Εργαλεία και λέξεις κλειδιά για το digital marketing παρουσιάστηκαν σε επιχειρηματίες που συνδέονται με τον Τουρισμό στη Θεσσαλονίκη.
«Αν κανείς δεν έχει στρατηγική δεν έχει νόημα να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία για το digital marketing» επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος του Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα δίνοντας βάση στην στόχευση που θα πρέπει να έχει ο κάθε επαγγελματίας για την επιχείρηση του. Ως βασικό «εργαλείο» ανέφερε τους influencers και bloggers που μέσα από δημοσιεύσεις στα social media, μπορούν να μεταφέρουν την εμπειρία τους.
«Η λέξη κλειδί για τον τουρισμό είναι η λέξη εμπειρία. Αυτός ο τρόπος που αντιλαμβάνεται η Marketing Grecce να προβάλει τον τουρισμό μέσω των εμπειριών και είναι κάτι που επενδύουμε μέσω της πλατφόρμας Discover Greece» ανέφερε η κυρία Δρέττα.
Ο τρόπος που θα βρει τον «σωστό» influencer ο κάθε επιχειρηματίας και άλλα εργαλεία για το digital marketing παρουσιάστηκαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη σε μια ημερίδα με τίτλο «Thessaloniki Loading Digital Marketing». Την ημερίδα διοργάνωσε το Marketing Greece, μια μη κερδοσκοπική εταιρεία των ΣΕΤΕ και ΞΕΕ, υπό την χορηγία της Eurobank και την παρακολούθησαν περίπου 150 επαγγελματίες του κλάδου.
Η Ιωάννα Δρέττα ανακοίνωσε πως μέσα στις επόμενες ημέρες θα δημοσιευθεί η ψηφιακή τουριστική καμπάνια «72 ώρες στη Θεσσαλονίκη», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της εκστρατείας «Wonderlast Greece». «Μέσα από αυτή την εκστρατεία θα προτάξουμε την εμπειρία και την αξία της. Οι άνθρωποι στην Ελλάδα είναι συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας» σημείωσε η διευθύνουσα σύμβουλος του Marketing Greece για τα χαρακτηριστικά της καμπάνιας.
Στην ημερίδα παραβρέθηκαν ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος, ο αντιδήμαρχου Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας και ο πρόεδρος ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ανδρέας Μανδρίνος.
«Πολλά από τα ξενοδοχεία έχουν ενσωματώσει το digital marketing αλλά είναι περισσότερα αυτά που ακόμα δεν το έχουν κάνει. Τέτοιες εκδηλώσεις είναι σημαντικές γιατί η επόμενη ημέρα είναι το digital marketing» δήλωσε ο Ανδρέρας Μανδρίνος.
Άλματα στο digitial marketing από τους δημόσιους φορείς αλλά στασιμότητα από τον ιδιωτικό τομέα, επισήμανε ο Σπύρος Πέγκας. «Τα τελευταία χρόνια ο δημόσιος τομέας στη Θεσσαλονίκη έχει κάνει άλματα στο κομμάτι του τουρισμού , η ΠΚΜ και ΟΤΘ και ο δήμος Θεσσαλονίκη δουλεύουν πολύ το digital marketing, ενώ ο ιδιωτικός τομέας έχει μείνει λίγο πίσω. Πιστεύω ότι αυτή η ημερίδα είναι το έναυσμα για περισσότερη δουλειά στο ψηφιακό κομμάτι και από τον ιδιωτικό τομέα» σημείωσε.
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι πολύ συνεπής στην προώθηση των ψηφιακών μέσων που είναι το πιο επίκαιρο κομμάτι στην τουριστική προβολή. Η κοινωνία του διαμοιρασμού της εμπειρίας και των υπηρεσιών είναι αυτό που την επόμενη δεκαετία θα κυριαρχήσει» ανέφερε ο Αλέξανδρος Θάνος. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει διαθέσει 25 εκατομμύρια ευρώ από το ΠΕΠ, για την στήριξη δράσεων που αφορούν το digital marketing, όπως είπε ο αντιπεριφερειάρχης. «Μην ξεχνάμε ότι είμαστε ένας αυτοδιοικητικός θεσμός από τους τέσσερις παγκοσμίως που έχουμε σύμβαση και σύμφωνο εργασίας με τον CERM στο κομμάτι των νέων τεχνολογιών» συμπλήρωσε ο κ. Θάνος.
«Αυτή η σειρά εκδηλώσεων έχει στόχο την ενδυνάμωση της δυνατότητας των επιχειρήσεων να κάνουν digital marketing. Γίνεται ανά την Ελλάδα και ο κόσμος δείχνει να το αγκαλιάζει και να αντιλαμβάνεται την αξία του digital marketing» είπε για την ημερίδα η Ιωάννα Δρέττα.