To Game of Thrones το βλέπει πολύς κόσμος. Την Greenpeace και το έργο της... λογικά τη γνωρίζει όλος ο πλανήτης. Το San Juan de Gaztelugatxe πάλι οι Βάσκοι, όσοι είχαν την τύχη να επισκεφθούν το εξαιρετικής ομορφιάς σημείο και την εκκλησία του και όλοι όσοι είναι λάτρεις της σειράς αυτής. Η περιβαλλοντολογική Μη Κυβερνητική Οργάνωση ωστόσο βρήκε έναν εξαιρετικό τρόπο για να ενώσει και τα τρία, να διαμαρτυρηθεί για το πλαστικό και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο όλο για την ανάγκη μείωσης στη χρήση του.
Στο σκηνικό του Rocadragon της σειράς του Game of Thrones τοποθέτησε ένα μεγάλο δράκο για να καταγγείλει τη "χιονοστιβάδα του πλαστικού" που καταλήγει στη θάλασσα!
Ο λόγος είναι πως η ΜΚΟ ξεκινά την εβδομάδα αυτή μια εκστρατεία στην Ισπανία με την οποία θα προσπαθήσει να πείσει τον κόσμο για το μη βιώσιμο της πρακτικής βάσει της οποίας ο καταναλωτής χρησιμοποιεί και πετά το πλαστικό. Έγραψε ένα σενάριο βασισμένο στη δημοφιλέστατη σειρά, ενώ οι ακτιβιστές της σήκωσαν ένα πανό που έγραφε "Το πλαστικό έρχεται πάντα" παραλληλίζοντάς το με το "Ο χειμώνας έρχεται" της σειράς. Αξίζει να σημειωθεί πως ο δράκος της Greenpeace είναι πάνω από 4 μέτρα και συμβολίζει τις εταιρίες που κατασκευάζουν πλαστικό το οποίο και το "φτύνουν" όπως ακριβώς κάνουν οι δράκοι με τη φωτιά!
Η Greenpeace χρησιμοποίησε και το twitter για να κάνει γνωστή την εκστρατεία της σε όλο τον κόσμο. Στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έγραψε: Δράση, δράση, φτάσαμε στο Rocadragon για να επιστήσουμε την προσοχή στην απειλή η οποία είναι πολύ πιο πραγματική ... την χιονοστιβάδα του πλαστικού.
Στοιχεία
Αξίζει να αναφερθεί, όπως έγραψε και η βασκική τηλεόραση σε ρεπορτάζ της για το συμβάν, ότι η παραγωγή του πλαστικού το 2020 θα φτάσει στα 350 εκατομμύρια τόνους (ένα ποσοστό της τράξης του 900% συγκριτικά με το 1980). Πως τα μεγαλύτερα ποσοστά του πλαστικού που φτάνουν στο νερό - στους ωκεανούς, τα ποτάμια, τις ακτές, προέρχονται από τις μεγάλες εταιρίες που πουλούν προϊόντα άμεσης κατανάλωσης. Σύμφωνα με τη ΜΚΟ οι μεγαλύτερες εταιρίες άρα και αυτές που συμβάλλουν περισσότερο στη μόλυνση του περιβάλλοντος είναι η Coca-Cola, η Pepsi, η Mars, η Danone, η Nestlé, η Unilever, η Mondelez, η Colgate-Palmolive, η Procter & Gamble, και η Johnson & Johnson.
Για την Greenpeace οι εταιρίες αυτές κερδίζουν κάθε χρόνο εκατομμύρια ευρώ με το πλαστικό που ρίχνουν στο εμπόριο και τα προϊόντα τους, ενώ η κοινωνία πρέπει να πληρώνει και να διαχειρίζεται την επίδραση που προκαλεί τόσο η παραγωγή όσο και η χρήση των πλαστικών αυτών!