Το πρωί της Τετάρτης έξι λεωφορεία σταματημένα στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης είχαν πρόβλημα με τις κολόνες τους. Έξι! Τα δυο από αυτά, το 692 και το 695, τα βλέπετε στις φωτογραφίες.
Νωρίτερα το πρωί, σημειώθηκε μια σοβαρότατη ζημιά στο λεωφορείο 480 που εκτελούσε το δρομολόγιο 25, όταν βγαίνοντας από το τέρμα της Νεάπολης έσπασε η βάση της μπάρας του τιμονιού.
Ο στόλος του ΟΑΣΘ διαλύεται. Στους δρόμους κυκλοφορούν λεωφορεία με διαρροή λαδιού, με σοβαρές βλάβες και σε πολύ κακή κατάσταση. Σε αυτά, να προστεθεί η υπερφόρτωση των οχημάτων καθώς τα δρομολόγια δεν επαρκούν για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό που συνωστίζεται σε απάνθρωπες συνθήκες. Μπορούμε όλοι να αντιληφθούμε τι κινδύνους συνεπάγονται όλοι αυτοί οι παράγοντες για την ασφάλεια των επιβατών και των οδηγών του Οργανισμού, οι οποίοι είναι ιδιαιτέρως ανήσυχοι.
Κι ενώ αυτά συμβαίνουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, πανικόβλητη η διοίκηση του ΟΑΣΘ σκέφτεται την αγορά μεταχειρισμένων λεωφορείων. Γι' αυτόν το σκοπό, ο διευθύνων σύμβουλος Σάββας Παναγιωτίδης ετοιμάζεται στο προσεχές διάστημα να μεταβεί στην Ιταλία για αναζήτηση οχημάτων. Μαζί του θα ταξιδέψει ο διευθυντής Συντήρησης Νίκος Κωνσταντινίδης καθώς και δύο τεχνικοί.
Είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που ο ΟΑΣΘ θα αναζητήσει μεταχειρισμένα λεωφορεία για αγορά. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο τρόπος που θα βρουν για μπορέσουν να τα προμηθευτούν, καθώς δεν υπάρχει χρόνος για διαγωνισμό αλλά ούτε και τρόπος, με τον Οργανισμό να βρίσκεται σε εκκαθάριση. Άραγε ποια θα είναι η διαδικασία και πώς θα νομιμοποιηθεί;