Δόθηκε τελικά όπως αναμενόταν παράταση από την Αττικό Μετρό το έργο για τη λειτουργία και συντήρηση του συστήματος του Μετρό Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας οι ημερομηνίες για την υποβολή των φακέλων είναι η 13η Ιανουαρίου και η 2η του ίδιου μήνα για την αποσφράγιση των προσφορών.
Ο διαγωνισμός που προκηρύχθηκε με το μοντέλο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) προκάλεσε το ενδιαφέρον πολλών παικτών. Αίτημα έγγραφης παράτασης έκαναν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που ζήτησε παράταση μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου και ΑΚΤΩΡ κατά 1,5 μήνα.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση “οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς πρέπει να λάβουν υπόψη τους σημαντικό όγκο πληροφοριών που δόθηκαν μέσω του Τεύχους Διευκρινίσεων προκειμένου να συνταχθούν όσο τον δυνατόν πιο άρτιες προσφορές και να προωθηθεί η ευρύτερη συμμετοχή οικονομικών φορέων και ο υγιής αναταγωνισμός”. Επίσης αναφέρεται πως “είναι σημαντική η τήρηση του χρονοδιαγράμματος του διαγωνισμού για την έγκαιρη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης”.
Αντικείμενο της Σύμβασης είναι η παροχή των υπηρεσιών, όπως αυτές περιγράφονται στα τεύχη της Σύμβασης, καθώς και η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία του Πληροφοριακού Συστήματος IT-ERP υποστήριξης της διοικητικής λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενσωματωμένου και σε λειτουργική ενότητα με τα λοιπά υφιστάμενα συστήματα (λογισμικό, λειτουργική υποδομή/εξοπλισμό και κεντρικά υπολογιστικά συστήματα) του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, οι Υπηρεσίες Αναδόχου συνίστανται σε:
Α. Υπηρεσίες Εμπορικής Λειτουργίας.
Β. Υπηρεσίες Προληπτικής και Διορθωτικής Συντήρησης Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού.
Γ. Υπηρεσίες καθαρισμού: ο καθαρισμός των Χώρων του Έργου.
Δ. Υπηρεσίες φύλαξης και ασφάλειας: η προστασία του Μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τους επί μέρους
όρους της παρούσας Σύμβασης.
Ε. Υπηρεσίες κομίστρου.