«Πώς να μαγειρέψω τη γαλοπούλα για τη γιορτή των Ευχαριστιών;»… «Το ψυγείο μου κάνει θόρυβο»: ο δήμος της Νέας Υόρκης γιόρτασε τα 20 χρόνια λειτουργίας της «γραμμής μη επειγόντων», του 311, παρουσιάζοντας ορισμένες από τις πιο τρελές κλήσεις από τα 525 εκατομμύρια που δέχτηκε όλα αυτά τα χρόνια.
Η γραμμή 311 ξεκίνησε να λειτουργεί τον Μάρτιο του 2003 και έχει γίνει απαραίτητη στους Νεοϋορκέζους, όταν θέλουν να διαμαρτυρηθούν για τον θόρυβο, να αναφέρουν κάποιο πρόβλημα με την αποκομιδή απορριμμάτων, να μάθουν αν μπορούν να σταθμεύσουν σε κάποιο σημείο, εξήγησε ο Έρικ Άνταμς, ο Δημοκρατικός δήμαρχος της μεγαλούπολης των 8 εκατομμυρίων κατοίκων.
Για να γιορτάσει τα 20χρονά της, η υπηρεσία έδωσε στη δημοσιότητα μια εννιασέλιδη μελέτη με τα κυριότερα στατιστικά στοιχεία αυτής της τηλεφωνικής γραμμής που είναι διαφορετική από το 911, τη γραμμή των επειγόντων περιστατικών (αστυνομία-πυροσβεστική-ασθενοφόρα).
Οι περισσότερες κλήσεις αφορούν τη στάθμευση (νόμιμη ή παράνομη), την ηχορύπανση ή τη θέρμανση των σπιτιών. Ο δήμος ωστόσο ξεχώρισε και 20 «αναπάντεχες» καταγγελίες ή αιτήματα. «Μια γάτα τρομοκρατεί κάποιον πίσω από μια σήτα» κατήγγειλε ένας Νεοϋορκέζος το 2003. «Πόσο διαρκεί ένας αγώνας του μπέιζμπολ;» ρώτησε ένας άλλος το 2008.
Το 2022, πιθανότατα το φθινόπωρο, κάποιος τηλεφώνησε στο 311 για να ρωτήσει αν είναι εύκολο να ρίξει ο δήμος «κάποιο σπρέι στα δέντρα για να μην πέφτουν τα φύλλα».
«Μπορείτε να με συνδέσετε με κάποιον ειδικό για τα UFO;» ρώτησε πρόσφατα ένας άλλος Νεοϋορκέζος.