Το έργο του flyover για πρώτη φορά εκτελείται σε πλήρη έκταση και η κατασκευή προχωρά με ταχείς ρυθμούς, ή όπως το έθεσε ο εκπρόσωπος της αναδόχου κοινοπραξίας προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα, «τρέχει με full speed». Ο υπουργός απέφυγε να μιλήσει για το χρονοδιάγραμμα, λέγοντας απλώς ότι δεν αλλάζει.
«Η εταιρεία εξέφρασε την ικανοποίηση της ότι έχουν αποδοθεί τα περισσότερα μέτωπα του έργου άρα το έργο μπορεί να τρέξει με ακόμα υψηλότερες ταχύτητες από αυτές που έχει σήμερα, που εκτελείται με 200 εργαζόμενους και 50 βαρέα οχήματα» ανέφερε σε δηλώσεις του ο κ. Σταϊκούρας, τονίζοντας ότι αυτό ήταν το πιο σημαντικό που ειπώθηκε στη σύσκεψη που συγκάλεσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας Θράκης) Κώστας Γκιουλέκας.
«Κάναμε μια επαναξιολόγηση του που βρισκόμαστε και ποιες είναι οι προτεραιότητες μπροστά μας. Το έργο θα υλοποιείται με όλο και υψηλότερες ταχύτητες. Το υπουργείο θα κάνει και κάποιες πρόσθετες παρεμβάσεις που θα προκύψουν από τη συνάντηση, και εδώ είμαστε να βλέπουμε την αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος την οποία το τελευταίο έτος μπορώ με αρκετή αυτοπεποίθηση να αποδείξω» σημείωσε ο κ. Σταϊκούρας. Ωστόσο έκανε σαφές ότι δεν αναμένονται μεγάλες παρεμβάσεις, παρά μόνο διορθωτικές κινήσεις, πχ ως προς την παρουσία της αστυνομίας, τη ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών κ.α. Παραδέχτηκε ότι δεν γίνεται να κατασκευαστεί ένα νέο έργο χωρίς καθόλου επιβάρυνση, αλλά επικαλέστηκε στοιχεία που δείχνουν ότι έχει βελτιωθεί πολύ η κίνηση στη Θεσσαλονίκη, σε σχέση με το παρελθόν.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα το έργο θα πρέπει να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2027, και η ανάδοχος κοινοπραξία «καίγεται να τελειώνει», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε αρμόδιος κυβερνητικός παράγοντας, καθώς θα αρχίσει να πληρώνεται μετά από την υλοποίηση του έργου. Η εκδίκαση των προσφυγών πολιτών κατά του έργου έχει μετατεθεί για το φθινόπωρο.
Όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας, μια βασική προτεραιότητα των φορέων της πόλης, αρμοδιότητας και ευθύνης του υπουργείου είναι οι καλύτερες συγκοινωνίες. «Γνωρίζετε ότι 110 ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Στο μεσοδιάστημα έγιναν προσλήψεις επιπλέον οδηγών και επίκειται κι άλλων. Τα λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης είναι και καλύτερα και περισσότερα. Tαυτόχρονα έχουμε δεσμευτεί -και θα υλοποιηθεί απόλυτα- η λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο. Στο πεδίο των μέσων μαζικής μεταφοράς
Στη σύσκεψη συμμετείχε και ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου, ο οποίος στη συνέχεια είχε συναντήσεις με τις διοικήσεις ΟΑΣΘ και ΟΑΣΘ για τις αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές, μετά τη λειτουργία του μετρό. «Πρέπει να ετοιμαστούμε για το νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης που να αποτυπώνει τα νέα συγκοινωνιακά δεδομένα» ανέφερε.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν επίσης ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, ο υφυπουργός προστασίας του πολίτη Ανδρέας Νικολακοπουλος, ο πρόεδρος της ΠΕΣ Κ. Μακεδονίας Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, οι αντιπεριφερειάρχες Πάριος Μπίλλιας και Κώστας Γιουτίκας, ο αντιδήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Γάκης, ο πρόεδρος του ΦΟΔΣΑ Μιχάλης Γεράνης, υπηρεσιακοί παράγοντες της πυροσβεστικής, της αστυνομίας, του ΕΚΑΒ κ.α.