Τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου αρχίζει τη λειτουργία της η νέα ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών επιδόσεων για δικαστικούς επιμελητές στο Κτηματολόγιο, μέσω του ktimatologio.gov.gr ενώ από την Τρίτη 17 Οκτωβρίου θα λειτουργεί και στη Θεσσαλονίκη η ψηφιακή πλατφόρμα για τον αριθμό προτεραιότητας. Οι δικαστικοί επιμελητές θα έχουν την δυνατότητα να διεκπεραιώσουν τις εργασίες τους εξ αποστάσεως και ηλεκτρονικά. Η χρήση της νέας πλατφόρμας είναι πιλοτική μέχρι την 1-1-2024 οπότε θα γίνει υποχρεωτική.
"Πρόκειται για ακόμη μια ψηφιακή υπηρεσία που στοχεύει στη διευκόλυνση των συναλλαγών, ελαχιστοποιώντας τον χρόνο διεκπεραίωσης και αφαιρώντας μια ακόμη ‘ουρά'", δηλώνει στο ΑΠΕ ΜΠΕ, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης. «Η ψηφιακή πλατφόρμα για τον αριθμό προτεραιότητας συνεχίζει να επεκτείνεται, την Τρίτη 17 Οκτωβρίου θα λειτουργεί και στη Θεσσαλονίκη. Ήδη, από τις 28 Αυγούστου που τέθηκε σε λειτουργία έχει δώσει άμεση λύση στα φαινόμενα ουρών έξω από τα Κτηματολογικά Γραφεία και στη ταλαιπωρία των πολιτών».
Υπενθυμίζεται ότι η λήψη αριθμού προτεραιότητας γίνεται ψηφιακά μέσω του gov.gr, δίνοντας τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να προγραμματίσουν την παρουσία τους στο κτηματολογικό γραφείο, καθώς λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο τον αριθμό προτεραιότητας και μπορούν να παρακολουθούν οποιαδήποτε στιγμή μέσω της πλατφόρμας την εξέλιξη της αναμονής. Οι πολίτες μπορούν να εκδώσουν έως 4 αριθμούς ανά ημέρα, ενώ χρειάζεται να συμπληρώσουν τους προσωπικούς τους κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet (αφού πρώτα εγγραφούν στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ), ώστε να επιβεβαιώσουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Η έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας έγινε αρχικά στην Αθήνα, ενώ ακολούθησε ο Πειραιάς και έπειτα η Ανατολική Αττική.