ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τελειώνει και τυπικά το σενάριο παραμονής των αρχαίων στη Βενιζέλου

Βαγγέλης Στολάκης03 Δεκεμβρίου 2019

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να επισκεφτεί η διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. το υπουργείο Πολιτισμού προκειμένου να καταθέσει και τυπικά το αίτημα να ανακληθεί η προηγούμενη απόφαση που προέβλεπε την κατασκευή του σταθμού του ΜΕΤΡΟ στην Βενιζέλου με την παραμονή των αρχαίων. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρίας Νίκος Ταχιάος στο περιθώριο της συνάντησή του με τους δημάρχους και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. θα υποβάλει νέα μελέτη που θα ενσωματώνει και την ωρίμανση του θέματος από το 2015 έως το 2019. “Είμαστε σχεδόν έτοιμοι” τόνισε.

Όπως ανέφερε ο κ. Ταχιάος πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση την περασμένη Παρασκευή και θα ακολουθήσει και άλλη την ερχόμενη Πέμπτη. Σημειώνεται πως μετά την υποβολή της νέας μελέτης το αίτημα θα οδηγηθεί υπηρεσιακά στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, το οποίο θα λάβει την τελική απόφαση.

“Ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση της ΠΕΔΚΜ. Εάν δεν μου είχαν απευθύνει πρόσκληση θα ερχόμουν εγώ μόνος μου να ενημερώσω για την πορεία των εργασιών τόσο της βασικής γραμμής όσο και της επέκτασης της Καλαμαριάς αλλά και για θέματα που αφορούν άλλα ζητήματα όπως είναι οι ενδεχόμενες επεκτάσεις. Έχει πολύ μεγάλη σημασία οι δήμαρχοι να καταλάβουν ότι για την σημερινή διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. δεν αποτελεί επικοινωνιακό εργαλείο αλλά κάτι που πρέπει να αποδοθεί ως εργαλείο στους πολίτες της πόλης και γι’ αυτό είναι άμεση προτεραιότητα η περαίωση της βασικής γραμμής και της επέκτασης της Καλαμαριάς. Πρέπει οι δήμαρχοι να θεωρήσουν ότι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ σε αυτούς βλέπει έναν σύμμαχο τόσο για τους σχεδιασμούς όσο και για την κατασκευή του έργου” είπε ο κ. Ταχιάος.

“Ξηλώθηκε” ο σταθμός που εγκαινίασε ο Τσίπρας

Ο ίδιος παρουσιάζοντας την σημερινή κατάσταση του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης στους δημάρχους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είπε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Απρίλιο του 2023. Σχολίασε πως συνολικά το έργο έχει λάβει χρηματοδοτήσεις από την Ε.Ε. ύψους 700.000.000 ευρώ και πως θα για την βασική γραμμή της Θεσσαλονίκης έχει δαπανηθεί 1.260.000.000 ευρώ. Είπε επίσης, ότι ο ίδιος διαπίστωσε καθυστερήσεις ως προς την πρόοδο του έργου επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Μάλιστα αναφέρθηκε στον σταθμό “Συντριβάνι”, εκεί όπου παρουσία του πρώην πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα είχε πραγματοποιηθεί εκδήλωση παρουσίασης του σταθμού. “Ο Σταθμός Συντριβάνι αυτή τη στιγμή έχει αποξηλωθεί για να προχωρήσουν τα ηλεκτρολογικά, με εξαίρεση τις κυλιόμενες που δεν μπήκαν όλες. Υπάρχουν εκκρεμότητες σε όλους τους σταθμούς. Ένα έργο πρέπει να κατασκευάζεται στο σύνολο του και συνδυαστικά. Κατασκευάζουμε δίκτυο μετρό και όχι χωριστά γραμμές και σταθμούς” ανέφερε ο κ. Ταχιάος.

Αναφορικά με την επέκταση του έργου στην Καλαμαριά είπε πως εκεί οι εργασίες είναι πυρετώδεις.

“Σε μια πόλη που ουσιαστικά δεν έχει συγκοινωνίες το θέμα της γρήγορης αποπεράτωσης του ΜΕΤΡΟ είναι φλέγον. Στο πρώτο κιόλας δ.σ. της ΠΕΔΚΜ αποφασίσαμε να καλέσουμε ομόφωνα τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, Νίκο Ταχιάο, να μας ενημερώσει υπεύθυνα για το που προχωρά το θέμα του ΜΕΤΡΟ” τόνισε από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ και δήμαρχος Πυλαίας Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης.

“Εκείνο που θέλουμε να μάθουμε ως αυτοδιοικητικοί είναι τι γίνει με τις επεκτάσεις δυτικά που πολλοί το είχαν προεξοφλημένο ότι είναι δρομολογημένο να γίνουν, τι θα γίνει με την επέκταση για το αεροδρόμιο της πόλης, γιατί καμία σοβαρή πόλη στον κόσμο δεν έχει αποκομμένο το αεροδρόμιο της από το ΜΕΤΡΟ, τι θα γίνει με το χρονοδιάγραμμα ακόμα και τι θα γίνει με την κεντρική στάση στη Βενιζέλου, καθώς η ΠΕΔΚΜ στηρίζει τις πρωτοβουλίες του υπουργείου, αλλά και του δήμου της Θεσσαλονίκης να προχωρήσει τη στάση της Βενιζέλου να έχουμε και ΜΕΤΡΟ και αρχαία και να προχωρήσουμε το συντομότερο δυνατόν” ανέφερε ο κ. Καϊτεζίδης.

“Η ΠΕΔΚΜ θα στηρίξει και την Αττικό Μετρό σε ότι διεκδικήσεις πρέπει για να τρέξει το έργο και να παρουσιαστεί ολοκληρωμένο στην πόλη. Ένα ΜΕΤΡΟ που δεν θα είναι λειτουργικό δεν εξυπηρετεί κανέναν και φοβάμαι ότι θα καταρρεύσει και οικονομικά, επομένως θέλουμε ένα ΜΕΤΡΟ που να αγκαλιάζει όλη την πόλη και να στηρίζεται από την πόλη και να στηρίζει και αυτό τη συγκοινωνιακή λειτουργία της Θεσσαλονίκης” κατέληξε ο κ. Καϊτεζίδης.

This page might use cookies if your analytics vendor requires them.