«Ζήτημα είναι να τηρήθηκε μία από τις οκτώ δικλείδες ασφαλείας που προβλέπονται στον κανονισμό κυκλοφορίας των τρένων», υποστήριξε -μετά από σχετικό ερώτημα του εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ, Βασίλη Κόκκαλη- στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ο πρώτος μάρτυρας, Κωνσταντίνος Γιαννάκος, ο οποίος ήταν διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ την περίοδο 2001 - 2005.
Ο δεύτερος μάρτυρας, ήταν διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ την περίοδο 1996 - 2005 και νυν διορισμένος από την κυβέρνηση Μητσοτάκη διοικητής της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ), Χρήστος Τσίτουρας, παραδέχτηκε πως είναι αυτονόητο ότι αν υπήρχαν συστήματα ασφαλείας (σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση) θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα.
Αύριο αναμένεται να καταθέσουν στην Εξεταστική Επιτροπή οι πρώην αρμόδιοι υπουργοί επί «εκσυγχρονισμού», κ.κ. Μαντέλης και Βερελής.