Σε νυχτερινές εργασίες στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, είναι αποφασισμένη να προχωρήσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε μια προσπάθεια να αποφευχθεί το κυκλοφοριακό “κομφούζιο” που παρατηρείται το πρωί και το μεσημέρι, όποτε εργάζονται τα συνεργεία.
Αυτό το διάστημα συνεργεία της διεύθυνσης Υποδομών και Δικτύων της ΠΚΜ εκτελούν προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης του οδοστρώματος και ασφαλτοστρώσεις σε πολλά τμήματα του δρόμου, από το ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου έως το νοσοκομείο Αγίου Παύλου στο Φοίνικα.
Ωστόσο αυτό έχει ως αποτέλεσμα να σχηματίζονται ατελείωτες ουρές χιλιομέτρων στον περιφερειακό, προκαλώντας, για άλλη μια φορά, μεγάλη ταλαιπωρία και εκνευρισμό σε χιλιάδες διερχόμενους οδηγούς.
Το αίτημα για τη υλοποίηση όλων των εργασιών τις νυχτερινές ώρες, υποβλήθηκε εδώ και καιρό στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης, προκειμένου η περιφέρεια να πάρει τη σχετική έγκριση, ωστόσο οι υπηρεσίες της δεν έχουν απαντήσει ακόμα.
«Δεν ξέρω γιατί δεν μας έχουν απαντήσει ακόμα, παρότι υποβάλαμε εγκαίρως τα αίτημα, αλλά η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη και η απόφαση μας να κάνουμε τη νύχτα τις εργασίες, θεωρώ ότι θα δώσει λύση στην ταλαιπωρία που υφίστανται οι οδηγοί» τόνισε στο makthes.gr ο αντιπεριεφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Πάρις Μπίλιας.
Ανέφερε ακόμη πως δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που υπηρεσίες του κράτους, λόγω της γραφειοκρατίας, γίνονται μέρος του προβλήματος, αντί της λύσης του. «Βρισκόμαστε σε κατάσταση άτυπης ομηρίας από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, η οποία θα μπορούσε να εξετάσει κατά προτεραιότητα το αίτημα της περιφέρειας, καθώς πρόκειται για την ασφάλεια των πολιτών. Αντ΄ αυτού περιμένουμε πότε και αν το κάνει δεκτό για να αρχίσουμε νύχτα τις εργασίες» είπε φανερά ενοχλημένος ο αντιπεριφερειάρχης.
Ταλαιπωρίας συνέχει το επόμενο διάστημα
Ο ίδιος αναφερόμενος στα έργα, περιέγραψε ότι την προηγούμενη εβδομάδα, στο πλαίσιο επιθεώρησης των εργασιών στον περιφερειακό, βρέθηκε αντιμέτωπος με την οργή και το θυμό εκατοντάδων οδηγών που καθυστερούσαν σημαντικά να φτάσουν στον προορισμό τους.
«Είναι δικαιολογημένες οι αντιδράσεις του κόσμου, γιατί ταλαιπωρείται κάθε φορά που έχουμε προγραμματισμένες εργασίες, ωστόσο θα πρέπει να καταλάβουν κάποια στιγμή τα έργα, πρέπει να τελειώνουν, καθώς ακολουθούν και άλλα τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και σε άλλες περιφερειακές ενότητες» σημείωσε ο κ. Μπίλιας.
Η ταλαιπωρία όμως των οδηγών δεν πρόκειται να σταματήσει άμεσα στην περιφερειακή οδό, καθώς όπως εξήγησε ο κ. Μπίλιας, οι εργασίες θα συνεχίζονται ως τα τέλη Μαίου και μετά θα ξαναρχίσουν το φθινόπωρο στα μέσα Σεπτεμβρίου.
Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 10 εκατ. ευρώ και αφορά σε εργασίες συντήρησης και ασφαλτόστρωσης σε μήκος περίπου 13 χιλιομέτρων.