ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Skroutz: Πόσα και πού ξόδεψαν οι Έλληνες στις καλοκαιρινές εκπτώσεις

MakThes Team14 Σεπτεμβρίου 2023

Κατά 24,44% αυξήθηκε η μέση τιμή του καλαθιού στο marketplace Skroutz κατά τη διάρκεια των φετινών καλοκαιρινών εκπτώσεων, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Η μέση τιμή του καλαθιού άγγιξε τα 50 ευρώ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz, οι κατηγορίες στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν η Τεχνολογία, η Μόδα και τα Hobby-Αθλητισμός. Συνεχίζοντας την ίδια τάση με πέρυσι, η κατηγορία Μόδα σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό αγορών με έκπτωση, για να ακολουθήσουν τα Παιδικά-Βρεφικά είδη και η Τεχνολογία. Συνολικά το μέσο ποσοστό έκπτωσης κινήθηκε σε παρόμοια επίπεδα σε σχέση με πέρυσι -κοντά στο 10% και για τις δύο περιόδους.

Αναλυτικά, τα ποσοστά αγορών με έκπτωση για το έτος 2023 που σημείωσε κάθε κατηγορία είναι: Μόδα (24,88%), Τεχνολογία (14,72%), Παιδικά-Βρεφικά (13,65%), Hobby-Αθλητισμός (11,57%), Επαγγελματικά-B2B (10,25%), Υγεία-Ομορφιά (10,06%), Supermarket (9,08%), Σπίτι-Κήπος (8,77%) και Auto-Moto (8%).

Αυξητική τάση κατέγραψε και το ποσοστό των χρηστών που επωφελήθηκε των Plus Deals, φτάνοντας το 46,59% σε σχέση με το 26,60% του 2022. Σημειώνεται ότι οι ειδικές προσφορές Plus Deals που απευθύνονται αποκλειστικά στους Skroutz Plus users συνεχίζονταν κανονικά και κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι στην κατηγορία Μόδα οι Skroutz Plus users εκμεταλλεύτηκαν τα Plus Deals, καθώς 8 στους 10 χρήστες έκαναν αγορές Plus Deals στην κατηγορία αυτή. Αντίστοιχα υψηλά ποσοστά σημειώθηκαν και στην κατηγορία Υγεία-Ομορφιά (65,33%).

Τέλος, πάνω από τo 20% των χρηστών πραγματοποιούν για αγορές με έκπτωση κατά την περίοδο των εκπτώσεων χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» (Buy Now, Pay Later) που προσφέρει η Skroutz. Αντίστοιχα κατά το έτος 2022 το αντίστοιχο ποσοστό κυμαίνεται στο 12,50%.


This page might use cookies if your analytics vendor requires them.