι η αναβάθμιση του Ο.Λ.Θ. αποτέλεσε προτεραιότητα της κυβέρνησης Μητσοτάκη. «Σήμερα διαπιστώνουμε ότι οι διαδικασίες των έργων που έχουν δρομολογηθεί εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς και το κράτος συνδράμει με κάθε μέσο ώστε το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης να καταστεί πολύ σύντομα κόμβος συνδυασμένων μεταφορών για τη νοτιοανατολική και κεντρική Ευρώπη, αποφέροντας πολλαπλά οφέλη στην οικονομία και την κοινωνία όχι μόνο της Βόρειας Ελλάδας αλλά και σε εθνικό επίπεδο».
Ο κ. Λιάγκος αναφέρθηκε λεπτομερώς στην επέκταση της λιμενικής υποδομής του 6ου προβλήτα, που θα αυξήσει σημαντικά τη χωρητικότητα του και θα εξυπηρετεί πλοία κύριων γραμμών, καθώς και τη σύνδεσή του λιμανιού με τους μεγάλους οδικούς άξονες ΠΑΘΕ και Εγνατία καθώς και με το σιδηροδρομικό δίκτυο.
«Πρόκειται για έργα που συζητούνται και σχεδιάζονταν για πολλά χρόνια αλλά έμεναν στα χαρτιά και στις προθέσεις. Ακούγαμε μόνο εξαγγελίες. Τώρα ήρθε η ώρα της πράξης και είμαστε πλέον σίγουροι ότι η Θεσσαλονίκη θα προλάβει να κερδίσει το στοίχημα των συνδυασμένων μεταφορών, καθώς ο ορίζοντας ολοκλήρωσης των έργων είναι η επόμενη τριετία», επεσήμανε ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης.
Ο Πρόεδρος του Ο.Λ.Θ. αναφέρθηκε στην καλοκαιρινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες αλλά και στο γεγονός ότι φέτος η Θεσσαλονίκη θα υποδεχτεί 14 κρουαζιερόπλοια με σημαντικά οφέλη για την τοπική οικονομία. Συμπλήρωσε ότι, στόχος είναι η αύξηση της δραστηριότητας διερχόμενης κρουαζιέρας (transit) και ανάπτυξη μεσοπρόθεσμα της κρουαζιέρας αφετηρίας (home port).
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε επίσης η ανάπτυξη dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας, αναπτυξιακό ορόσημο για τον Ο.Λ.Θ. καθώς η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, θα καταστήσει αυτό ως το πιο ανταγωνιστικό στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Ο κ. Κούβελας αναφέρθηκε επίσης στην αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου «Γκόνου», με τη δημιουργία της ελεύθερης ζώνης εμπορικών συναλλαγών, προσθέτοντας ότι «αποτελεί προτεραιότητά μου, η ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης του Λιμένος Θεσσαλονίκης να είναι διαρκής».