ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Οι πολίτες κάνουν τα παράπονά τους στον δήμαρχο με… βιντεοκλήση!

Βαγγέλης Στολάκης29 Ιουνίου 2021


Μια νέα, καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει ο δήμος Πυλαίας- Χορτιάτη στους δημότες του στον απόηχο της… πανδημίας. Τους δίνει τη δυνατότητα να συναντήσουν τον δήμαρχο Ιγνάτιο Καϊτεζίδη, να συζητήσουν μαζί του και να του κάνουν… παράπονα, γρήγορα, ανέξοδα, χωρίς ταλαιπωρία, online μέσω ειδικής πλατφόρμας.

Η υπηρεσία τέθηκε σε λειτουργία πριν από περίπου ένα μήνα και ήδη, όπως δηλώνει στο makthes.gr ο δήμαρχος Πυλαίας- Χορτιάτη και πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης έχει πραγματοποιήσει δεκαπέντε τηλε-ραντεβού.

Η υπηρεσία προσφέρεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας mayor-online.gr. Ο πολίτης, χωρίς να χρειάζεται να καλεί στο γραφείο δημάρχου και να συνομιλεί με γραμματείς και συνεργάτες για ένα ραντεβού, έχει τη δυνατότητα να το «κλείσει» απευθείας μόνος του, σε μέρα και ώρα που το υποδεικνύει το σύστημα βάσει της διαθεσιμότητας του δημάρχου και του προγράμματός του. Τα βήματα είναι απλά: ο πολίτης κλείνει το ραντεβού, λαμβάνει ένα e-mail ή sms επιβεβαίωσης (στη συνέχει επικοινωνεί κάποιος συνεργάτης για την επιβεβαίωση λήψης του σχετικού συνδέσμου στον οποίο πρέπει να συνδεθεί μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, tablet ή κινητού τηλεφώνου) και την προκαθορισμένη ημέρα και ώρα πραγματοποιεί βιντεοκλήση απευθείας με τον δήμαρχο.

Τα τηλε-ραντεβού έχουν προκαθορισμένο χρόνο, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της βιντεοκλήσης υπάρχει χρονόμετρο που μετρά αντίστροφα ειδοποιώντας τον χρήστη για τον υπολειπόμενο χρόνο ώστε να τηρείται η αξιοπιστία των ραντεβού.

Η βιντεοκλήση πραγματοποιείται με αυξημένη ασφάλεια χωρίς την απαίτηση προεγκατάστασης κάποιου ειδικού λογισμικού για τον πολίτη, μέσα από τον φυλλομετρητή του (browser), είτε από το κινητό του, είτε από κάποιον σταθερό/φορητό υπολογιστή και μάλιστα ανέξοδα.

«Πρόκειται για μια νέα εφαρμογή που έρχεται να αντικαταστήσει τα παραδοσιακά ραντεβού του δημάρχου με τους δημότες. Είναι ένας συντομότερος τρόπος τετ α τετ επικοινωνίας με τους συμπολίτες μας. Φανταστείτε, πόσο χρόνο χρειάζεται ένας συμπολίτης μας από το Φίλυρο μέχρι να μεταβεί στο Πανόραμα όπου βρίσκεται το δημαρχείο για να συναντηθεί μαζί μου. Εάν μάλιστα, κάποιο ραντεβού καθυστερήσει, θα καθυστερήσει και το επόμενο και πάει λέγοντας. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε τη χρονική διάρκεια του κάθε ραντεβού» τονίζει ο κ. Καϊτεζίδης.

Η νέα αυτή υπηρεσία που παρέχεται δίνει τη δυνατότητα, όπως λέει ο δήμαρχος Πυλαίας- Χορτιάτη, της απευθείας επικοινωνίας του πολίτη με τον δήμαρχο χωρίς διαμεσολαβητές.

«Οι πολίτες το αντιμετωπίζουν θετικά. Κυρίως οι νεότερες γενιές. Είναι ένας ωραίος τρόπος επικοινωνίας με τους νέους μας. Είναι μια άμεση και αντιγραφειοκρατική μορφή επικοινωνίας» τονίζει ο κ. Καϊτεζίδης.

Η ιδέα «γεννήθηκε» κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν διαπιστώθηκε πως η εξυπηρέτηση των πολιτών μπορεί να γίνει αποκλειστικά ηλεκτρονικά εξαιτίας των μέτρων που είχαν επιβληθεί. Ο δήμος Πυλαίας- Χορτιάτη ήρθε σε επαφή με τους δημιουργούς της πλατφόρμας και μετά από κάποιες τροποποιήσεις την υιοθέτησε.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.