Ολοένα και περισσότερους περιορισμούς βάζουν οι Έλληνες καταναλωτές στην καθημερινότητά τους, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν την ενεργειακή κρίση.
Στις 19-26 Σεπτεμβρίου η Focus Bari | YouGov επανέλαβε μετά από αίτημα πελατών της την πανελλήνια έρευνα που πραγματοποίησε τον Απρίλιο του 2022 σχετικά με την ακρίβεια. Η τωρινή μέτρηση αποκαλύπτει συγκλονιστικά αποτελέσματα:
- Η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων θεωρεί ότι εκτός από τις τιμές καυσίμων, πετρελαίου και ειδών σουπερμάρκετ, έχουν ανέβει οι τιμές σχεδόν όλων των προϊόντων και υπηρεσιών
- Σαν αποτέλεσμα, σήμερα το 97%--ουσιαστικά όλοι--οι Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μια περικοπή εξόδων και γενικότερα οικονομία
- Επιλέγουν οικονομικότερους τρόπους διασκέδασης, λιγότερα ταξίδια και διακοπές και μείωση κατανάλωσης σε αγορές και υπηρεσίες
- Αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις, εξετάζουν πολλές και διαφορετικές εναλλακτικές προτού προβούν σε κάποια αγορά και αγοράζουν τα απολύτως απαραίτητα, έχοντας επαναπροσδιορίσει τις ανάγκες τους
- Το 60% των Ελλήνων σήμερα κάνουν περικοπές επειδή δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ το 40% κάνουν οικονομία προληπτικά, επειδή φοβούνται ότι «τα χειρότερα έρχονται»!