Σε ολόκληρη τη γραμμή Πύργος-Χαλκίδα όπου λειτουργούν 95 σιδηροδρομικές διαβάσεις υπάρχει μόνο ένας εργαζόμενος, στον προαστιακό στο τμήμα αεροδρόμιο Αθηνών-Πειραιάς υπάρχουν... 3,5 τεχνίτες για τη σηματοδότηση καθώς οι τρεις είναι τεχνίτες και ο... μισός είναι τεχνίτης 15 ημέρες τον μήνα και τις υπόλοιπες 15 κάνει διοικητικές εργασίες, καταγγέλλει μιλώντας στο OPEN ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΣΕ, Παντελής Μπαριάνος.
Μάλιστα ο ένας εργαζόμενος της γραμμής Πύργος-Χαλκίδα πρόκειται να συνταξιοδοτηθεί, επισήμανε ο αντιπρόεδρος. Επιπλέον, «τις διαβάσεις, ηλεκτρολογικές δουλειές θα πάει» ο ψυκτικός όταν δεν υπάρχει ο εκάστοτε εξειδικευμένος τεχνίτης. Το ίδιο συμβαίνει με τους τεχνίτες γραμμής. Υπάρχουν 20 εκ των οποίων οι τρεις είναι... ξυλουργοί, αποκαλύπτει ο κ. Μπαριάνος.
Συνολικά ο ΟΣΕ διαθέτει μόλις 740 εργαζόμενους ενώ το οργανόγραμμα προβλέπει 2.100 εργαζόμενους.
Ακόμα, στο τμήμα Πάτρα-Πύργος υπάρχουν δύο εργαζόμενοι με μπλοκάκια που απαγορεύεται να οδηγήσουν όχημα του ΟΣΕ και μεταβαίνουν όπου χρειάζεται μόνο με τη συνοδεία υπαλλήλου του ΟΣΕ, πρόσθεσε ο κ. Μπαριάνος.