Με στόχο τη δημιουργία ενός χαρακτηριστικού brand name για τη Φλώρινα κινείται ο τοπικός δήμος ώστε να μετατρέψει την περιοχή σε πόλο έλξης τουριστών κάθε ηλικίας και μάλιστα για 12 μήνες τον χρόνο, όπως είπε ο δήμαρχος Φλώρινας, Βασίλης Γιαννάκης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο της 38ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με το neaflorina.gr ο δήμαρχος έκανε λόγο για το τρίπτυχο φύση – πολιτισμός – γαστρονομία, έννοιες που αντιπροσωπεύουν τη Φλώρινα, καθώς επίσης και στα Φώτα τα οποία εορτάζονται κάθε αρχή του χρόνου με ξεχωριστό τρόπο στην πόλη.
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ