ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΑΠΟΨΕΙΣ

Δημοσκοπήσεις ή σούπερ μάρκετ; Του Κώστα Μπλιάτκα

Κώστας Μπλιάτκας07 Οκτωβρίου 2022

Τι να πιστέψουμε; Τις δημοσκοπήσεις ή τα όσα βλέπουν τα μάτια μας στα ράφια των σούπερ μάρκετ και -για την ακρίβεια- με ράλι της αύξησης των τιμών;

Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις και ακόμα περισσότερο, σύμφωνα με την ανάγνωση που κάνουν σ αυτές κυβερνητικά στελέχη, η καθημερινότητα θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την προτίμηση των εκλογέων και όχι άλλα σημαντικά θέματα όπως οι υποκλοπές.

«Η καθημερινότητα είναι ισχυρό χαρτί της κυβέρνησης» λένε.

Στη ΝΔ λοιπόν, πιστεύουν ότι έχουν σαφές πολιτικό προβάδισμα, λόγω «ανακούφισης των πολιτών», αναφέροντας ενδεικτικά τα έργα που παραδίδονται και τον προγραμματισμό των προσλήψεων για το 2023.

Αν πας όμως στο σούπερ μάρκετ διαπιστώνεις για γυμνού οφθαλμού την αγανάκτηση του απλού ανθρώπου για τις αλλεπάλληλες αυξήσεις στις τιμές προϊόντων βασικής ανάγκης τις οποίες η κυβέρνηση όχι μόνο δεν μπορεί να σταματήσει -παρά τα υπουργικά σόου στις συναντήσεις με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ- αλλά παράλληλα δεν μπορεί και να ανακόψει το διογκούμενο κύμα υποψίας ότι «παίζει το παιχνίδι των κερδοσκόπων».

Σε οξείς τόνους καταναλωτικές οργανώσεις κάνουν λόγο για «μπαρούφες» της κυβέρνησης τα όσα η η τελευταία ανακοινώνει, ότι κάνει εξονυχιστικούς ελέγχους και επιβάλλει πρόστιμα.

Όλο και πιο πολλοί συνειδητοποιούν ότι χωρίς μείωση στον Ειδικό φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα, δεν πρόκειται να τελειώσει το μαρτύριο της ακρίβειας που οδηγεί σε απόγνωση τους χαμηλόμισθους, τους χαμηλοσυνταξιούχους και ακόμα περισσότερο, τους ανέργους.

Το τι μπορεί να γίνει πρέπει να το βρει η κυβέρνηση, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό.

Ο κόσμος δεν μετρά βαθμούς δυσκολίας, αλλά αντιθέτως, όταν στριμώχνεται οικονομικά, Κατά κανόνα τιμωρεί αυτόν που κυβέρνησε και δεν αντέδρασε με αποτελεσματικό τρόπο.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.