Την δέσμευση του να καταργήσει το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στην Ε’ Δημοτική Κοινότητα του δήμου Θεσσαλονίκης, πλην των θέσεων επισκεπτών που βρίσκονται επί της Β. Όλγας, επανέλαβε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κατά τη χθεσινή παρουσίαση του Τεχνικού προγράμματος του δήμου Θεσσαλονίκης για το 2020 στους φορείς της πόλης.
Στην σύσκεψη στην οποία, όπως αναφέρουν στελέχη του δήμου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν περίπου 25 από τους 33 εκπροσώπους των φορέων της πόλης, ο κ. Ζέρβας είπε μεταξύ άλλων ότι το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στην Ε’ Κοινότητα, κάτι με το οποίο ο ίδιος προσωπικά διαφωνεί δεν εφαρμόζεται και συνεπώς… καταργείται.
Ο κ. Ζέρβας σημείωσε ότι οι υπηρεσίες έχουν σταματήσει εδώ και καιρό να εκδίδουν τα σχετικά σήματα κατοίκου για τις θέσεις του Thesi που βρίσκονται στην Ε΄ Κοινότητα, και εξήγησε απαντώντας σε συγκεκριμένο πολίτη πως βρίσκεται σε συνεννόηση με την εταιρία που διαχειρίζεται την ελεγχόμενη στάθμευση στην πόλη.
Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας προεκλογικά είχε δεσμευτεί για κατάργηση του συστήματος, κάτι που συμβαίνει όπως όλα δείχνουν στην πράξη. Δεν αποκλείεται μάλιστα να «ξηλωθούν» και οι σχετικές ταμπέλες που υποδεικνύουν στους μόνιμους κατοίκους τις θέσεις στις οποίες θεωρητικά πρέπει να παρκάρουν αποκλειστικά.
Κάτι τέτοιο, σύμφωνα με συνεργάτες του δημάρχου δεν θα συμβεί στην οδό Β. Όλγας όπου θα διατηρηθούν οι θέσεις του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης για τους επισκέπτες, όπως συμβαίνει και σε πολλούς κεντρικούς δρόμους της πόλης. Όπως λέει στο makthes.gr o αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Βιώσιμης Κινητικότητας, Σωκράτης Δημήτριαδης πρόκειται για μια δέσμευση της διοίκησης Ζέρβα που θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με την διαχειρίστρια εταιρία.
Σημειώνεται, πως σε δρόμους όπου υπάρχουν διαγραμμίσεις οι δημοτικοί αστυνομικοί δεν βεβαιώνουν παραβάσεις εάν διαπιστώσουν πως οχήματα χωρίς το ειδικό σήμα κατοίκου έχουν σταθμεύσει εκεί.