ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νίκος Ταχιάος: «Προτεραιότητα το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας»

MakThes Team29 Απριλίου 2024

Σε αυτοψίες στα εργοτάξια των ενεργών συμβάσεων που αφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, στο Λουτράκι και το Ρίο, προέβη ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, την συνοδευόμενος από στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ και εκπροσώπους των εργοληπτριών εταιριών.

«Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, όπως έχει αναφέρει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι προτεραιότητα», σημείωσε ο Υφυπουργός κατά την επίσκεψή του στα εργοτάξια. Επεσήμανε δε, τις 15 παρεμβάσεις για την ανάταξη του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και την έκτακτη χρηματοδότηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ Α.Ε.) με ποσό ύψους 25 εκατ. με σκοπό τη ριζική ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) που ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο κ. Ταχιάος, τόνισε παράλληλα τη σημασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Βόρειου τμήματος της Πελοποννήσου με την Αττική. «Η σύνδεση θα δώσει εναλλακτικές στην μετακίνηση των κατοίκων και θα συμβάλει στην ανάπτυξη των κοντινών με τη Αττική περιοχών της Πελοποννήσου».

Στο Ρίο, ο Νίκος Ταχιάος επισκέφθηκε εργοτάξιο της γραμμής «Ψαθόπυργος- Ρίο- Μποζαΐτικα». Το πρώτο τμήμα του έργου, «Ψαθόπυργος- Ρίο», εκτελείται στο πλαίσιο σύμβασης η οποία έχει ενταχθεί στη Δράση CEF 2014-2020, ύψους περίπου 70 εκατομμυρίων ευρώ, με υποχρέωση ολοκλήρωσης έως τις 31/12/2025, ενώ θα απαιτηθούν και επιπρόσθετοι εθνικοί πόροι. Το τμήμα «Ρίο- Μποζαΐτικα» έχει περιληφθεί στην μελέτη του έργου «Κατασκευή νέας διπλής γραμμής Ρίο – Πάτρα» για το οποίο έχει υποβληθεί τον Ιανουάριο του 2024 αίτημα χρηματοδότησης από το πρόγραμμα CEF 2.

Στο Λουτράκι, ο Υφυπουργός επέβλεψε τις εργασίες για την αναβάθμιση του δικτύου στο τμήμα «Ισθμός- Λουτράκι» και τη διασύνδεσή της γραμμής, με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών- Κιάτο». Στο πλαίσιο του έργου, έχουν ήδη εκτελεσθεί εργασίες υποδομής, επιδομής, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, κατασκευής των αποβαθρών και ανακαίνισης και διαμόρφωσης των κτηρίων και των περιβαλλόντων χώρων, οι οποίες διαμορφώνουν το ποσοστό υλοποίησης στο 50%.

«Εργαζόμαστε με σχέδιο, για την υλοποίηση των έργων που θα φέρουν με ασφάλεια το τρένο στην περιοχή της Πάτρας και στο Λουτράκι. Χρειάζεται πολλή δουλειά, ώστε να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας προς ένα μέσο που αποτελεί μία περιβαλλοντικά φιλική, γρήγορη και οικονομική λύση μετακίνησης και ταυτόχρονα, ένα σημαντικό εργαλείο οργάνωσης του χώρου, που μπορεί να συμβάλει στην αποσυμφόρηση της Αττικής και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της και αυτών της ευρύτερης περιοχής», προσέθεσε ο Υφυπουργός.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.