ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πρωτοχρονιάτικη πίτα με "καρφιά" κατά του ΟΤΠΘ έκοψε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

Σοφία Χριστοφορίδου22 Ιανουαρίου 2020

Στην εταιρεία Marketing Greece του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων στρέφεται για την τουριστική προβολή της πόλης η Ένωση Ξενοδόχων, μετά το «διαζύγιο» με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης. Ομόφωνα αποφασίστηκε η καταβολή 20.000 ευρώ για την χρηματοδότηση ενός τμήματος του πλάνου της Marketing Greece για την προβολή της Θεσσαλονίκης. «Πέρα από την συμβολική κίνηση, είναι και μια απάντηση για όσους έπαιξαν το τελευταίο διάστημα με την υστεροφημία μας γιατί όταν αποχωρήσαμε από τον Οργανισμό μας κατηγόρησαν ότι δεν θέλαμε να πληρώσουμε. Είναι αλήθεια, όμως δεν θέλαμε να πληρώσουμε τα ταξίδια αναψυχής, τις υπέρογκες δαπάνες ηχητικών καλύψεων εκδηλώσεων και τα μικροέξοδα χωρίς τιμολόγια» σχολίασε με νόημα ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Ανδρέας Μανδρίνος, κατά την εκδήλωση για την κοπή της Βασιλόπιτας του 2020 της ΕΞΘ.

Ο κ. Μανδρίνος απαρίθμησε τα κυριότερα προβλήματα της πόλης όπως η καθαριότητα, το κυκλοφοριακό και οι αστικές συγκοινωνίες και ζήτησε την αρωγή του Δημάρχου για την επίλυσή τους. Παράλληλα, έδωσε συγχαρητήρια στο νέο δήμαρχο Κ. Ζέρβα που σε ελάχιστο χρονικό διάστημα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, έκανε αυτό που έπρεπε για την πόλη και το έκανε χωρίς φωτογραφίες, χωρίς κάμερες και χωρίς δελτία τύπου.

Αναφορικά με τα φαινόμενα της μικροεγκληματικότητας στο κέντρο της πόλης ο κ. Μανδρίνος επεσήμανε ότι «έχουμε κάνει ήδη τις προτάσεις μας στη Γενική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης στο ανώτατο επίπεδο υποδεικνύοντας σημεία παραβατικότητας της πόλης και αναμένουμε την όσο το δυνατό καλύτερη αντίδραση της, συνυπολογίζοντας πάντα τις ελλείψεις σε προσωπικό και αυτοκίνητα».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος τόνισε την ανάγκη για σύμπραξης ώστε να προβάλλονται από κοινού οι δύο προορισμοί, λέγοντας ότι «πρέπει να βγάλουμε την πόλη μπροστά, σε αγορές που είναι στα πόδια μας». Αναφέρθηκε ακόμη σε ένα workshop του γερμανικού τουριστικού περιοδικού FWV τονίζοντας ότι για πέντε μέρες Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική θα βρεθούν στο επίκεντρο μεγάλων ονομάτων της τουριστικής δημοσιογραφίας.

Επίσης γνωστοποίησε ότι το επόμενο διάστημα οι ξενοδόχοι θα διαπραγματευτούν την νέα κλαδική σύμβαση με τους ξενοδοχοϋπαλλήλους γιατί η ισχύουσα έληξε στις 31/12/2019 και η μετενέργειά της λήγει τέλος Μαρτίου. Τέλος ζήτησε τη στήριξη των ξενοδόχων γιατί ο ίδιος θα είναι ξανά υποψήφιος για την προεδρεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας, στις εκλογές του Νοεμβρίου του 2020.

Τέλος η εντεταλμένη του δήμου Θεσσαλονίκης για θέματα τουρισμού Μαρία Καραγιάννη είπε ότι είναι ανοικτή για συνεργασία με όλους τους φορείς και σημείωσε ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να βάλουν και την παράμετρο της αειφορίας στο τουριστικό προϊόν που προσφέρουν γιατί αυτή είναι η παγκόσμια τάση.

Με σύντομη παρουσία τίμησε την εκδήλωση και ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας ενώ παρέστησαν επίσης η Προϊσταμένη της Σχολής Ξεναγών Θεσσαλονίκης του Υπουργείου Τουρισμού κυρία Περσεφόνη Τρίχα, ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος της ΠΥΤ Κεντρικής Μακεδονίας  Δημήτρης Γκουγκούλης, η Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξεναγών Θεσσαλονίκης Αναστασία Γαϊτάνου, ο πρώην προϊστάμενος του ΕΟΤ Κεντρικής Μακεδονίας Θωμάς Γκουντάντσης κ.α.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.