Το ταξίδι ενός πατέρα και του παιδιού του στα περίχωρα της κοινωνίας ύστερα από πανδημία που εξαφάνισε τον μισό πληθυσμό της Γης. Καθώς ο πατέρας παλεύει να προστατέψει το παιδί του, ο δεσμός τους – και η ίδια η ανθρωπότητα- δοκιμάζονται.
Τυπικό δείγμα μετα-αποκαλυπτικού και εσχατολογικού σινεμά, κοντά στη λογική των «Παιδιών των ανθρώπων» του Αλφόνσο Κουαρόν, το φιλμ αποκτά δυναμική χάρις στην πολύ ζεστή οπτική του Άφλεκ. Μια αργόρρυθμη αφηγηματική μετάβαση, ένα οδοιπορικό μύησης ενηλικίωσης και γνώσης σ’ ένα μεταμοντέρνο περιβάλλον, που αποτελεί ωστόσο μια αλληγορία για το αδιέξοδο του σήμερα. Η γυναίκα ως αναντικατάστατο λίκνο ζωής, ως ύμνος στις περιπέτειες του σώματος και του βλέμματός της, ως ο προφητικός τίτλος της πολύκροτης ταινίας του Φερέρι «Το μέλλον είναι γυναίκα». Ο Κέισι Άφλεκ σηματοδοτεί τον άνδρα ως αρχιερέα της διατήρησης της ζωής, της εμπειρίας, ως τον σωτήρα του πολιτισμού μας. Αισθητικά ζεστή έως καυτή φωτογραφία, μυστικιστικά ντεκόρ που παραπέμπουν στη μήτρα με ενδυματολογία τρωγλοδυτισμού: όλα ενταγμένα στη μεγάλη νύχτα της ανθρωπότητας, δηλαδή στο σήμερα. Από κάποιο σημείο και πέρα, η ταινία αποκτά και στοιχεία θρίλερ, με την προσπάθεια αρπαγής της κοπέλας. Το φιλμ άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στο Φεστιβάλ Βερολίνου, στο Πανόραμα του οποίου και προβλήθηκε πέρσι.H ταινια εξερχεται από σημερα ΜΟΝΟΝ στην Αθηνα.
Έγχρωμο, Η.Π.Α. 2019
Διάρκεια: 119΄
Σενάριο - Σκηνοθεσία: Κέισι Άφλεκ
Παίζουν: Άννα Πνιόφσκι, Κέισι Άφλεκ, Τομ Μπόουερ, Ελίζαμπεθ Μος