Mε ταχύτατους ρυθμούς «τρέχουν» οι εξελίξεις, που αφορούν στο πολύπαθο έργο του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Δοϊράνης, στο τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο της Ασσήρου μέχρι τον αντίστοιχο της Νέας Σάντας, αναφέρει ο maxitis.gr.
Και τούτο, διότι μόλις δύο ημέρες από την πρόσφατη εισηγητική απόφαση του τεχνικού συμβουλίου γιά την έκπτωση από την συνέχιση εκτέλεσης του έργου της αναδόχου εταιρίας έχουμε από την Πέμπτη 22.6.23 και την έκδοση της σχετικής υπουργικής απόφασης από πλευράς του υπηρεσιακού υπουργού υποδομών και μεταφορών Ιωάννη Γκόλια, που την κάνει αποδεκτή, απορρίπτοντας ταυτοχρόνως την υποβληθείσα ένσταση από πλευράς του αναδόχου «Αναστηλωτική».
Μία εξέλιξη, που διαψεύδει τους πάντες, μηδέ ημών εξαιρουμένων, σε σχέση με τους χρόνους υλοποίησης των παρεμβάσεων, για τις οποίες υπενθυμίζεται, ότι είχε δεσμευθεί δημοσίως και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο Κιλκίς, το Σάββατο 10.6.23, προς ικανοποίηση και των αρμοδίων υπηρεσιών της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, υπεύθυνης για την εκτέλεση του έργου, καθώς, πέραν των άλλων, το πρόγραμμα χρηματοδότησης του έργου λήγει στις 31.12.23.
Στην πράξη αυτό σημαίνει, ότι θα συντομευθούν οι διαδικασίες ανάδειξης νέου αναδόχου μετά και την απόρριψη του αιτήματος ως αλυσιτελούς (δεν μπορεί να επιφέρει ωφέλιμο αποτέλεσμα) περί διάλυσης της σύμβασης, που υπεβλήθη από πλευράς του αναδόχου 25.4.23, καθώς αυτή θα προκύψει με βάση την από 8ης Φεβρουαρίου έκδοση της απόφασης έκπτωσης από πλευράς των περιφερειακών αρχών και, βεβαίως, αντιστοίχως στην επανεκκίνηση των εργασιών μετά από πολύμηνη απραξία (Νοέμβριο 2022), κάτι το οποίο υπήρξε και ο κυριότερος λόγος έκπτωσης του αναδόχου, όπως προκύπτει από το σκεπτικό της σχετικής υπουργικής απόφασης.
Πλέον, η υπόθεση ολοκλήρωσης του οδικού άξονα λαμβάνει νέα τροπή, και η αισιοδοξία ότι όλα θα εξελιχθούν ομαλώς είναι διάχυτη και ότι, επί τέλους, η οδική σύνδεση του Κιλκίς με την Εγνατία οδό θα λάβει σύντομα «σάρκα και οστά».