ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Γιατί ο επιβάτης γρονθοκόπησε τον οδηγό

Βιολέτα Φωτιάδη28 Σεπτεμβρίου 2022

Στο νοσοκομείο κατέληξε χθες τα ξημερώματα ένας οδηγός του ΟΑΣΘ όταν επιβάτης τού επιτέθηκε και τον γρονθοκόπησε. Το περιστατικό συνέβη στη 1 τα ξημερώματα της Τρίτης, στο νυχτερινό δρομολόγιο προς το αεροδρόμιο και συγκεκριμένα στη στάση της Καμάρας. Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Γιάννη Δήμκα, ο οδηγός δεν πρόλαβε καν να καταλάβει τι ακριβώς έγινε όταν ο επιβάτης έτρεξε προς το μέρος του και τον χτύπησε.

Ειδικότερα ο κ. Δήμκας αναφέρει στο makthes.gr πως κατά την άφιξη του λεωφορείου στην Καμάρα, ο οδηγός άνοιξε τις πόρτες για να αποβιβαστούν κάποιοι επιβάτες και να επιβιβαστούν άλλοι που περίμεναν στη στάση με το λεωφορείο να γεμίζει σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.

Όταν έκλεισαν οι πόρτες ένας επιβάτης από το πίσω μέρος του οχήματος φώναξε στον οδηγό πως έχει πιαστεί στην πόρτα ένα παιδί με τον επιβάτη να κινείται προς την θέση του οδηγού. Όσο οι δύο άντρες συζητούν ένας άλλο επιβάτης τρέχει προς τον οδηγό, τον γρονθοκοπεί και έπειτα και οι δύο αποβιβάζονται βιαστικά από το όχημα.

«Ο οδηγός δεν αντιλήφθηκε κάποιο παιδί να έχει πιαστεί σε πόρτα και όσο συζητούσε με τον επιβάτη τι έγινε και αν χτύπησε κάποιος έρχεται ένας δεύτερος επιβάτης από πίσω, τον χτυπάει και φεύγουν. Υποτίθεται ότι ένα παιδί ήθελε να ανέβει και πιάστηκε στην πόρτα αλλά ο οδηγός δεν είδε κανένα παιδί», εξηγεί ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ και συμπληρώνει πως ο οδηγός είναι καλά στην υγεία του και μετά τη διακομιδή του σε νοσοκομείο διαπιστώθηκε ότι δεν επρόκειτο για σοβαρό τραυματισμό.

Τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό και οι καθυστερήσεις το "μήλον της Έριδος"

Ωστόσο, το σημερινό περιστατικό βίας σε δρομολόγιο του οργανισμού ήρθε να προστεθεί στην ήδη μεγάλη λίστα συμβάντων που αφορούν διαπληκτισμούς και συγκρούσεις στον ΟΑΣΘ τόσο μεταξύ των επιβατών όσο και μεταξύ των οδηγών και του κοινού.

Ο κ. Δήμκας κάνει λόγο μάλιστα για καθημερινό φαινόμενο το οποίο «πάντα υπήρχε» αλλά εντάθηκε κυρίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας με τις συνηθέστερες αφορμές να αποτελούν τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό και οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια.

«Συνήθως οι τσακωμοί ξεκινάνε για τις μάσκες. Πλέον μόνο ένα 20% των επιβατών φορούν μάσκα. Έλεγχος δεν υπάρχει και προφανώς αυτό τον έλεγχο δεν μπορεί να τον κάνει ο ΟΑΣΘ ή οδηγός. Πρέπει να γίνει από την αστυνομία. Υπάρχει ΦΕΚ που προβλέπει την υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής προστασίας στα λεωφορεία αλλά το έχουν βγάλει μόνο για να υπάρχει. Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα», επισημαίνει ο κ. Δήμκας και συμπήρώνει πως «από εκεί και πέρα οι διαπληκτισμοί αφορούν κυρίως τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια οι οποίες όμως μπορεί να συμβαίνουν για διάφορους λόγους και εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες όπως έλλειψη λεωφορείων, οι πορείες κλπ. Δυστυχώς όμως ο πρώτος άνθρωπος με τον οποίο έρχεται σε επαφή ο επιβάτης είναι ο οδηγός και ξεσπάει εκεί.»

Τέλος, ο πρόεδρος των εργαζομένων του οργανισμού σχολιάζει πως σε κάποιες περιπτώσεις φταίει το κοινό και σε κάποιες άλλοι οι εργαζόμενοι:

«Δεν θέλει και πολύ στα τόσα άτομα που μεταφέρουμε καθημερινά κάποιος να ξεκινήσει ένα καβγά και να καταλήξουμε σε περιστατικά όπως το σημερινό. Αντίστοιχα σε κάποιες περιπτώσεις θα φταίξουν και οι οδηγοί. Είναι λογικό να γίνονται λάθη και από τις δύο πλευρές και όπως δεν είναι σωστοί όλοι οι επιβάτες έτσι δεν είναι σωστοί και όλοι οι εργαζόμενοι και αυτό συμβαίνει σε όλους τους χώρους», καταλήγει ο κ. Δήμκας.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.