ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΠΚΜ: Ετοιμάζεται να δεχθεί με ασφάλεια το πρώτο κύμα τουριστών σε βουνό και θάλασσα

Φανή Σοβιτσλή02 Ιουνίου 2020

Tο πρώτο φως για τον τουρισμό και την προσέλκυση επισκεπτών στην Κεντρική Μακεδονία, μέσα από… το τούνελ της πανδημίας βλέπει η περιφέρεια, καθώς στις 15 Ιουνίου ανοίγουν τα σύνορα και οι πτήσεις για 29 χώρες, με τους πρώτους τουρίστες από Βαλκανικές χώρες να ετοιμάζονται για απόβαση σε Χαλκιδική και Πιερία.

Οι προετοιμασίες της διεύθυνσης Τουρισμού της ΠΚΜ είναι πυρετώδεις αυτό το διάστημα, προκειμένου να προβληθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στοχευμένες τουριστικές καμπάνιες στις χώρες εκείνες που θα ανοίξουν πρώτες τις αγορές τους.

Η προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας, που αποτελεί μεγάλο στοίχημα για τη διοίκηση της περιφέρειας, ειδικά τη δύσκολη αυτή περίοδο, θα επικεντρωθεί κυρίως στο ότι η περιοχή είναι ένας καθ΄ όλα ασφαλής τουριστικός προορισμός, και ότι εκτός από καλή θάλασσα, καθαρές ακτές, διαθέτει και βουνό, μεγάλο και ενδιαφέρον δηλ. ορεινό όγκο, που προσφέρεται για εναλλακτικές διακοπές.

«Είμαστε σε καθημερινή επαφή και συνεργασία με τα γραφεία του ΕΟΤ, τις αεροπορικές εταιρείες και τους επαγγελματίες του τουρισμού και προετοιμαζόμαστε για το πρώτο κύμα τουριστών επισκεπτών, που κατά βάση θα είναι Βαλκάνιοι και θα επιλέξουν να έρθουν οδικώς, αλλά και για τον εσωτερικό τουρισμό» τόνισε μιλώντας στο makthes.gr ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ, Αλέξανδρος Θάνος.

«Παράλληλα», όπως είπε, «βλέπουμε τι γίνεται με τις αεροπορικές εταιρείες και ποιες αγορές ανοίγουν πρώτες ώστε να προετοιμαστούμε για την προβολή στοχευμένων δράσεων τουριστικής προβολής. Ποντάρουμε σε αυτό για να κρατήσουμε όρθια, κάτω από τις δύσκολες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία, την τουριστική οικονομία».

Θα προτιμήσουν βουνό, λόγω κορονοϊού

Αναφερόμενος στις καμπάνιες ο κ. Θάνος σημείωσε ότι η κύρια καμπάνια της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα βγει τον Ιούνιο σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, στο πλαίσιο μιας κοινής πολιτικής, που θα στοχεύει κυρίως στον οδικό τουρισμό είτε από το εξωτερικό είτε από το εσωτερικό.

«Πάνω από όλα θα προβάλλουμε τη Κεντρική Μακεδονία ως έναν ασφαλή τουριστικό προορισμό, με την ελπίδα ότι μέχρι τότε θα παραμείνουμε στο καλό υγειονομικό επίπεδο στο οποίο βρισκόμαστε σήμερα» δήλωσε ο Τομεάρχης Τουρισμού. Πρόσθεσε μάλιστα ότι οι λοιπές καμπάνιες σε χώρες στόχους, όπως η Γερμανία και το Ισραήλ, δεν θα στοχεύουν μόνο στο δίπτυχο: ήλιος και θάλασσα, αλλά και στο βουνό, που αποτελεί εναλλακτικό τρόπο διακοπών και φέτος, όπως εκτίμησε θα προτιμηθεί από πολλούς τουρίστες.

«Ειδικά φέτος ο οδικός τουρισμός θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη στην Κεντρική Μακεδονία, και εκτιμούμε ότι θα δώσει μεγάλη ώθηση σε περιοχές που δεν είναι κατά το κοινώς λεγόμενο “δημοφιλείς” προορισμοί, άρα δεν συγκεντρώνουν πολύ κόσμο, κάτι που στην εποχή του κορονοϊού είναι ζητούμενο» υπογράμμισε ο κ. Θάνος.

Αναφερόμενος στους δυο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στην ΠΚΜ, όπως η Χαλκιδική και η Πιερία, ο Τομεάρχης Τουρισμού είπε πως η δεύτερη περιοχή κατά παράδοση δουλεύει με τουρίστες από Βαλκανικές χώρες, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία κ.α, κάτι που αναμένεται να ισχύσει και φέτος, ενώ για την Χαλκιδική, σημείωσε ότι εκτός των Βαλκάνιων, αναμένεται να την επισκεφθούν Γερμανοί, Κύπριοι και Ισραηλινοί, χώρες για τις οποίες η Ελλάδα ανοίγει τα σύνορα της στις 15 Ιουνίου.

Ενισχύεται περαιτέρω ο τουρισμός

Την ίδια ώρα ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, δεσμεύτηκε, κατά το δεύτερο webinar που διοργανώθηκε από την ΠΚΜ και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, ότι η περιφέρεια προχωρά σε μια σειρά πρωτοβουλιών για να ενισχυθεί περαιτέρω ο τουρισμός, οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι, κρατώντας τους πάντα υγειονομικά ασφαλείς.

Μάλιστα αναφερόμενος στο άνοιγμα του αεροδρομίου «Μακεδονία» νωρίτερα από το τέλος Ιουνίου, είπε πως οι επιχειρήσεις θα «κερδίσουν» 15 κρίσιμες μέρες μέσα στον Ιούνιο και με την προετοιμασία που γίνεται σε όλα τα επίπεδα η Κεντρική Μακεδονία θα καταφέρει τουριστικά να μην έχει τις μεγάλες απώλειες, που αναμένονται για το σύνολο της χώρας.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.