ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Για τον ΟΑΣΘ και το Μετρό, ο Μητσοτάκης μοιάζει πολύ με τον Τσίπρα

Γιάννης Μαγκριώτης27 Μαΐου 2020

Ο μεταρρυθμιστής και ορθολογιστής Μητσοτάκης στην επίσκεψή του στην Θεσσαλονίκη, ξέχασε αυτά που έλεγε προεκλογικά για δύο μεγάλα θέματα της Θεσσαλονίκης.

  1. Μετρό: Στο θέμα του μετρό ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε και πάλι ότι, με την αλλαγή της κατασκευαστικής μεθόδου του σταθμού στην Βενιζέλου, θα είναι σε λειτουργία το μετρό, από την Καλαμαριά μέχρι τον Σιδηροδρομικό σταθμό.

    Θυμίζω ότι, η προηγούμενη κυβέρνηση μας έλεγε ότι, θα είναι σε λειτουργία το 2021.

    Φυσικά ούτε οι προηγούμενοι έλεγαν αλήθεια ούτε οι σημερινοί.

    Το μετρό πριν το 2025 δεν υπήρχε και δεν υπάρχει περίπτωση να δοθεί σε λειτουργία.

    Μάλιστα τώρα με τις προσφυγές στο ΣτΕ που ετοιμάζουν οι αρχαιολόγοι και όχι μόνο, κανείς δεν ξέρει που θα οδηγήσει η νέα περιπέτεια.

    Το έχω πει πολλές φορές, ειδικά από το 2012 και μετά, λείπει η λογική η συνεννόηση και η μετριοπάθεια στην διαχείριση του μετρό, δυστυχώς, κυριαρχεί ο τυφλός κομματικός φανατισμός και θύμα θα είναι πάλι η Θεσσαλονίκη.

Στα λάθη του μακρινού 2005, με την δημοπράτηση του μετρό Θεσσαλονίκης χωρίς ολοκληρωμένες μελέτες και λογικά χρονοδιαγράμματα για τις αρχαιολογικές εργασίες, για μικροκομματικές σκοπιμότητες μπροστά στις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές του 2006, που δημιούργησαν ανυπέρβλητα προβλήματα, η προηγούμενη κυβέρνηση πρόσθεσε τα δικά της, και η σημερινή τα συνεχίζει.

2. ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ: Για τις δυο μεγάλες μεταρρυθμίσεις στις αστικές συγκοινωνίες της χώρας και ιδιαίτερα στον ΟΑΣΘ, και τις υπεραστικές συγκοινωνίες, δηλαδή τα ΚΤΕΛ, ξέχασαν τις προεκλογικές διακηρύξεις τους και συνεχίζουν την ίδια πολιτική με τους προηγούμενους.

Η χώρα μας, όπως και όλες οι χώρες της ΕΕ, από τις τρεις Δεκέμβρη του 2019, έπρεπε να τελειώσουν με τα μονοπώλια των ΚΤΕΛ, πού από την δεκαετία του '60 λειτουργούν με ανανεώσεις των μονοπωλιακών συμβολαίων τους, με αποτέλεσμα οι παρεχόμενες υπηρεσίες πού προσφέρουν να είναι ακριβότερες των αντίστοιχων των περισσότερων χωρών της ΕΕ και φυσικά κατώτερης ποιότητας.

Έπρεπε να προχωρήσουν σε διεθνείς διαγωνισμούς για την ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου, όπως ορίζει ο Κοινοτικός Κανονισμός 1370/2008 και όπως έλεγαν οι ίδιοι πριν τις εκλογές.

Η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη, συνεχίζει την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, που πιστεύοντας ότι, θα πάρει ψήφους από τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ, ψήφισε νόμο στην Βουλή παραμονές των εκλογών του 2019 και παρέτεινε για δύο χρόνια τις μονοπωλιακές συμβάσεις τους.

Τότε η ΝΔ καταψήφισε την τροπολογία, τώρα ξέχασε την δέσμευσή της για την εφαρμογή του Κοινοτικού Κανονισμού 1370/2008, η εφαρμογή του οποίου είναι υποχρεωτική, από τις 3/12/19.

Το ίδιο και με τον ΟΑΣΘ, ξέχασε τι έλεγε ο σημερινός υπουργός υποδομών και μεταφορών κ. Καραμανλής, τομεάρχης και εισηγητής της ΝΔ τον Σεπτέμβριο του 2017 στην Βουλή, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ.

Τώρα συνεχίζει την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, του κρατικού ΟΑΣΘ, επαινεί τις αναθέσεις στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης του 1/3 του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ, ως υπόδειγμα συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Μετά ένα χρόνο επιτέλους η κυβέρνηση προκήρυξε τον διαγωνισμό για την ενοικίαση από το εξωτερικό 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων, δημοπράτηση που είχε ετοιμάσει ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος κορόιδευε τον κόσμο λέγοντας ότι, θα αγόραζε και 350 καινούργια λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ.

Για την εφαρμογή του Κοινοτικού Κανονισμού 1370/2008, που είχε δεσμευτεί, κουβέντα τώρα.

Ο κρατισμός καταγγέλλεται, όταν άλλοι ελέγχουν το κράτος, είναι καλός όταν το ελέγχουμε εμείς, αφού ορίζουμε διοικήσεις, κάνουμε προμήθειες, προσλαμβάνουμε χωρίς ΑΣΕΠ κόσμο.

Μια μεγάλη ευκαιρία ιδιωτικών επενδύσεων πάνω από 1.5 δις για όλη την χώρα, με καλύτερες και φθηνότερες συγκοινωνίες και αναλογική με τον πληθυσμό κάθε πόλης επιδότηση του εισιτηρίου χάνεται.

Έχουν δημόσιο χρήμα που τους περισσεύει, όπως και περίσσευμα για να πληρώνει η χώρα πρόστιμα στην ΕΕ, για την μη εφαρμογή του Κοινοτικού Κανονισμού. Θα μου πείτε χρόνια τώρα έχει μάθει η χώρα να πληρώνει πρόστιμα για τα σκουπίδια, την ΔΕΗ και όχι μόνο.


This page might use cookies if your analytics vendor requires them.