«Το είπε ρητά και ξεκάθαρα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης: Στις 30 Νοεμβρίου οι Θεσσαλονικείς μπαίνουμε στο Μετρό, το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη, που θα δώσει ανάσα στις μετακινήσεις μας και θα συμβάλει στην ισόρροπη ανάπτυξη ολόκληρου του αστικού ιστού. Η Θεσσαλονίκη μπαίνει σε μια νέα εποχή με το εμβληματικό αυτό έργο», τονίζει ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης σε άρθρο του στην εφημερίδα «Το Μανιφέστο».
Όπως αναφέρει: «Σε 17 λεπτά από τη Νέα Ελβετία, στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Γίνεται; Κι όμως γίνεται! Με… Μετρό. Μια πραγματικότητα -πλέον- για τη Θεσσαλονίκη. Καθημερινότητα για τους Θεσσαλονικείς. Το είπε ρητά και ξεκάθαρα ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης: Στις 30 Νοεμβρίου οι Θεσσαλονικείς μπαίνουμε στο Μετρό, το πιο σύγχρονο στην Ευρώπη, που θα δώσει ανάσα στις μετακινήσεις μας και θα συμβάλει στην ισόρροπη ανάπτυξη ολόκληρου του αστικού ιστού. Η Θεσσαλονίκη μπαίνει σε μια νέα εποχή με το εμβληματικό αυτό έργο. Ένα μέσο σταθερής τροχιάς που έρχεται ύστερα από πολλά χρόνια δοκιμασιών και καθυστερήσεων ν' αλλάξει -και αλλάζει- την καθημερινότητα των συμπολιτών μας, εξυπηρετώντας καθημερινά περισσότερους από 250 χιλιάδες επιβάτες».
Ο κ. Καλαφάτης λέει ακόμα ότι δεν χρειάζονται να ειπωθούν πολλά για το έργο, καθώς θα μιλήσουν οι ίδιοι οι Θεσσαλονικείς. Γράφει ακόμα ότι πέντε από τους δεκατρείς σταθμούς του μετρό είναι σταθμοί - μουσεία. «Ένα ζωντανό μουσείο στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, πόλος έλξης επισκεπτών για την πόλη καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου» επισημαίνει ο κ. Καλαφάτης.
Προσθέτει ακόμα ότι μέχρι το τέλος του 2025 αναμένεται να δοθούν σε λειτουργία πέντε ακόμη νέοι σταθμοί στην επέκταση προς την Καλαμαριά, εξυπηρετώντας 95 χιλιάδες επιβάτες.
Τέλος ο κ. Καλαφάτης γράφει ότι «η κυβέρνηση αναβαθμίζει σταθερά τις παρεχόμενες δημόσιες υπηρεσίες μεταφορών. Η έναρξη λειτουργίας του Μετρό με τις επεκτάσεις του, η κυκλοφορία των ηλεκτρικών -φιλικών προς το περιβάλλον- λεωφορείων και η «πράσινη» ανανέωση του στόλου τους, βελτιώνουν ήδη αισθητά τις συνθήκες μετακίνησης σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Και μαζί με το γεγονός ότι ξεπεράστηκαν τα προβλήματα και προχωρά εντατικά η κατασκευή του Περιφερειακού Οδικού Άξονα (FlyOver) με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Μάιο του 2027, προοιωνίζονται μια διαφορετική πόλη. Μια Θεσσαλονίκη πιο λειτουργική και πιο ανθρώπινη. Μια πόλη σύγχρονη, δυναμικά αναπτυσσόμενη, με κυρίαρχο ρόλο στην Ν.Α. Ευρώπη. Έχουμε κάθε λόγο να φιλοδοξούμε και να αισιοδοξούμε».