Σύντομη αλλά γεμάτη... ατάκες ήταν η ομιλία του υφυπουργού Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου, κατά την παρουσίαση τμήματος του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της Θεσσαλονίκης.
Καταρχάς δεν μπορούσε να διανοηθεί πώς υπάρχουν ακόμη κάποιοι στη Θεσσαλονίκη που δυσπιστούν ότι το μετρό θα παραδοθεί τελικά στην κυκλοφορία - ίσως το καταλάβαινε αν άκουγε για αυτό το έργο επί σχεδόν δύο δεκαετίες.
Έπειτα είπε ότι «δεν γίνεται ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός να έχει εικόνα... Μπαγκαλντές» και ότι θα έπρεπε« να είναι ένα διαμάντι που θα αναβαθμίσει την περιοχή».
Αναφερόμενος στη δρομολόγηση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων είπε ότι στο μέλλον «όλη η Θεσσαλονίκη θα είναι ηλεκτροκίνητη, για να μην πω πυραυλοκίνητη» και ότι από συμπρωτεύουσα «θα εξελιχθεί σε... πρωτεύουσα της νέας τεχνολογίας για μια καλύτερη καθημερινότητα στους πολίτες».
Αυτό όμως που προκάλεσε την αντίδραση του δημάρχου Θεσσαλονίκης Στέλιου Αγγελούδη ήταν η αναφορά του υφυπουργού στα πατίνια. «Ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης δεν μπορεί να παραβλέπει τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας και τη μικροκινητικότητα. Τα πατίνια πχ δεν θα τα καταργήσουμε αλλά θα τα βάλουμε στην κλίμακα που πρέπει» είπε ο κ. Οικονόμου.
Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο κ. Αγγελούδης, ο οποίος αφού αναφέρθηκε στη φιλία που τον συνδέει με τον κ. Οικονόμου παλαιόθεν, είπε ότι είναι δεκάδες τα παράπονα από τους πολίτες για την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών πατινιών και ότι τον άλλο μήνα θα έρθει προς ψήφιση μια κανονιστική για τα πατίνια και θα υπάρξει αυστηρή εφαρμογή της. Δεν είναι λύση η κατάργηση των πατινιών, είπε, αλλά ξεκαθάρισε ότι αν θα συνεχίσει η παραβατικότητα, κυρίως εκ μέρους των εταιρειών που οργανωμένα διαχειρίζονται αυτά τα μέσα, τότε ναι θα πρέπει να καταργηθούν. Ο κ. Οικονόμου επανήλθε λέγοντας ότι τον Νοέμβριο θα αρχίσει η δημόσια διαβούλευση για τον νέος Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και εκεί θα συζητηθούν όλα τα θέματα, και αυτό της μικροκινητικότητας.