ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Περισσότερα από 500 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης- "Εκπλήξεις" υπόσχεται η διοίκηση του Οργανισμού

Βαγγέλης Στολάκης08 Σεπτεμβρίου 2021

Με σύνθημα «Ο ΟΑΣΘ γίνεται 65 ετών και τα έχει… 500» ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης «τρέχει» καμπάνια με σκοπό να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των επιβατών, σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις πληρότητες των οχημάτων.

Στο πλαίσιο της 85ης ΔΕΘ HELEXPO ο ΟΑΣΘ θα διαθέτει περίπτερο εντός του περιπτέρου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών παρουσιάζοντας στους επισκέπτες της φετινής διοργάνωσης το έργο που έχει γίνει μέχρι σήμερα από την διοίκηση.

«Με τον ΟΑΣΘ μετακινούμαστε με ασφάλεια αλλά και σύμφωνα με τους πιο αυστηρούς κανόνες υγιεινής! Κάθε λεωφορείο του ΟΑΣΘ απολυμαίνεται κάθε βράδυ» αναφέρεται στο ενημερωτικό φυλλάδιο που θα κυκλοφορήσει εντός ΔΕΘ.

Σύμφωνα με την διοίκηση ο «ΟΑΣΘ πέρασε σε νέα εποχή» και πλέον διαθέτει περισσότερα από 500 λεωφορεία από τα 235 του Ιουλίου το 2019. Οι επιτελείς μάλιστα του Οργανισμού ισχυρίζονται πως για πρώτη φορά στην ιστορία της Θεσσαλονίκης διατίθενται κατά μέσο όρο 500 λεωφορεία. Αναλυτικότερα, από τα 80 λεωφορεία που μισθώθηκαν μέσω leasing με την νέα σύμβαση έχουν ήδη φτάσει στη Θεσσαλονίκη τα 58 εκ των οποίων 42 είναι διαθέσιμα για να βγουν στους δρόμους. Εκτός από αυτά, στην δυναμική του Οργανισμού έχουν περιέλθει και 49 λεωφορεία που αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης από την Λειψία (σήμερα κυκλοφορούν 20 στους δρόμους), άλλα 180 επίσης με την μέθοδο του Leasing έχουν μισθωθεί, ενώ τα αστικά του ΟΑΣΘ είναι περίπου 150.


Όπως ανέφερε σε συνάντηση που είχε με δημοσιογράφους ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας «για να καλυφθούν οι ανάγκες του Πολεοδομικού Συγκροτήματος Θεσσαλονίκης απαιτούνται 397 αστικά».

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα το προσεχές διάστημα αναμένεται να είναι έτοιμος ο διαγωνισμός για το… lifting των αστικών του δήμου, καθώς θα πρέπει να γίνου εργασίες, να αντικατασταθούν ανταλλακτικά, να τοποθετηθούν κλιματιστικά κ.α., ενώ κι άλλος διαγωνισμός που θα αφορά την απόσυρση περίπου 150-200 παλαιών λεωφορείων του Οργανισμού.

Όπως ανέφερε ο κ. Σκόδρας τη δεδομένη χρονική στιγμή οι πληρότητες των αστικών είναι απογοητευτικές, ενώ εκτιμάται πως κινούνται στο 25%. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο κόσμος δεν κυκλοφορεί με το αστικό. Είναι ενδεικτικό πως τα έσοδα του Οργανισμού από τις πωλήσεις εισιτηρίων ανέρχονται κάτω από ένα εκατομμύριο ευρώ το μήνα το 2020, όταν το 2019 κάθε μήνα έμπαιναν στα ταμεία περίπου 3.000.000 ευρώ.

Ο κ. Σκόδρας προανήγγειλε «εκπλήξεις» και σε ό,τι αφορά το σύστημα της τηλεματικής, η οποία όπως είπε «αναβαθμίζεται».

Στους σχεδιασμούς της διοίκησης του Οργανισμού περιλαμβάνεται και η εκπόνηση έρευνας κοινού με ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά σε μια προσπάθεια να υπάρξει αναδιάρθρωση των γραμμών και ειδικότερα στη δυτική Θεσσαλονίκη, μιας και το 50% των επιβατών που χρησιμοποιούν αστικά λεωφορεία ζουν στην δυτική πλευρά της πόλης. Ανοικτό παραμένει και το ενδεχόμενο να αλλάξουν τοποθεσία οι στάσεις προκειμένου να εξυπηρετούνται καλύτερα οι επιβάτες.

Σε ό,τι αφορά τους ανεμβολίαστους υπαλλήλους του Οργανισμού, ο κ. Σκόδρας εκτίμησε πως τα ποσοστά είναι παρόμοια με εκείνα του γενικού πληθυσμού, δηλαδή παραμένει ανεμβολίαστο ένα 40%.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.