ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Ημαθία: Εντείνει τις δράσεις εξωστρέφειας και ανάδειξης του τουριστικού της προϊόντος

MakThes Team18 Σεπτεμβρίου 2024

Όσο ο τουρισμός αναπτύσσεται και το ταξίδι συνδέεται ακόμη περισσότερο με την εξερεύνηση νέων προορισμών και εμπειριών, οι προοπτικές για την ανάδειξη περιοχών όπως η Ημαθία αυξάνονται και γίνονται πολύ μεγαλύτερες, καθώς είναι ένας τόπος με πολλαπλά πλεονεκτήματα και πλούσιο τουριστικό προϊόν, που μπορεί και διεκδικεί μια υψηλότερη θέση στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδας. Και επειδή ο τουρισμός δεν έχει διοικητικά όρια, η Βέροια, η Νάουσα και γενικότερα όλη η Ημαθία βγαίνουν δυναμικά στη ”μάχη” της εξωστρέφειας τονίζοντας όλα εκείνα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτουν, συνδυάζοντας την πλούσια πολιτιστική παρακαταθήκη, όπως το πολυκεντρικό μουσείο των Αιγών, την ξεχωριστή γαστρονομία βασισμένη στην παράδοση και τα ποιοτικά τοπικά προϊόντα, τις οινικές διαδρομές και το μοναδικό ξινόμαυρο, και τις γραφικές γειτονιές των δυο ιστορικών πόλεων, που είναι γεμάτες ζωή και εκδηλώσεις.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας διοργάνωσε σήμερα στην Αθήνα εκδήλωση απευθυνόμενη στους φορείς και επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας για την παρουσίαση του προορισμού και των δράσεων για την ανάδειξη και προβολή της περιοχής.

Όπως τόνισε η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη, με κύριο άξονα την βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, το Υπουργείο Τουρισμού προχώρα στην ενίσχυση του τουριστικού μας προϊόντος αξιοποιώντας κονδύλια και από το Ταμείο Ανάκαμψης και δίνεται βαρύτητα μεταξύ άλλων στην ανάπτυξη ενός δικτύου, ενός συστήματος διασύνδεσης Αγροδιατροφής, γαστρονομίας και τουρισμού που θα λειτουργεί ως θεματικός DMO της χώρας για την γαστρονομία και τον τουρισμό.


«Πιο συγκεκριμένα, στο υποέργο Γαστρονομία και Τουρισμός, του Έργου Τουριστική Ανάπτυξη προϋπολογισμού 10 εκατ. ευρώ περιλαμβάνονται οι δράσεις: Ίδρυση φορέα ανάδειξης ελληνικής γαστρονομίας και αγροτουρισμού και δημιουργία ψηφιακού γαστρονομικού χάρτη με στόχο την ανάπτυξη, προβολή και προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού», τόνισε η κυρία Ράπτη.

Μιλώντας από την πλευρά του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, ο υφυπουργός Διονύσης Σταμενίτης επισήμανε ότι η βούληση της κυβέρνησης και του υπουργείου είναι η ενίσχυση συνολικά των ελληνικών προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί από το 2019 μέχρι σήμερα αλλά και τις δράσεις που αναπτύσσει το ΥΠΑΑΤ, με κεντρικό άξονα την εξωστρέφεια και την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στην παραγωγική διαδικασία. «Γαστρονομία σημαίνει πρώτη ύλη και προϊόντα, που όπως είπα, θέλουμε να αναδείξουμε, ώστε να είναι και αυτά μέρος του τουριστικού προϊόντος που προσελκύει επισκέπτες και θέλουμε να τα προστατεύσουμε ώστε να μην χάνουν την αξία τους», προσέθεσε ο κ.Σταμενίτης.


Σε μια επιπλέον πτυχή του πολύπλευρου και ελκυστικού τουριστικού προϊόντος της Ημαθίας αναφέρθηκε η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου: στον ανθισμένο κάμπο της Ημαθίας που προσελκύει όλο και περισσότερους τουρίστες κάθε χρόνο και πλέον έχει ενταχθεί στο project ”ανθισμένες διαδρομές” που υλοποιεί ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και περιλαμβάνει τη δημιουργία ψηφιακού χάρτη.

Την παρουσίαση της Νάουσας ως τουριστικού προορισμού έκανε ο δήμαρχος Νικόλαος Κουτσογιάννης και της Βέροιας ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Λάζαρος Ασλανίδης.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.