Άλλη εκδοχή δίνει ο ΟΑΣΘ για το συμβάν που ανέδειξε το makthes.gr με λεωφορείο της γραμμής 57 στις 26 Ιουλίου και οδήγησε σε πόλεμο ανακοινώσεων μεταξύ του Οργανισμού και της επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί», Κατερίνας Νοτοπούλου.
Ο ΟΑΣΘ επικοινώνησε σήμερα ηλεκτρονικά με το makthes.gr, τονίζοντας ότι η μηχανή του αστικού δεν πήρε φωτιά αλλά... νερό.
Υπενθυμίζεται ότι στις 27 Ιουλίου, η Κ. Νοτοπούλου εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, πως «ένα ακόμη λεωφορείο του ΟΑΣΘ με επιβάτες τυλίχθηκε χθες στις φλόγες ενώ εκτελούσε δρομολόγιο. Το γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί σε άλλες παρόμοιες αυταναφλέξεις, όπως αυτές των λεωφορείων της Λειψίας, δημιουργώντας ανησυχίες στο επιβατικό κοινό και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης». Επιπλέον, η κ. Νοτοπούλου καταλόγισε τεράστιες ευθύνες στην κυβέρνηση και στη διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης, για την απαξίωση του στόλου του ΟΑΣΘ.
Ακολούθως, ο οργανισμός απάντησε υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ψευδή είδηση (σ.σ. fake news). «Το μόνο πρόβλημα για την κ. Νοτοπούλου και τους συν αυτή, είναι ότι οι πολίτες θυμούνται και δεν ξεχνούν, βλέπουν και συγκρίνουν. Βλέπουν ότι ο αριθμός των λεωφορείων σε κυκλοφορία καθημερινά διπλασιάστηκε. Διαπιστώνουν ότι μπορούν να ανέβουν στα λεωφορεία και πλέον δεν συνωστίζονται. Ταυτόχρονα σκέφτονται τι θα συνέβαινε αν η κατάσταση που νοσταλγεί η κ. Νοτοπούλου συνεχιζόταν και την δύσκολη περίοδο της πανδημίας…», ανέφερε σε άλλο σημείο ο ΟΑΣΘ.
Αμέσως μετά, η κ. Νοτοπούλου εξέδωσε νέα ανακοίνωση-απάντηση στον ΟΑΣΘ, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως «στην προσπάθειά τους να καλύψουν τις ευθύνες τους αναφέρονται στις συνεχείς αναφλέξεις στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ ως ένα σύνηθες γεγονός στην Ευρώπη και στην Αμερική. Πρωτοφανές ψέμα».
Διερωτήθηκε μάλιστα εάν «Είναι ή δεν είναι ο ΟΑΣΘ υπεύθυνος για τη συντήρηση και τον έλεγχο των λεωφορείων του ΟΑΣΘ; Φέρει ή δε φέρει ευθύνη για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών;».
Σήμερα πάντως, ο ΟΑΣΘ ανέφερε, μεταξύ άλλων στο makthes.gr, τα εξής αναφορικά με τη βλάβη στο λεωφορείο της γραμμής 57: «Η πραγματικότητα είναι ότι παρουσιάστηκε βλάβη στο σύστημα αέρα, η οποία επέφερε διαρροή νερού στον κινητήρα.
«Δεν μαζεύει αέρα. Έχει βούλωμα στο σύστημα αέρα και πετάει νερά από το καζανάκι νερού». Έτσι περιγράφεται στο επίσημο δελτίο δήλωσης βλάβης (επισυνάπτεται), το πρόβλημα που παρουσιάστηκε το μεσημέρι της Δευτέρας σε λεωφορείο της γραμμής 57.
Πρόκειται για μία βλάβη που θα μπορούσε να συμβεί οπουδήποτε, σε οποιοδήποτε όχημα. Σίγουρα δεν πήρε φωτιά η μηχανή, δεν υπήρξαν «φλόγες», ούτε καν σπινθήρες –παρά μόνον υδρατμοί-. Οι επιβάτες δεν χρειάστηκε να «σωθούν», παρά μόνον να αποβιβαστούν για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους με άλλο όχημα, αφού το συγκεκριμένο έπρεπε να επισκευαστεί.
Συνεπώς, το σχετικό δημοσίευμα είναι απολύτως ανακριβές και δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις στους πολίτες που μετακινούνται με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, σε μία χρονική περίοδο μάλιστα που ο Οργανισμός έχει διπλασιάσει το στόλο των οχημάτων που κυκλοφορούν καθημερινά στη Θεσσαλονίκη. Επιπλέον, τέτοιου είδους δημοσιεύματα δίνουν τροφή σε ορισμένους (γνωστούς και μη εξαιρετέους) που αναζητούν ευκαιρίες δήθεν «δικαίωσης».
Για τους λόγους αυτούς παρακαλούμε να προχωρήσετε σε διόρθωση του ανακριβούς δημοσιεύματος και ζητούμε εφεξής να επιβεβαιώνετε με τον ΟΑΣΘ την ακρίβεια τέτοιων «πληροφοριών».
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε διευκρίνιση».
Ακολουθεί το δελτίο δήλωσης βλάβης για το συγκεκριμένο λεωφορείο, όπως την επισυνάπτει ο ΟΑΣΘ: