ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ν. Ταχιάος: Η επιβίβαση με wallet και το «ποιοτικό άλμα» στο Μετρό Θεσσαλονίκης

MakThes Team24 Ιουνίου 2023

Ποιοτικό... άλμα βλέπει ο πρόεδρος της «Ελληνικό Μετρό» (σ.σ. πρώην Αττικό Μετρό), Νίκος Ταχιάος, στην επικείμενη λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης το 2024.

Όπως γράφει λοιπόν σε ανάρτησή του ο Ν. Ταχιάος, η ιδιωτική εταιρεία ειδικού σκοπού που θα συσταθεί από την κοινοπραξία THEMA για να λειτουργεί και να συντηρεί το μετρό «δεσμεύεται να παρέχει στους Θεσσαλονικείς και τους επισκέπτες της πόλης πρωτίστως ασφαλείς και φυσικά αξιόπιστες μετακινήσεις στο πολιτισμένο περιβάλλον ενός υπερσύγχρονου δικτύου. Και φυσικά, μετά την πάροδο του συμβατικού χρόνου να παραδώσει στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. και στον επόμενο operator ένα καλά συντηρημένο και σε εξαιρετική κατάσταση μετρό».

Την ίδια ώρα μπορεί το μετρό να μην έχει παραδοθεί ακόμη, και δεδομένου του ιστορικού του έργου και της αναξιοπιστίας κυβερνήσεων και εργολάβων οι Θεσσαλονικείς να μη μπορούν να αισθάνονται σίγουροι για την τήρηση του νέου χρονοδιαγράμματος που κάνει λόγο για παράδοση το 2024, ωστόσο ο κ. Ταχιάος αποκαλύπτει τι υπηρεσίες θα... έχουν οι Θεσσαλονικείς. «Για παράδειγμα ότι θα μπορούμε να περνάμε τις πύλες του μετρό με μία εφαρμογή στο κινητό, με τον ίδιο τρόπο που πληρώνουμε πλέον με το Wallet, χωρίς την έκδοση φυσικού εισιτηρίου, δηλαδή χάρτινου, θα τις μάθετε στην πορεία, καθώς ο ανάδοχος της κατασκευής, ο operator, ο ΟΣΕΘ, ο ΟΑΣΘ και εμείς στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. θα ολοκληρώνουμε, καθένας με τον δικό του ρόλο και όλοι μαζί από κοινού, την διαδικασία αναδιάρθρωσης των δημοσίων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, που ήδη έχει ξεκινήσει», γράφει ο πρόεδρος της «Ελληνικό Μετρό»

Ολόκληρη η ανάρτηση του Ν. Ταχιάου:

«Ιδού λοιπόν ένα άλμα στην πορεία για την παράδοση σε λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης. Κυρίως όμως, ένα ποιοτικό άλμα στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Με την εμπειρία της Κοπεγχάγης, το μετρό της οποίας αποτέλεσε πρότυπο στον σχεδιασμό του δικού μας, η νέα εταιρία – όχημα ειδικού σκοπού που θα δημιουργηθεί από την κοινοπραξία THEMA, δεσμεύεται να παρέχει στους Θεσσαλονικείς και τους επισκέπτες της πόλης πρωτίστως ασφαλείς και φυσικά αξιόπιστες μετακινήσεις στο πολιτισμένο περιβάλλον ενός υπερσύγχρονου δικτύου. Και φυσικά, μετά την πάροδο του συμβατικού χρόνου να παραδώσει στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. και στον επόμενο operator ένα καλά συντηρημένο και σε εξαιρετική κατάσταση μετρό.

Είμαι βεβαίως πως η απόφαση να επιλεγεί η λύση ιδιώτη λειτουργού για το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι σοφή και θα δικαιωθεί από το αποτέλεσμα. Και ΠΡΟΣΟΧΗ στην σπέκουλα: ο ιδιώτης λειτουργός ΔΕΝ έχει καμία ανάμειξη στην χρέωση των μετακινήσεων στους χρήστες του μετρό. Την τιμή του εισιτηρίου που θα πληρώνουν οι επιβάτες, την ορίζει και θα την ορίζει το κράτος και επαναλαμβάνω πως σε όλα τα σενάρια που έχω δει, οι Θεσσαλονικείς μπορούν να είναι βέβαιοι πως θα μετακινούνται με ένα πολύ φτηνό εισιτήριο, της τάξης αυτού που σήμερα χρεώνει ο ΟΑΣΘ και μάλιστα με μετεπιβιβάσεις μεταξύ των δύο μέσων, του μετρό και των λεωφορείων.

Τις υπόλοιπες λεπτομέρειες, για παράδειγμα ότι θα μπορούμε να περνάμε τις πύλες του μετρό με μία εφαρμογή στο κινητό, με τον ίδιο τρόπο που πληρώνουμε πλέον με το Wallet, χωρίς την έκδοση φυσικού εισιτηρίου, δηλαδή χάρτινου, θα τις μάθετε στην πορεία, καθώς ο ανάδοχος της κατασκευής, ο operator, ο ΟΣΕΘ, ο ΟΑΣΘ και εμείς στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. θα ολοκληρώνουμε, καθένας με τον δικό του ρόλο και όλοι μαζί από κοινού, την διαδικασία αναδιάρθρωσης των δημοσίων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, που ήδη έχει ξεκινήσει.

Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στα στελέχη της Ελληνικό (πρώην Αττικό) Μετρό Α.Ε. που σχεδίασαν, ωρίμασαν και έφεραν σε πέρας ένα τόσο δύσκολο έργο, όπως είναι η ανάθεση της λειτουργίας και συντήρησης του μετρό Θεσσαλονίκης μέσω μίας ακέραιας και διαφανούς διαγωνιστικής διαδικασίας. Τους ευχαριστώ όλους. Respect!»

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.