ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΠΚΜ: “Φρένο” στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση της Θεσσαλονίκης - Μουδανίων από το υφιστάμενο παράπλευρο δίκτυο

Φανή Σοβιτσλή26 Νοεμβρίου 2020

“Φρένο” στην ανεξέλεγκτη πρόσβαση που σημειώνεται στην οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων, από το υφιστάμενο παράπλευρο δίκτυο, το οποίο πολύ συχνά εγκυμονεί κινδύνους για ατυχήματα ή και δυστυχήματα, αποφάσισε να βάλει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Ήδη η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης της, ενέκρινε τον τρόπο δημοπράτησης για την επιλογή αναδόχου εκπόνησης της μελέτης που αφορά στη διερεύνηση προσωρινής διευθέτησης προσβάσεων επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Μουδανίων από τον κόμβο Κ12 ως την Καρδία.

«Ουσιαστικά είναι μια επικαιροποίηση της μελέτης που είχαμε κάνει στο παρελθόν για την κατασκευή παράπλευρου δικτύου στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανίων πριν από τον Άγιο Παύλο το νοσοκομείο μέχρι τη γέφυρα της Θέρμης. Δυστυχώς δεν είχε προχωρήσει τότε η απαλλοτρίωση. Στο ενδιάμεσο χτίστηκαν σε δύο οικόπεδα κάποια κτίρια που προβλεπόταν εκεί να γίνουν κόμβοι και χρειάζεται μια αναθεώρηση για να προχωρήσουμε στην κατασκευή του παράπλευρου δικτύου» εξήγησε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Μπίλλιας.

Θα γίνει κλειστός αυτοκινητόδρομος

Εκτίμησε ότι είναι σημαντικό να προχωρήσει και να υλοποιηθεί το συγκεκριμένο έργο, γιατί θα αναβαθμιστούν οι εγκαταστάσεις που υπάρχουν στην περιοχή, θα αυξηθεί η οδική ασφάλεια και θα γίνει ένας πραγματικά κλειστός αυτοκινητόδρομος αυτό το τμήμα του δρόμου που έχει και μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση. «Θέλω να πιστεύω ότι επειδή υπάρχει η μελέτη και γίνεται μια μικρή τροποποίηση σε αυτή ότι μέσα σε ένα χρόνο θα έχει ολοκληρωθεί και θα μπορέσουμε μετά να προχωρήσουμε και στην υλοποίηση του έργου» υπογράμμισε ο κ. Μπίλλιας.

Ανέφερε πάντως ότι όλα τα έργα, όταν γίνονται εντός αστικού ιστού μπορεί να μην έχουν ιδιαίτερες τεχνικές δυσκολίες, αλλά έχουν γραφειοκρατικές δυσκολίες κυρίως με τις απαλλοτριώσεις, παρόλο που γίνεται συντέλεση των απαλλοτριώσεων πολλές φορές αρνούνται οι ιδιοκτήτες να αποχωρήσουν από τους χώρους που έχουν καταλάβει.

Επίσης, εξήγησε ότι υπάρχουν ζητήματα με τα δίκτυα των οργανισμών κοινής ωφέλειας που πρέπει να κάνουν τις αναγκαίες μετακινήσεις προκειμένου να υλοποιηθούν τα έργα. «Έχουν κάποιο χρόνο σημαντικό για να γίνουν αυτά τα πράγματα. Δεν είναι τεχνικό το πρόβλημα, είναι κυρίως γραφειοκρατικού χαρακτήρα. Αλλά από τη στιγμή που θα ξεκινήσει το έργο θέλω να πιστεύω ότι σε δύο χρόνια θα έχει υλοποιηθεί. Θα το καθορίσει η μελέτη αυτό αλλά συνήθως αυτός είναι ο εύλογος χρόνος για να ολοκληρωθεί ένα τέτοιο έργο» σημείωσε ο αντιπεριφερειάρχης.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.