ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: Ξανά στη μάχη με «όπλα» νέες καμπάνιες και social media

Βαγγέλης Στολάκης24 Δεκεμβρίου 2023

Η επιλογή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκου Ανδρουλάκη να βρεθεί και φέτος -όπως έκανε και πέρσι, στη Θεσσαλονίκη της οποίας είναι βουλευτής τις ημέρες των Χριστουγέννων δεν είναι τυχαία. «Είναι ένα ακόμα ένα στοιχείο που δείχνει ότι ο πρόεδρος επέλεξε τη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια για να αναδείξει τα προβλήματα της περιοχής και παράλληλα με την παρουσία του να ενισχύσει τα ποσοστά του κόμματος που και στη Θεσσαλονίκη όπως και στα υπόλοιπα αστικά κέντρα δεν είναι υψηλά σε σύγκριση με την επαρχία» έλεγε στη «ΜτΚ» στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης εξηγώντας τους λόγους που ο κ. Ανδρουλάκης κράτησε την έδρα στην Α’ Θεσσαλονίκης και παράλληλα δημιούργησε Γραφείο Προέδρου στην πόλη.

Η ατζέντα των συναντήσεων και των επαφών του Νίκου Ανδρουλάκη στη Θεσσαλονίκη στην οποία θα βρεθεί τα Χριστούγεννα είναι υπό διαμόρφωση. Ωστόσο, έχει «κλειδώσει» η επίσκεψη του προέδρου του κόμματος το πρωί της Τετάρτης 27 Δεκεμβρίου Παιδοογκολογικό Τμήμα του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου όπου θα ευχηθεί για τα Χριστούγεννα στους μικρούς ασθενείς και τις οικογένειές τους, θα τους μοιράσει δώρα και θα συναντηθεί με τους εκπροσώπους των εργαζομένων του νοσοκομείου. 

Επίσης, σε συνέχεια του κύκλου των επαφών που ξεκίνησε την προηγούμενη φορά που βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη με αυτοδιοικητικούς (η αρχή έγινε με τον νέο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη) ο κ. Ανδρουλάκης αυτή τη φορά σύμφωνα με πληροφορίες θα συναντηθεί με τους νέους δημάρχους Καλαμαριάς και Θερμαϊκού, Χρύσα Αράπογλου και Θοδωρή Τζέκο, αντίστοιχα, ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και σύσκεψη με τα μέλη των δύο νομαρχιακών επιτροπών ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ στο νομό Θεσσαλονίκης. Θα είναι η πρώτη φορά άλλωστε που ο Νίκος Ανδρουλάκης με την ιδιότητα του προέδρου του κόμματος θα επισκεφτεί τα γραφεία των «πράσινων» Νομαρχιακών Επιτροπών Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης. Επί τάπητος αναμένεται να βρεθούν ζητήματα που αφορούν το σύνολο της κοινωνίας, όπως είναι η ακρίβεια, η στεγαστική κρίση, η Παιδεία, η Υγεία κ.τ.λ. αλλά και ειδικότερα ζητήματα της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Βόρειας Ελλάδας, με κυριότερα εκείνα των υποδομών. Εξάλλου, όπως έχει γράψει εδώ και καιρό η «ΜτΚ» πρόθεση της Χαριλάου Τρικούπη και των τοπικών οργανώσεων είναι η πραγματοποίηση ημερίδας με θέμα τις υποδομές το προσεχές διάστημα, στην οποία θα απευθύνει ομιλία ο κ. Ανδρουλάκης. 

Στην κομματική αυτή σύσκεψη πάντως, αναμένεται να ανοίξει και το ζήτημα των ευρωεκλογών, οι οποίες μπορεί να πραγματοποιηθούν τον Ιούνιο του νέου έτους, ωστόσο απαιτούν προετοιμασία από τώρα, αφού η στόχευση του ΠΑΣΟΚ να βρεθεί στη δεύτερη θέση ώστε στις επόμενες εθνικές εκλογές να διεκδικήσει την διακυβέρνηση της χώρας, είναι ξεκάθαρη. Όσοι γνωρίζουν άλλωστε καλά τον Νίκο Ανδρουλάκης ξέρουν ότι είναι υπέρμαχος της παροιμίας «των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν».

Ποδαρικό με δύο... καμπάνιες

Η Χαριλάου Τρικούπη το επόμενο διάστημα θα δώσει κεντρικά έμφαση σε δύο μεγάλα προβλήματα των Ελλήνων πολιτών. Το πρώτο είναι η ακρίβεια και το άλλο η στεγαστική κρίση. Για το λόγο αυτό ήδη στο «πράσινο» στρατόπεδο έχουν στα σκαριά δύο καμπάνιες αξιοποιώντας όλα τα... μέσα που έχουν στο «οπλοστάσιό» τους. Τις επόμενες ημέρες θα κυκλοφορήσει φυλλάδιο το οποίο θα διανεμηθεί χέρι-χέρι σε όλες τις γειτονιές και τις λαϊκές της χώρας μέσα από δράσεις τοπικών κλιμακίων.

Στο φυλλάδιο θα επισημαίνονται όλα όσα βιώνουν σήμερα οι πολίτες: μείωση αγοραστικής ικανότητας, ακρίβεια, συγκρίσεις τιμών των βασικών προϊόντων στην Ελλάδα σε σχέση με το εξωτερικό και θα υπάρχουν γραμμένες οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ: μείωση ΦΠΑ σε βασικά είδη λαϊκής κατανάλωσης, μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης, περισσότεροι έλεγχοι στην αγορά, επιβολή προστίμων κ.ά. Παράλληλα, θα «τρέξει» και ψηφιακή εκδοχή της καμπάνιας μέσα από στοχευμένα βίντεο στα social media όπου θα παρουσιάζονται οι θέσεις του κόμματος. Ταυτόχρονα, η Χαριλάου Τρικούπη θα απευθύνει κάλεσμα στους πολίτες να συμμετέχουν στη διαβούλευση του κόμματος μέσω του «ψηφιακού κόμματος», ώστε κι εκείνοι με τη σειρά τους να καταθέτουν προτάσεις προκειμένου να επικαιροποιηθούν οι θέσεις του ΠΑΣΟΚ. 

Με τον ίδιο τρόπο θα αναπτυχθεί σε μεταγενέστερο χρόνο και η καμπάνια για την στεγαστική κρίση και την κοινωνική κατοικία, όπου θα γίνονται γνωστές οι θέσεις του κόμματος για το μείζον ζήτημα της αύξησης των τιμών των ενοικίων και την ανάγκη να μεριμνήσει η πολιτεία για να ρυθμιστεί η αγορά.

Η «αξιόμαχη» αντιπολίτευση και η Κεντροαριστερά

Κάνοντας τον απολογισμό της για τη χρονιά που φεύγει η ηγετική ομάδα της Χαριλάου Τρικούπη βάζει θετικό πρόσημο. Όχι μόνο για τα αποτελέσματα των διπλών εθνικών εκλογών και την αύξηση του αριθμού των βουλευτών του κόμματος ή για τα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών όπου φάνηκε ότι το ΠΑΣΟΚ είναι η δεύτερη πολιτική δύναμη. Τόσο ο ίδιος ο πρόεδρος όσο και οι συνεργάτες του «χτίζουν» το προφίλ της αξιόμαχης αντιπολίτευσης απέναντι στην κυβέρνηση της ΝΔ και αξιολογούν πως με κάποιο τρόπο αυτό το έχουν πετύχει. Το... χτίσιμο βέβαια θα συνεχιστεί και τη νέα χρονιά που έρχεται με τις συνεχείς παρουσίες Ανδρουλάκη στη Βουλή να πολλαπλασιάζονται, όπως και τις δράσεις και τις περιοδείες εκτός Βουλής.

Μιλώντας εξάλλου για το όραμά του και τις προσδοκίες του ο κ. Ανδρουλάκης σε πρόσφατη συνέντευξή του σημείωσε: «Το όραμά μου είναι η κεντροαριστερά να ξαναγίνει κυβέρνηση κάνοντας την Ελλάδα μία κανονική ευρωπαϊκή χώρα, με καθολικό σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, με ισχυρό κοινωνικό κράτος και ανθεκτική ανταγωνιστική οικονομία που θα ανοίξει καλές θέσεις εργασίας». Απηύθυνε δε, εκ νέου κάλεσμα συστράτευσης στους ψηφοφόρους όχι μόνο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αλλά και άλλων κομμάτων: «Ο καθένας, με τη δική του προσπάθεια, ας έρθει κοντά μας να χτίσουμε τη σύγχρονη μεγάλη κεντροαριστερά. Και απευθύνομαι στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και στους ψηφοφόρους όλων των κομμάτων, που θέλουν ένα νέο μοντέλο διοίκησης και πιστεύουν στο προοδευτικό πρόσημο άσκησης πολιτικής» υπογράμμισε ο κ. Ανδρουλάκης μιλώντας στον Real FM.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 24.12.2023
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.