ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Εγκρίθηκαν οι τουριστικές δράσεις του δήμου Θεσσαλονίκης

Δημήτρης Λαζόπουλος18 Φεβρουαρίου 2019

Εγκρίθηκαν οι δαπάνες και το περιεχόμενο των τουριστικών δράσεων του δήμου Θεσσαλονίκης για το 2019, στη διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου. Οι εν λόγω δράσει περιστρέφονται σε εννέα άξονες, σύμφωνα με τον δήμο Θεσσαλονίκης:

-Εναλλακτικές θεματικές τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως ο γαστρονομικός τουρισμός και άλλες δράσεις όπως: ΤHESSALONIKI FOOD FESTIVAL, TAF (Τhessaloniki Αnimation Festival), Open House-Thessaloniki, Students, Family Friendly, Thessaloniki Pride.

-Η προβολή της πόλης, στο εξωτερικό και το εσωτερικό (Διπλωματία Πόλεων).

-Οι ενέργειες δημοσιότητας σε διεθνές επίπεδο (fam & press trips).

-Η καλλιέργεια της τουριστικής συνείδησης των δημοτών και η διάχυση της τεχνογνωσίας (Ημερίδες-Συνέδρια).

-Η συνεργασία με φορείς και ιδιωτικούς εταίρους που προάγουν την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.

-Η διαχείριση των επισκεπτών (λειτουργία σημείων τουριστικής πληροφόρησης).

-Η παραγωγή και αναπαραγωγή λειτουργικών εντύπων (τουριστικών χαρτών και οδηγών).

-Η συμμετοχή σε θεματικές τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

-Η στήριξη διεθνών γεγονότων που συμβάλουν στην αύξηση της ορατότητας και αναγνωρισιμότητας στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.

Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 έχει προγραμματιστεί μία αποστολή της Διπλωματίας των Πόλεων στη Μάλτα και μία στο Δουβλίνο.

Επιπλέον έχουν προγραμματιστεί και δύο αποστολές εντός Ελλάδος, η πρώτη στο δήμο Κέρκυρας η οποία πραγματοποιήθηκε και η άλλη στο δήμο Αλμωπίας, μετά από πρόσκληση των δημάρχων, με σκοπό την παρουσίαση της στρατηγικής του δήμου Θεσσαλονίκης στα θέματα τουρισμού και τη γνωριμία με τους τοπικούς τουριστικούς φορείς και την πιθανή συνεργασία και συνέργεια.

Παράλληλα, ανανεώνεται η συνεργασία του δήμου Θεσσαλονίκης με την ακαδημαϊκή κοινότητα της πόλης και για το 2019 μέσω του «Study in Thessaloniki».

Σε άλλο σκέλος του προγραμματισμού περιλαμβάνεται σειρά δημοσιογραφικών ταξιδιών και ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips), με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης σε χώρες όπου προηγήθηκε η Διπλωματία των Πόλεων, καθώς και σε χώρες – «στόχους» για το 2019, όπως η Βηρυτός, η Σουηδία, η Μάλτα και το Δουβλίνο. Επίσης θα συνεχιστεί η τόνωση των αγορών της Ευρώπης που σημείωσαν άνοδο σε αφίξεις στην πόλη το 2018, όπως η Αγγλία και η Γαλλία.

Τέλος, ο δήμος Θεσσαλονίκης προγραμματίζει να συμμετάσχει στις τουριστικές εκθέσεις:

  • ΙΤΒ Βερολίνο, Μάρτιος
  • World Travel Market, Λονδίνο, Νοέμβριος
  • Travel Turkey Izmir Faire and Conference ,Σμύρνη, Δεκέμβριος
  • Παρίσι, Οκτώβριος


“Στον δήμο Θεσσαλονίκης, όπως έχουμε πει, συνεχίζουμε τις δράσεις και εκδηλώσεις τουριστικής ανάδειξης της πόλης μας και παρουσιάζουμε τον προγραμματισμό μας ως και το τέλος της χρονιάς. Η πορεία εξωστρέφειας της πόλης είναι μη αναστρέψιμη αλλά απαιτείται και η συνεχής υπενθύμιση και προσπάθεια ώστε ο προορισμός Θεσσαλονίκη να αποκτά συνεχώς μεγαλύτερη ορατότητα και επισκεψιμότητα. Η Διπλωματία των Πόλεων, το Thessaloniki Food Festival, η Πρωτοβουλία Study in Thessaloniki είναι μόνο κάποιες από τις πολιτικές με διεθνή απήχηση που υπηρετούν το όραμα για μια Θεσσαλονίκη εξωστρεφή, κοσμοπολίτικη και παγκόσμιας εμβέλειας” ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας (φωτ.).

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.