Τρόπους ένταξης των παιδιών προσφύγων και μεταναστών στην εκπαίδευση, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού που έχει καταστεί πιο αναγκαία η χρήση αποτελεσματικών ψηφιακών εργαλείων διδασκαλίας, συζήτησαν οι συμμετέχοντες σε διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε το ΚΜΟΠ – Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας.
Στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε προ ημερών, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας “Integrated: Promoting Meaningful Integration of 3rd Country National Children to Education”για την ενίσχυση της συμμετοχής των παιδιών υπηκόων τρίτων χωρών στην εκπαίδευση, συμμετείχαν περισσότεροι από 70 εκπαιδευτικοί, εκπρόσωποι εθνικών και ευρωπαϊκών φορέων και εκπαιδευτικών αρχών.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκε η online εκπαιδευτική πλατφόρμα “Integrated”, που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος. Στόχος της είναι να διευκολύνει την ένταξη στο εκπαιδευτικό περιβάλλον μαθητών και μαθητριών υπηκόων τρίτων χωρών, παρέχοντας εκπαιδευτικές υπηρεσίες στους μαθητές/τριες, στους καθηγητές/τριες και στους/στις προσωπικούς μέντορες των μαθητών/τριών. Επιπλέον, η πλατφόρμα διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευτικών και των οικογενειών με μεταναστευτικό υπόβαθρο, επιτρέποντας στους γονείς να παραμένουν ενήμεροι για τη σχολική πρόοδο των παιδιών τους.
Στη διαδικτυακή συνάντηση, συζητήθηκαν επίσης τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του έργου “Integrated” σε συνολικά 13 σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Ισπανία, ενώ οι εταίροι παρουσίασαν τα συμπεράσματα και τις προτάσεις τους αναφορικά με τις εκπαιδευτικές ανάγκες των νεοαφιχθέντων μαθητών υπηκόων τρίτων χωρών.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα IntegratEd μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=grUbW41AVxI
Επισκεφθείτε την εκπαιδευτική πλατφόρμα